Eläintensuojelijat liikkeellä!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitkä eläintenSUOJELIJAT??? :o |O Mitä tälläkin iskulla taasen haluttiin?? Luuliko ne, että ne kanat osaa sieltä lentää vapauteen, vai elinkeinon tuhoaminenko tässä oli se pääasiallisin tavoite? Kyllä itsekin kannatan eläinten hyvää kohtelua, mutta tollanen toiminta, missä eläimille aiheutetaan kuolema tai muuten enemmän kärsimystä ja tuhoitaan vielä toisten omaisuutta, niin ei ole mitään eläinsuojelua! Järkevyydestä puhumattakaan!

Tukehtumiskuolema on kuulemma se kaikista tuskallisin kuolema - näin kuolemansyyntutkijat väittävät (kun tutkivat adrenaliinin yms. määrää veressä). Että go for it! helkkarin EVR-läiset, menikö homma vähän niinkuin munilleen???

:headwall: :headwall: :headwall: Todellista eläintensuojelua tappaa ne tuolla tavoin! |O |O

Oli pakko soittaa isälle ja kysyä ettei ole mun serkun kanala...ei onneksi ollut.

Ihan hyvä, ei niiden kanojen elämä mistään kotosin ole. Jos tarpeeksi usein tuhotaan toi paikka voi äijältä lähteä elinkeino. :flower:

Ja vielä entinen turkistarhaaja, sen tietää millanen kanala on kyseessä. :x :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ihan hyvä, ei niiden kanojen elämä mistään kotosin ole. Jos tarpeeksi usein tuhotaan toi paikka voi äijältä lähteä elinkeino. :flower:

Niin ja viattomat kanat kuolevat tuskissaan...
Jokaisella oma kanta asiaan, mutta minä PAHEKSUN SYVÄSTI näitä VIT** "eläisuojelijoita" Samaa mieltä myös turkistarha iskuista! Ne jotka näitä iskuja tekee, pitäisi laittaa alasti lumihankeen ja syvälle metsään ja sanoa mene mene sieltä olet tullutkin...

Parempi tuo kohtalo kuin elää siinä häkissä munantuottajana.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain hiljainen puolustaja:

Niin ja viattomat kanat kuolevat tuskissaan...

Mitä luulet niiden elämän olleen?

Kuinkas muuten tuon teon puolustajat, syöttekö kananmunia? Kananmunaa on aika monessa ruoassakin, jos syötte muualla kuin kotona niin mistä tiedätte mistä ne munat on...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kuinkas muuten tuon teon puolustajat, syöttekö kananmunia? Kananmunaa on aika monessa ruoassakin, jos syötte muualla kuin kotona niin mistä tiedätte mistä ne munat on...

Minä en puolustele EVR:n tekoa, vaikka vastustankin häkkikanaloita ja turkistarhausta. Meiltä löytyy vain vapaan kanan munia.

Yhteistyössä