Elämättömän elämän häpeä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
3 vuotta.
Jo on aika vierähtänyt. Itse kirjoitin tähän ketjuun silloin heti alussa ja annoin näitä tyypillisiä ohjeita avautumiseen elämälle.
51 sivua samassa viestiketjussa aiheena elämälle avautuminen. Jos ap. olisi noudattanut edes jotain ohjetta, tilanne olisi ehkä helpottunut. Jotkut tykkäävät kieriskellä sikiöasennossa ongelmineen.
Eilen Ylen iltauutisissa kerrottiin Britney Spears oikeudenkäynnistä. Holhouksen alla oleva artisti yrittää päästä vapaaksi isästään. Jos ihminen on vapaa päättämään asioistaan, tarvitaanko nettipalsta neuvomaan mitä tänään tekisin tai jättäisin tekemättä. Allergikkona en lähtisi hommaamaan koiraa sosiaalisten suhteiden luomiseksi. Silmät umpeen muurautuneena ei o,si kiva pyöriä koirapuistoissa.
Palaan asiaan, kun ketjun sivu 1000 tulee täyteen.
 
51 sivua samassa viestiketjussa aiheena elämälle avautuminen. Jos ap. olisi noudattanut edes jotain ohjetta, tilanne olisi ehkä helpottunut. Jotkut tykkäävät kieriskellä sikiöasennossa ongelmineen.
Eilen Ylen iltauutisissa kerrottiin Britney Spears oikeudenkäynnistä. Holhouksen alla oleva artisti yrittää päästä vapaaksi isästään. Jos ihminen on vapaa päättämään asioistaan, tarvitaanko nettipalsta neuvomaan mitä tänään tekisin tai jättäisin tekemättä. Allergikkona en lähtisi hommaamaan koiraa sosiaalisten suhteiden luomiseksi. Silmät umpeen muurautuneena ei o,si kiva pyöriä koirapuistoissa.
Palaan asiaan, kun ketjun sivu 1000 tulee täyteen.
Eihän sulle sitä koiraa olla ehdottamassakaan. Ole huoleti.
 
vierailija
Kiitos kaikille koiranpentuvinkeistä. Olen tuota kyllä miettinyt, mutta ehkä ensin pitäisi muuttaa täältä kerrostalosta vaikka rivitaloon. Mulla on ollut lainakoira täällä ja sen kanssa on hankalaa, kun asuu yläkerroksessa.

Ja sitten tuohon toiseen juttuun: koira ei ole naismagneetti, jos olet minä. Olen lenkittänyt söpöä koiraa satoja kertoja eikä kertaakaan ole nainen alkanut kanssani ns. keskustelemaan. Sellaista on mun elämä..

[ap]
 
vierailija
Nyt on sitten kesälukemista.Laitetaan mies kehittymään ja pohtimaan.


[ap]
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
No kyllä se kieltämättä käväs mielessä!






No kai kai nyt sentään!!!
Ei kuulu yleensäkään tapoihin epäillä - otan selvää asioista.
Hyvä kuulla. Mä nyt yritän selvittää mitä noista kirjoista löytyy. Illalla on hyvä istuskella parvekkeella teekupin kanssa ja lueskella. Kirjahyllyn scifi-kirjat saavat odottaa. Luetaan nuo nyt ensin.

[ap]
 
vierailija
Nyt on sitten kesälukemista. Laitetaan mies kehittymään ja pohtimaan.


[ap]
Nämä on nyt luettu. Olenko muuttunut mies? Vaikeaa sanoa, mutta ainakaan en koko kesää turruttanut ajatteluani katsomalla parvekkeeltani tyhjyyteen tai tekemällä sitä Ilta-Sanomien helpointa ristikkoa. Kiitoksia siis kirjoja suositelleille henkilöille.!

Nyt sitten pitäisi keksiä syksyn loppuun ja talveksi tekemistä. Töitä tai naiskokemuksia ei ole näkyvissä eli varmaan jotain muuta sitten.

