G
Gluteus maximus
Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1620932
Ei voi muuta sanoa kuin että voi helv....!!!! |O
Ei voi muuta sanoa kuin että voi helv....!!!! |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihan hyvä, ei niiden kanojen elämä mistään kotosin ole. Jos tarpeeksi usein tuhotaan toi paikka voi äijältä lähteä elinkeino. :flower:
Ja vielä entinen turkistarhaaja, sen tietää millanen kanala on kyseessä. :x :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihan hyvä, ei niiden kanojen elämä mistään kotosin ole. Jos tarpeeksi usein tuhotaan toi paikka voi äijältä lähteä elinkeino. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain hiljainen puolustaja:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihan hyvä, ei niiden kanojen elämä mistään kotosin ole. Jos tarpeeksi usein tuhotaan toi paikka voi äijältä lähteä elinkeino. :flower:
Niin ja viattomat kanat kuolevat tuskissaan...
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain hiljainen puolustaja:No kyllä niillä on ruokaa ja juomaa ollut. mutta kantaani en muuta, katson faktoja.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain hiljainen puolustaja:No kyllä niillä on ruokaa ja juomaa ollut. mutta kantaani en muuta, katson faktoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuinkas muuten tuon teon puolustajat, syöttekö kananmunia? Kananmunaa on aika monessa ruoassakin, jos syötte muualla kuin kotona niin mistä tiedätte mistä ne munat on...