Elämään kyllästynyt synnytyskone kävi piristämässä mun päivää töissä tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matrjoshka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HuutoYössä;25051242:
No aikaisempaan viestiini viitaten voin todistaa, että tämä mamma oli tosi negatiivisen oloinen persoona. Sen verran härskisti käyttäytyi, vaikka hänen sanomisiaan en kuullutkaan. Näin vain, mitä satuin näkemään...

Eli säkin tunnistit kuvauksesta ko.perheen

Kaikissa ammateissa on näköjään nykyään joku ikuinen vaitiolovelvollisuus. Eikö ihmiset täällä nyt ymmärrä, että saa toki kertoa asiasta, josta joku voi tunnistaa itsensä. "Yksi asiakas sanoi minulle tänään, että onpa sinulla maailman ihanimmat siniset silmät." Meinaatko että sanoja ei tunnistaisi tuosta itseään? Tunnistettavuus tarkoittaa sitä, että tunnistavatko sellaiset ihmiset, jotka eivät olleet paikalla näkemässä ja kuulemassa tapahtunutta kyseisen henkilön (tai henkilöt.)

Tässä tapauksessa ei kyllä varmasti tunnista. Raskaana oleva nainen 3 lapsen kanssa Oulun kokoisessa kaupungissa ei vielä ole mikään harvinaisuus. Puhumattakaan siitä, että mitään hemmetin vaitiolovelvollisuutta ei ravintola-alalla ole. Käyttäytymissääntöjä toki on, ja työnantaja tuskin katsoo hyvällä jos työntekijät alkavat moittia asiakkaita tunnistettavasti ja samalla mainiten työpaikkansa. Ap:n tapauksessa ulkopuolisella ihmisellä ei vaan ole mitään hajua mikä ravintola ja kuka ihme tuo asiakas voisi olla. Ilmoittakaa toki tämä ketju ap:n työnantajalle jos se niin selvästi käy ilmi.

[QUOTE="vieras";25050857]No toivottavasti edes häpeää käytöstään.[/QUOTE]

ei noi tapaukset osaa hävetä. kaikki mikä on sun, on heidän. toisinpäin ajatus heille käsittämötön.

[QUOTE="Toitoi";25051046]Eipä tälläinen asiakaskäyttäytyminen mitää harvinaista oo... Itse oltiin tässä taannoin eräässä buffetpaikassa syömässä ja takana tullut äitiasiakas n.4v lapsensa kanssa, vinkui ettei tarvitsisi lapsestaan maksaa, kun ei se kumminkaan mitään syö (lasten hinta 2€). No kas kummaa, kyllähän se lapsi siellä vaan sitten söi ja joi limppaa kahvimukista.. Varmaan jätskiäkin sai..

Eihän toi nyt ravintolalle mikään katastrofi tappio oo mut musta ihan törkeetä. Kävi ihan mieles mennä antaa niille 2€ et jos kerran ovat niin "köyhiä" ettei sen vertaa oo varaa laittaa lapsensa ruokaan...[/QUOTE]

Huh. Mistä näitä sikiää jotka ajattelevat kakaroidensa olevan aina jotain erityistapauksia, joilla on eri oikeudet kuin kaikilla toisilla?

Ihan kuule koskaan en ole kirjoittanut täällä mitään vastaavaa esim. oppilaistani tai heidän vanhemmistaan. Ensinnäkin mua sitoo vaitiolovelvollisuus ja toisekseen mulla on sen verran järkeä päässä, että ymmärrän, mitä on soveliasta muista ihmisistä puhua.

Ap ei sitä tajua, etkä näemmä sinäkään. Että revi kuule siitä sitä ala-arvoista tekstiä.

Ai sinusta on soveliasta levittää miehesi kuvia netissä, ja sitten kun kaikki varmasti tunnistaa kerrot miten mies riehuu teidän tapellessa?

[QUOTE="vieras";25057542]Ei näköjään kukaan osannut vastata tuohon, että onko muka omista kokemuksista kertominen kiellettyä, kun ei nimeä ja työpaikkaa mainitse.[/QUOTE]

Täällä yksi jo tunnisti paikan, kun oli paikalla samaan aikaan. Ja itse en ainakaan viitsi ottaa edes riskiä, että kyseinen äiti itsensä tunnistaa, kun kaupunkikin mainitaan. Vaikka ap halusikin viestin täällä laittaa kyseiselle äidille, ja haukutaan ihmistä lestaksi tms, edes tuntematta totuutta. Lapsellista.

Sellasta se asiakaspalvelutyö on, aina kaikki asiakkaat ei ole niitä helppoja

Yhteistyössä