Elämää on kovaa ja sen eteen pitää tehdä töitä siispä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cameron
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cameron

Vieras
Aloitan iltalukion ensi kuussa :) Tarkoitus olisi opiskella itselleni parempi palkka ku miehellä tulevaisuudessa :) No, tuo oli vitsi. Mutta siis esikoinen on nyt 5-vuotias ja pikkusemme sillon 9kk+ joten uskallan aloittaa jo nyt kun aloitus on vain kaksi iltaa viikossa! Ei paha...
Tietysti siitä ajan myötä tulee intensiivisempää mutta uskon selviäväni siitä.
Ei tulevaisuutta nykyaikana rakenneta ilman kunnon koulutusta ja ammattia. Lukio on suunnitelmiini hyvä pohja.

Löytyykö kokemuksia muilta?
Olisi kiva lukea kaikenlaisista kokemuksista.

Mä olen käynyt lukion ja 3 vuotta AMK:ta(en valmistunut ) ennen lasta. Nyt kun on lapsi, niin opiskelen toisella asteella suurtalouskokiksi. Elokuussa alkaa toinen vuosi.

ei sitä ammattia saa, joten se siitä paremmasta palkasta!! Kannattaa hieman ottaa selvää mikä haluat olla ammatiltasi ja sen mukaan miettiä koulutusvaihtoehtoja, kun on jo 2 lastakin. Lukion jälkeen joudut menemään vielä kouluun jossa saat ammatin. Rahoittaako miehesi noin monta vuotta?

Hienoa, onnea vain opiskeluihin. Itse valmistuin ammattiin ennen lapsen syntymää, mutta äitini innoittaa minua jatkamaan vielä tulevaisuudessa opintojani. Hän jatkoi opiskelua sen jälkeen kun meidän sisarukset vähän isompia, valmistui kasvatustieteen maisteriksi ja nyt opiskelee erityisopettajaksi. Koskaan ei ole liian myöhäistä!

Tsemppiä kovasti opintoihin! :) Ite alotin iltalukiossa pari viikkoa ennen kuopuksen syntymää (syksyllä -02), esikoinen oli sillon 1v7kk. Tunneilla kävin silloin kun ehdin ja muuten tentin kurssit kotona. Yo-todistuksen sain keväällä -05. Paljon saa kyllä istua kotona nenä kiinni kirjoissa, mutta ei se niin hirveen hankalaa ole! =)

Yhteistyössä