Elätkö kotikuri-suhteessa

  • Viestiketjun aloittaja kjkjk
  • Ensimmäinen viesti
"kiinnostunut"
Menee vähän aiheesta sivuun, mutta muistan kiihottuneeni aikoinaan kovasti, kun luin O:n tarina -kirjan. Siinähän on vähän tämän tyyppistä juttua ja kaikkia niitä "anaalin totuttamis"-hommia ja muita...

Itsekin olisin kiinnostunut, mutta en ole rohjennut ehdottaa miehelleni...
 
Pari suhdetta
Minulla tuo kakkossuhde (olemme siis mieheni kanssa polyamorisia) sisältää myös kotikuria, eli voin saada rangaistuksen laiskuudesta tai tottelemattomuudesta. Enemmän kuitenkin M/s-suhde. Ykkössuhde on enimmäkseen vaniljasuhde, vaikka olen saanutkin miehen innostumaan sidonnasta ja alistamisesta makuuhuoneesta. Piiskaaminen ei valitettavasti ole hänen juttunsa, mutta eipä siinä mitään.
 
Sch
Tämä on varmaan aika tyhmä kysymys, mutta miltä tuollainen piiskaaminen oikein tuntuu? Itse en ole koskaan piiskaa saanut... Sattuu varmaan aika kovasti, mutta tarkemmin?

Voisi kyllä sinänsä ajatella, että kun muutenkin olen aika herkkä kivulle niin piiskan saamisen uhka pitäisi minut tosi kilttinä. :|
 
Pari suhdetta
Tämä on varmaan aika tyhmä kysymys, mutta miltä tuollainen piiskaaminen oikein tuntuu? Itse en ole koskaan piiskaa saanut... Sattuu varmaan aika kovasti, mutta tarkemmin?

Voisi kyllä sinänsä ajatella, että kun muutenkin olen aika herkkä kivulle niin piiskan saamisen uhka pitäisi minut tosi kilttinä. :|
Mitenkähän tuota nyt kuvailisi... riippuu tietysti siitä, millaista välinettä käytetään (kämmen, raippa, ruoska, risu, tms...) ja kuinka kovaa lyödään. Tarkoitus ei yleensä ole ainakaan aloittaa täydellä voimalla, vaan kevyesti alkuun, hitaasti koventaen. Sillä saadaan kehon omat endorfiinit liikeelle. Voi olla että pyrkimyksenä on saada kevyt kuumotuksen ja kihelmöinnin tunne iholle, lopputuloksena punoittava peppu. Sitten on niitä, jotka haluavat mennä omille äärirajoilleen ja siitä yli.
 
"jep"
Tämä on varmaan aika tyhmä kysymys, mutta miltä tuollainen piiskaaminen oikein tuntuu? Itse en ole koskaan piiskaa saanut... Sattuu varmaan aika kovasti, mutta tarkemmin?
Sattuu, riippuen välineesta ja voimakkuudesta eri tavalla. Joko terävästi, tylpästi jne. Ei nyt ihan kamalasti yleensä, jos aloittelee ensin hellemmin ja koventaa kokoajan. Yleensä tuntuu silti aina enemmänn hyvältä kuin pahalta ja viimeistään se kuumotus jälkeen päin on ihana. Eipä ole yhtään kertaa ollut niin, että en olisi kiihottunut piiskaamisesta/läimimisestä yms. lyömisestä. Meillä piiskaus on enemmänkin palkinto tai leikkimielinen rangaistus, oikeana rangaistuksena se saisi mut vain tyhmäilemään enemmän. Joku bastardo on kyllä sitten jo ihan omanlaisensa pelote.. hrrrr.
 
Sch
Kiitos vastauksista. Sinänsä ajattelin enemmän sitä, että kun piiskaa tulee oikeasti rangaistuksena eikä niin, että se on palkinto tai vastaava. Tyyliin kun tässä ketjussa on puhuttu, että jotkut haluaisivat huonoista tavoistaan tms. eroon piiskan avulla.
 
Pari suhdetta
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysyy;30143157:
Mikä on bastardo? Muuta kuin yksi fudari?
Bastardo on äpärä espanjaksi - siis kuka tahansa ärsyttävä idiootti...

Vai tarkoitatko - näin aiheeseen liittyen - mahdollisesti bastinadoa? Se on jalkapohjakidutusta, tai BDSM-hengessä paljaiden jalkapohjien lyömistä kepillä tai ruoskimista.
 
tyhmä kysyy
Bastardo on äpärä espanjaksi - siis kuka tahansa ärsyttävä idiootti...

Vai tarkoitatko - näin aiheeseen liittyen - mahdollisesti bastinadoa? Se on jalkapohjakidutusta, tai BDSM-hengessä paljaiden jalkapohjien lyömistä kepillä tai ruoskimista.

