Eläinsuojelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asaf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asaf

Vieras
Voiko sinne tehdä nimettömän ilmoituksen?
Mieheni perheellä on kolme koiraa, jotka ei juurikaan pääse ulos.
Turkit ovat likaisia ja takkuisia, ja sisällä vetää 5 ihmistä tupakkaa.
Ei ole mielestäni oikein koirille.
Olen huomauttanut asiasta, mutta äidin mielestä koirat voivat mainioisti.
Yksi koirista on TODELLA lihava, ja ruoaksi syötetään vanhoja ruokia ja ei toisiaan mitään koirien ruokaa vaan pitsaa, sipsii jne....

En haluaisi välejä poikki, mutta kuitenkin saada jonkinlaisen tolkun heidän touhuihin.
He kuluvat sarjaan "eläin on kiva kun se on pentu" sitä jaksetaan hoitaa noin 4-vuotta ja sitten annetaan pois. JA otetaan uusi tilalle...

Kiitos.
Mua oikeasti eilen säälitti koirat niin plajon kävin siellä.
Heillä on pienirotuisia koiria, ja ne on niin huonossa kunnossa. Ja heiltä on joskus aikaisemmin viety koirat pois.
En tajua, miten heillä voi nyt taas niitä olla?

Ja siis asunto on todella saastainen. Koiran pissaa ja kakkaa pitkin asuntoa. Ymmärtäisin, jos asunnossa oli pentukoira joka ei ole oppinut sisäsiistiksi.
Eilen yksi koirista oli mun sylissä ja sen turkki oli tosia samea, ei kiiltoa ollenkaan. Takkuinen ja koira oli oikeasti varmaan 4kiloinen.
Eikö heillä pitäisi olla eläintenpito kielto? varsinkin kun edelliset koirat haettiin huostaan?
Eikö kukaan vahdi, ettei koiria enään oteta.
Ja ihmettelen myös sitä, että yksi koirista karkaa kokoajan ulkoovesta, ja sitten se haetaan löytöeläintalosta. Eikö ne sielläkään ihmettele sitä, ettö koira on jatkuvasti siellä??

Voihan se eläintenpitokielto ollakin, mutta eipä semmosia kukaan valvo. Eikö miehesi ole laittanut asialle stoppia aiemmin?

Ollaan sanottu molemmat, mutta kukaan ei tee asialle mitään.
Miehen siskot, jotka asuu kotona ovat myös asiasta sanonteet, mutta ei sekään mene jakeluun.
Kokoajan tulee uusi eläin asuntoon, ja se pidetään niin kauan kuin se on pentu...

Yhteistyössä