Elämäni mies on varattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä.

Vieras
Tilanteeni nopeasti kerrottuna; mieheni jätti minut 20 avioliittovuoden jälkeen kaksi vuotta sitten. Asun nyt kolmen lapsemme kanssa ja en ikinä kuvitellut enää ihastuvani tai rakastuvani. Olen nelikymppinen ihan ok-näköinen nainen, tulen toimeen omillani. Lapset ovat jättäneet jälkensä, on tyhjät riipputissit ja venynyt arpinen vatsa, huono itsetunto.
Vuosi sitten tutustuin työpaikallani mieheen, johon ihastuin välittömästi. Mies teki aloitteen ja olen soitellut ja viestitellyt hänen kanssaan ja tavattukin on, mutta seksiä ei ole ollut, koska minä en ole halunnut. Mies on kuitenkin naimisissa. Hän on kertonut liittonsa olleen karilla jo vuosia, mutta lasten takia hän ei ole halunnut erota. Olen miehelle sanonut, että en ala hänen kanssaan mihinkään niin kauan, kun hän on naimisissa. Sanoin, että en halua olla syy hänen eroonsa.
Rakastuin kuitenkin mieheen ja en tunteilleni mitään voi. Tiedän hänen kuuluvan vielä toiselle. mitä minun pitäisi tehdä? Auttakaa ja neuvokaa, älkää tuomitko...

Mun neuvoni taas on, että anna palaa!!
Naimisissa oleilu ei ole este, mutta hidaste jonkun aikaa. Mä ainakin ottaisin ilon irti ja kattelin tilannetta. Ja jos mies osoittautuu oikeesti elämäni mieheksi ja mies haluaisi samaa niin painostaisin eroon.

Olin tosiaan itse samanmoisessa tilanteessa, tai siis, meillä oli kyllä suhde johon kuuluikin seksiäkin. Sitä kesti kolme vuotta, sitten luovutin.
Sain nauttia suurista tunteista ja hienosta suhteesta siis kauan, mutta en ollut valmis jatkamaan sitä, kun mies ei ollut valmis luopumaan vaimostaan..

Minulle tämä mies sanoi tekevänsä jonkun ratkaisun. Hän oli jo miettinyt asiaa niin pitkälle, että oli suunnitellut MEIDÄN tulevaisuutta uusioperheenä ja sitä, miten kaikki saisi käytännössä toimimaan. En vain tiedä, että kauanko minun pitää sitä ratkaisua odottaa? Sanonko, että ei olla yhteydessä ennen, kuin hän on ratkaisunsa tehnyt?

Annat miehelle takarajan mihin mennessä on tiedettävä mitä haluaa.Mä tapailen miestä joka elää avoliitossa.
Seksiä ei ole koska mies asuu vielä avoliitossa.
Mies on selvästi alusta asti kertonut miten homma etenee.
Hän eroaa ja hankkii asunnon tammikuun aikana.
Hän on sen päättänyt jo kuulemma ennen kun on minua tuntenut.
Mä odotan häntä siihen asti koska olen oikeasti tosi ihastunut mieheen ja haluan hänet.
Mikäli ratkaisua ei tammikuun aikana tule mä lopetan miehen tapailemisen ja hän ei toista mahdollisuutta mun kanssani tule saamaan.
Huolimatta siitä etten koskaan ole tuntenut tällaista vetovoimaa yhteenkään mieheen ennen tätä.
Jos se mies oikeasti haluaa minut,hän tekee niinkuin on alusta asti kertonut.
Tunteita on molemmin puolin se on fakta.
Nyt vaan toivon että ne on miehen puolelta yhtä syvät kuin omani.

Minulla on vähän samanlainen tilanne myös, tosin olen hyvin painokkaasti ilmaissut, ettei minusta tule koskaan kenellekään toista naista, tahdon olla se "the one and only" eli turha kuvitella mitään seksisuhdetta parisuhteen rinnalle. Aikoo katkaista parisuhteen nyt joulun jälkeen, toivon että näin tosiaan käy tai sitten olen mieluummin yksin. Miehellä täytyy olla selkärankaa, ei ole muuten "elämäni mies" :)

Olet ainakin hyväsydäminen, kun laita tunteitasi järjen edelle. Mutta en nyt sanoisi, että ero sinun vikasi olisi, vaan lähinnä miehen. Jos miehen mieli ei muutu eroamisen suhteen pitkään aikaan, niin en näe syytä kuin unohtaa.

Hyh toiset naiset ovat lorttoja:/

Olisi ihan varmasti jo sen avioliittonsa lopettanut,jos niin on suunnitellut. Kunhan vaan tajuaa löytäneensä tarpeeksi tyhmän jolta helposti irtoaa.

HYI AP,MIKSI VIKITTELET VARATTUA MIESTÄ?

[QUOTE="mei";29376739]Hyh toiset naiset ovat lorttoja:/

Olisi ihan varmasti jo sen avioliittonsa lopettanut,jos niin on suunnitellut. Kunhan vaan tajuaa löytäneensä tarpeeksi tyhmän jolta helposti irtoaa.

HYI AP,MIKSI VIKITTELET VARATTUA MIESTÄ?[/QUOTE]

Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi, ap. kertoi että seksiä ei ole ennen kuin miehen edellinen suhde on loppu.
Sama pätee minun suhteeni, mies ei saa seksiä niin kauan kun asuu sen avovaimonsa kanssa.
Siitä huolimatta haluaa tavata minua, on siis kiinnostunut minusta muutenkin.

Eikö oikeasti löydy vapailta markkinoilta miestä? Mä en ymmärrä varattujen vikittelyä, en vaikka kuinka haluaisin yrittää ymmärtää. Kuvio on sivusta seurattuna ollut aika lailla selvä: kun kaiken pitäisi olla selvää, niin kyllä se vaimo tai tyttöstävä lopulta on vetänyt pidemmän korren ja toinen nainen jäänyt nuolemaan näppejään.

[QUOTE="mom";29376887]Eikö oikeasti löydy vapailta markkinoilta miestä? Mä en ymmärrä varattujen vikittelyä, en vaikka kuinka haluaisin yrittää ymmärtää. Kuvio on sivusta seurattuna ollut aika lailla selvä: kun kaiken pitäisi olla selvää, niin kyllä se vaimo tai tyttöstävä lopulta on vetänyt pidemmän korren ja toinen nainen jäänyt nuolemaan näppejään.[/QUOTE]

Löytyy, niitä löytyy ihan riittävästi.
Esimerkiksi minun tilanteessani se varattu mies on se joka minusta kiinnostui, minä en ole vikitellyt ketään.
Mies on se joka pitää yhteyttä, joka on tehnyt aloitteen.
Hän on ilmoittanut että on minuun aivan rakastunut. Hän ei tee aloitetta seksiin ennen kuin vanha suhde on ohi. Ei vaikka haluaa.
En suostu potemaan huonoa omaatuntoa. Mies on lähtenyt hakemaan ihmistä suhteensa ulkopuolelta koska ei saa siltä suhteelta sitä mitä haluaa.
Minä olen siihen syytön, ongelmat on olleet ennen minua ja jos se en olisi minä johon hän on rakastunut, se varmasti ajan kanssa olisi joku muu.
Minua ei kiinnosta kukaan muu mies, vain tämä yksi mies kiinnostaa.
En voi tunteilleni mitään, olen myös rakastunut.
Mitään ei kuitenkaan tapahdu meidän välillä ennen kuin mies on vapaa.