Joo en tarkottanut kuin yrittää ymmärtää tota sun tekstiä ja koko juttua... Siis aivan on vierasta käsitteistöä ja koko perusajatuskin tuntuu kovin erikoiselta.

Mut kukakin viihtyy tietty omalla tavallaan. Toivottavasti lapset eivät kärsi.
 
Pari suhdetta
[QUOTE="jep";30143206]El bastardona tuo meille McHurtista myytiin.. Karmea vehje, mutta tarpeellinen kai silti.

Minä en nyt kyllä keksi tähän hätään yhtään tapaa millä lapset kärsisivät mistään tällaisen harrastamisesta.[/QUOTE]

Kas, löysinkin tuon tuotteen. Ilmeisesti firman oma tuotenimi, en ole ainakaan kuullut sitä yleisnimenä... Mutta tehokkaan näköinen joka tapauksessa.

Ja tosiaan... en minäkään keksi, miten tämä lapsiin vaikuttaisi, eivät he ole mukana näissä aikuisten "leikeissä" sen kummemmin kuin tavallisissa perheissäkään. Toisaalta BDSM edellyttää osallistujilta avoimuutta, kykyä kommunikoida omista tarpeistaan, rajoistaan ja toiveistaan ja toisaalta toisen rajojen ja toiveiden ehdotonta kunnioittamista, Siksi näkisin jopa niin, että lapsille tämä välittyy elinympäristönä, jossa kumppanit kunnioittavat toisiaan, ja jossa avoin keskusteluyhteys on luonnollinen osa elämää.
 
Pari suhdetta
Alkuperäinen kirjoittaja hyvät hyssykät;30143204:
Toimiiko tämä toiseen suuntaan myös? Että vaimo piiskaa, jos mies on "tuhma"?
Miksi ei? Eivät ne roolit ole mitenkään sukupuoleen sidottuja. Lähinnä kyse on siitä, kumpi tuntee enemmän vetoa piiskaamiseen ja kumpi piiskattavana olemiseen. Joillakin on vain toinen taipumus, toisilla vaihtelee (ns. switch)
 
"tiit"
Kiitos vastauksista. Sinänsä ajattelin enemmän sitä, että kun piiskaa tulee oikeasti rangaistuksena eikä niin, että se on palkinto tai vastaava. Tyyliin kun tässä ketjussa on puhuttu, että jotkut haluaisivat huonoista tavoistaan tms. eroon piiskan avulla.
Minulla on kokemusta vain vitsan saannista, mutta sellaista kovaa kirvelevää kipua se on ensimmäisesti lyönnistä lähtien ja pahenee vain lyönti lyönniltä. Heti alusta asti ei toivo muuta kuin että se loppuisi, ja myöhemmin alkaa tulla paniikki (lupaa vähän mitä vaan jotta piiskaaminen loppuisi).

Housujen alas laskeminen ja pyllistäminen piiskausta varten on älyttömän nöyryyttävää, vaikka sitä ei kauheasti ajattele enää sen jälkeen kun lyöntejä on alkanut tulla.
 
Asuista kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;30142177:
Varmaan voi liittyä hyvinkin paljon pukeutumista ja vaatetukseen muutenkin liittyviä asioita. Meillä se on toi essu, joka on osa rangaistusta.
Minua kiinnostaa tämä asuasia. Käsketäänkö siis toista käyttämään jotain tiettyä asua tai asustetta, kuten vaikka esiliina? Siis kotonako ollessa vaiko vain rangastuksen ajan.
 
Pari suhdetta
Minua kiinnostaa tämä asuasia. Käsketäänkö siis toista käyttämään jotain tiettyä asua tai asustetta, kuten vaikka esiliina? Siis kotonako ollessa vaiko vain rangastuksen ajan.
Riippuu vain ja ainoastaan asianosaisista itsestään. Kannattaa muistaa, että kyseessä on hyvin laaja kirjo erilaisia elämäntapoja, fetissejä ja toteutuksia, eli mitään yleissääntöä ei ole olemassa. On olemassa 24/7 suhteita (siis sellaisia, joissa nämä dom/sub -roolit ovat enemmän tai vähemmän jatkuvia), joissa dominoiva osapuoli voi määritellä hyvinkin tarkkaan toisen vaatetuksen, tyylin, meikin määrän tms. - ja siis myös rangaistuksena kieltää jotain tai vaatia jotain käytettäväksi. Vain makuuhuoneessa kinkyilevät pitävät toisinaan myös erilaisia roolivaatteita (nahkaa, kumia, pvc:tä, mikä kenellekin tuntuu hyvältä). Sitten on niitä, joille vaatteilla ei ole suurtakaan merkitystä.