[ap]
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
eli unelmasi on löytää tyyppi joka välittää ja on tukena ja haluttavana. Haluaisitko edes itsellesi materialistista puolisoa jolle on tärkeintä elää "virtasenkuplassa" jolle on tärkeintä raha ja saavutukset. Aina ei sitten välttämättä vastakohdat muuten täydennä toisiaan. Voisiko sinulla olla jotain muuta kapasiteettia pohdintapuolella jota ei voi rahalla ostaakaan.. Ehkäpä itsetunnon nostaminen olisi sinulle ykköstavoite ja mikä tekee juuri sinut onnelliseksi.. Ja onnellisuudesta.. hmm... vaikea homma.. en tiedä miten siihen ottaisi kantaa.
Juuri näin.

Ja, ensin on pidettävä itsestään huolta ja hyvä pitää itseään haluttavana, sitten on helpompi olla suhteessakin.
 
Nämä on nyt luettu. Olenko muuttunut mies? Vaikeaa sanoa, mutta ainakaan en koko kesää turruttanut ajatteluani katsomalla parvekkeeltani tyhjyyteen tai tekemällä sitä Ilta-Sanomien helpointa ristikkoa. Kiitoksia siis kirjoja suositelleille henkilöille.!

Nyt sitten pitäisi keksiä syksyn loppuun ja talveksi tekemistä. Töitä tai naiskokemuksia ei ole näkyvissä eli varmaan jotain muuta sitten.

[ap]
Onko sulla tinderiä? 😁
 
No ei!

Koen sen kaltaisilleni miehille melko turhaksi paikaksi. Ei riitä ulkonäkö, ei status, ei historia. Turhaan vain vie aikaa pois kirjojen lukemiselta ja uusien ruokareseptien kokeilulta.

[ap]
Kuule ne akat ja ukotkin siellä laittelee fotoshopattuja kuvia ja keksivät päästänsä juttuja jotta saavat haluamansa: ukot pimppua ja akatkin taitaa olla seksin perässä kuvista päätellen.
Kaveri esitteli kun sillä on tili tinderissä.😁
 
vierailija
Kuule ne akat ja ukotkin siellä laittelee fotoshopattuja kuvia ja keksivät päästänsä juttuja jotta saavat haluamansa: ukot pimppua ja akatkin taitaa olla seksin perässä kuvista päätellen.
Kaveri esitteli kun sillä on tili tinderissä.
Niin. Olen mä käynyt sieltä kautta muutamilla treffeilläkin. Ei se sinänsä ole ongelma. Vaikka tästä ketjusta voi saada helposti toisen vaikutelman niin mä olen melko normaali, melko kiva ja melko joviaali ihminen. En siis koe, että olisin pinnallisesti katsottuna "epädeitattava" ihminen. Kysymys onkin "miksi käydä treffeillä tai yrittää, jos tietää, että niistä ei ikinä mitään voi seurata?". Ei Tinderissä yksikään nainen etsi ikityötöntä surkimusta, joka ei erota klitorista alapään finnistä.

[ap]
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Niin. Olen mä käynyt sieltä kautta muutamilla treffeilläkin. Ei se sinänsä ole ongelma. Vaikka tästä ketjusta voi saada helposti toisen vaikutelman niin mä olen melko normaali, melko kiva ja melko joviaali ihminen. En siis koe, että olisin pinnallisesti katsottuna "epädeitattava" ihminen. Kysymys onkin "miksi käydä treffeillä tai yrittää, jos tietää, että niistä ei ikinä mitään voi seurata?". Ei Tinderissä yksikään nainen etsi ikityötöntä surkimusta, joka ei erota klitorista alapään finnistä.

[ap]
Oot hauska mies!:giggle:
 
vierailija
Oot hauska mies!
Sijoituin ala-asteella luokkamme vitsikisassa jaetulle neljännelle sijalle.

