Elämäntapamuutos > päivä kolme > päänsärky!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aktiivinen jäsen
27.08.2010
1 931
0
36
Helsinki
minalupaan.blogspot.com
Mulla on tosiaan nyt noin kolme päivää terveellistä ruokavaliota takana. Ennen olin aikamoinen sokerisyöppä. Suklaata, leivoksia, karkkia jne kyllä meni ihan mukavia määriä.

En ole siis nyt muutamaan päivään syönyt ollenkaan herkkuja tai muutenkaan mitään sokerista. Ainoastaan hunajaa olen pistänyt teehen ja tietysti mitä nyt hedelmistä saa hedelmäsokeria, niin siinäpä ne mun sokerilähteeni nyt ovat oikeastaan olleet.

Juttuhan on nyt näin, että tänään puolesta päivästä lähtien mulla on ollut aikamoinen päänsärky. Voiko tämä johtua sokerin vierotusoireista? Tulevatko nämä vierotusoireet yleensä missä vaiheessa?

Entisenä sokeriholistina voin lohduttaa, että todellakin kyse on vieroitusoireista. Mulla ne kesti noin viikon, yhtä tuskaa oli ja kun aloin laittaan aamupuurooni sokeria vähäksi aikaa, ne helpottivat siedettäväksi.
Päänsärkykin kesti sen reilun viikon.

Tsemppiä!

Sokeriviekkarit. Mulla ei buranat auttaneet, syö jotain hedelmää/marjaa, esim viinirypäleitä jonkin verran jos päänsärky pahenee. Menee parissa päivässä ohi :)

[QUOTE="vieras";24472532]HIENOO karma!!!!! olet tehnyt upean suorituksen!!!!![/QUOTE]

Jostakin syystä huutomerkkien määrä sai tämän kuulostamaan ovelalta sarkasmilta! :D

[QUOTE="plösö";24472550]Voi kunpa mäkin pystyisin tohon..tapan itseäni hitaasti mutta varmasti tällä herkkujen mässäilyllä :([/QUOTE]

Jos haluat, olet tervetullut "Sotanorsuihin". Keskustelu löytyy täältä: http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...sta-tuijottaa-sotanorsu-haetaan-vertaistukea/

[QUOTE="vieras";24472555]Ota särkylääkettä.[/QUOTE]

Ei ole niin paha tilanne, että tarvitsisi. Ja tästä jomotuksesta tietää vain sen, että olen askeleen lähempänä tavoitetta! :D

Yhteistyössä