Oma Masterini määrittelee melko tarkkaan, millaisia vaatteita haluaa minun käyttävän, kun tulen häntä palvelemaan. kyseessä eivät kuitenkaan ole minkäänlaiset "fetissivaatteet"; joten ulkopuolinen ei näkisi asussani mitään ihmeellistä - asu muuttuu merkitykselliseksi, koska se on minulle määrätty.
Rangaistuksena voikin sitten joutua siivoamaan rautakahleissa.
 
Tina 80
Hei, täällä yksi vaimo, joka on ns. Kotikuri-suhteessa. Tää kurikuvio tuli suhteeseen noin kolme vuotta sitten. Meiläkin on vitsa enimmäkseen käytössä. Tuossa aiemmin joku kuvasikin aika osuvasti niitä tunteita joita se minussakin herättää, noloutta housuja laskiessa ja viimein se tuska kun vitsa tanssii pyllylllä.

Ollaan miehen kanssa sovittu, että hanellä on viimeinenn sana asioihin, mutta ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että hän puuttuisi kaikkiin asioihin. Esim. vaatteisiini hän ei puutu, on pikemminkinn siinä suhteessa perinteinen suomalainen jolta saa kaivaa kommetteja vaatteista korkkiruuvilla :)

Mä oon aika tempperamenttinen luonteeltani ja mies siitä välillä kärsiä. Ja kun mä laitan miehen kärsimään käytöselläni niin vastavuoroisuuden nimissä mies laittaa mut kärsimään omalla tavallaan eli antaa piiskaa paljaalle pyllylle.
 
"jep"
Kuinka huono itsetunto pitää olla että alistuu piiskaukseen?
Tai kuinka huono, jos sitä ei pyydä, vaikka haluaisikin? Olisi ankeaa elämää ja seksi kuivaa ilman.. Alistujaltahan nimenomaan vaaditaan sitä hyvää itsetuntoa, vapaaehtoistahan se on täysin, pakottamisen ja vasten tahtoa alistamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, joissa huonolla itsetunnolla onkin osaa kenties.
 
"Maria"
Tässä ketjussahan puhutaan oikeastaan kahdesta ihan eri asiasta. Siitä että piiskaa tulee rangaistuksena ja siitä, että piiskan saaminen on seksileikki. Toki nämä kaksi asiaa menevät eri tavoilla sekaisin monien suhteissa.
 
pojo
[QUOTE="Maria";30144999]Tässä ketjussahan puhutaan oikeastaan kahdesta ihan eri asiasta. Siitä että piiskaa tulee rangaistuksena ja siitä, että piiskan saaminen on seksileikki. Toki nämä kaksi asiaa menevät eri tavoilla sekaisin monien suhteissa.[/QUOTE]

Joo, tämä on totta. :)

- - -

Kumpikaan vaihtoehto ei edellytä huonoa itsetuntoa. Kyseessä on "adult consensual spanking", johon kuuluu olennaisena osana yhteisymmärrys ja yhdessä sovitut säännöt. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että joku kusipää pieksää pelokasta puolisoaan, joka ei uskalla lähteä suhteesta. Ymmärrän, että asiaa on vaikea ymmärtää, jos itsellä ei ole siihen yhtään taipumuksia, ja varjona on vielä pelko väkivaltaisuuden leimasta.
 
"jep"
[QUOTE="Maria";30144999]Tässä ketjussahan puhutaan oikeastaan kahdesta ihan eri asiasta. Siitä että piiskaa tulee rangaistuksena ja siitä, että piiskan saaminen on seksileikki. Toki nämä kaksi asiaa menevät eri tavoilla sekaisin monien suhteissa.[/QUOTE]

Se siinä onkin kun ne menevät niin paljon limittäin ja päällekäin, itselle se on jo aika itsestäänselvyys, anteeksi jos kirjoitin harhaanjohtavasti. Minä tietenkin puhun vain omasta puolestani kun meillä se toimii kummassakin yhteydessä, mutta ankeaa se elämä olisi silloinkin ilman, jos se olisi vain ja ainoastaan rangaistus (vaikea kuvitella, että se olisi koskaan täysin ei-seksuaalinen asia), koska luonnollisesti sekin on niin tärkeä osa elämäämme. Pointti oli, että koskaan ei tällaisessa järjestelyssä tulisi olla kyse huonosta itsetunnosta tai edes "todellisesta" alistamisestakaan, koska molempien osapuolten tulisi haluta sitä ja haluta sitoutua ja ottaa vastuuta omasta osuudestaan ja alistajan vielä enemmän toisestakin. Vaikka tietenkin asiaa tuntemattoman on vaikea ymmärtää miten suurta vaivannäköä ja huolenpitoa se vaatii alistavalta osapuolelta. Niin kotikuri- järjestelyissä kuin d/s suhteissa molemmissa, joista nyt puhun myös molemmista samalla kertaa, vaikka ne eivät mitenkään sama asia olekaan.
 

Yhteistyössä