Elämä vattuilee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mariska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mariska

Vieras
Olen läpikäynyt keskenmenon. Sairastan glaukoomaa. Ennen keskenmenoa mulle vaihdettiin silmätipat varmuuden vuoksi. No, ei se mitään hyödyttänyt, sain kuitenkin keskenmenon ennen joulua. Jatkoin edelleen samoilla tipoilla. No, viime kuussa loppui tipat ja kävin hakee apteekista lisää niitä ja sovittiin, että jatketaan samoilla tipoilla niin kauan kunnes menen kohta taas silmälääkäriin ja hän sitten määrää toisin, jos määrää. Kuinka ollakaan, kun tipautettuani silmiini, katsoin tänä aamuna silmätippapulloani tarkistaakseni, onko sitä vielä jäljellä, kuinkas huomasinkaan nyt vasta pullon kyljestä, että ne ovatkin vuoden vanhoja ja menin kaappiin ja katsoin muita tippoja, sama juttu kaikki vuoden vanhoja!! Menin heti apteekkiin ja he olivat kovin pahoillaan, että myivät vahingossa vuoden vanhoja tippoja! Vaikka ovat tehneet inventaarion, mutta eivät huomanneet ja ovat ihmetelleet kuinka niin on käynyt. Sain korvaukseksi monta nessupakettia ja perusvoiteita. He olivat niin pahoillaan. Mutta onneksi nyt huomasin ja olen ehtinyt käyttää niitä muutaman viikon. Toivon ettei silmilleni käynyt vahinkoa. Nyt mulla on kylläkin flunssaa ja päänsärkyä. Muutenkin vatuttaa, että miksi elämä kohtelee minua kaltoin aina. Oli työpaikkakiusaamista, avioero, nuorisostani murehtiminen, glaukooma ja tämä keskenmeno. Olen opintovapaalla enkä uskalla suunnitella mitään elämälleni, koska kuitenkin aina menee pieleen:(.

Ajatelkaa, että jos apteekki myy vahingossa vuoden vanhoja nitroja tai insuliinia! Mitä siinä olisi tapahtunut, jos ei olisi huomattu tarkistaa vaan on luottanut, etttä ne ovat aina uusia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ajatelkaa, että jos apteekki myy vahingossa vuoden vanhoja nitroja tai insuliinia! Mitä siinä olisi tapahtunut, jos ei olisi huomattu tarkistaa vaan on luottanut, etttä ne ovat aina uusia?

Apteekista olen kerran saanut väärää astmalääkettä tytölle.Apteekissa ollessani luulin pakkauksen vaihtuneen.Kotona katsoin tarkemmin ja oli aikuisten suihketta.Menin takaisin ja sain vaihdettua.Ei kyllä anteeksi vaivautunut pyytämään.

Yhteistyössä