Pariutumisessa oletettu hauskuus ei kuitenkaan riitä. Se on vain plussa. Pitää olla se perustus, sokkeli, alapohja. Eli koulutus, työ, ura, oikea historia ja kokemukset. Se on se minimi. Sen päälle sitten ne plussat joilla erotutaan muista kilpakosijoista.

[ap}
 
Sijoituin ala-asteella luokkamme vitsikisassa jaetulle neljännelle sijalle.

Pariutumisessa oletettu hauskuus ei kuitenkaan riitä. Se on vain plussa. Pitää olla se perustus, sokkeli, alapohja. Eli koulutus, työ, ura, oikea historia ja kokemukset. Se on se minimi. Sen päälle sitten ne plussat joilla erotutaan muista kilpakosijoista.

[ap}
Pariudu sellaisen kanssa jolla ei myöskään ole mainitsemasi ”perustus” kunnossa?
 
vierailija
Pariudu sellaisen kanssa jolla ei myöskään ole mainitsemasi ”perustus” kunnossa?
Voi olla, että ajatteluni on tilanteestani johtuen kieroutunut, mutta mulle ei ole statuksella ollut koskaan merkitystä. Näen vain ihmisen - en hänen ansioluetteloaan. Eli sinällään ideasi voisi olla ihan hyvä ja varteenotettava. Sen toteuttamisessa on sitten ongelmia. Tuollaisia naisia (tai ihmisiä) on melko vähän, he eivät välttämättä halua pariutua toisen luuserin kanssa ja vaikka haluaisivatkin niin miten heidät löytäisin.

[ap]
 
Voi olla, että ajatteluni on tilanteestani johtuen kieroutunut, mutta mulle ei ole statuksella ollut koskaan merkitystä. Näen vain ihmisen - en hänen ansioluetteloaan. Eli sinällään ideasi voisi olla ihan hyvä ja varteenotettava. Sen toteuttamisessa on sitten ongelmia. Tuollaisia naisia (tai ihmisiä) on melko vähän, he eivät välttämättä halua pariutua toisen luuserin kanssa ja vaikka haluaisivatkin niin miten heidät löytäisin.

[ap]
Aika monet mun ystävät ovat muuten pariutuneet deittisivustojen avulla! Ihan hyviä tyyppejä ovat onnistuneet löytämään.
Saattaahan se vaatia aikaa, mutta mitä sitten? Pitäisiköhän sun jatkaa tutkimista?

Sä oot hyvä ihminen kirjoituksiesi perusteella. Lisäks oot fiksu ja huumorintajuinen. Nämä ovat sinun sosiaalinen status.
Jos itse etsisin miestä niin pitäisin noita asioita tärkeimpänä. Luulen, että moni muukin nainen pitää.
Voisit alkaa arvostamaan itseäsi enemmän!

Raha on vain rahaa, se tulee ja menee, sitä saa aina lisää eikä se lopu koskaan.
Tittelitkin ovat jotakin mitkä eivät loppupeleissä meitä määritä, eikä niitä saa mukaansa kun täältä poistuu. Eikä sinun titteleitä kukaan tule muistamaan vaan sinut muistetaan ihan muista asioista.
 
vierailija
Onko mahdollista antaa tilannepäivitystä elämästä, jota ei edes elä? No, katsotaan.

Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Samaa turhaa ja tyhjää edelleen. Muutama viikko sitten huomasin kuitenkin, että täälläkin esille tuomani yksinäisyyden ja surkeuden tunkeutuminen elämän jokaiselle alueelle on edelleen täysin validi teoria eikä edelleenkään ole mahdollista vain unohtaa tai jättää huomiotta omaa tilannettaan, koska ongelman ollessa näin laaja ja pitkäikäinen niin sitä ei pääse karkuun kuin muuttamalla kaiken - ja silloinkin vain osittain.

Nyt tämä tunkeutuminen tapahtui käydessäni pari viikkoa sitten lääkärin vastaanotolla puhumassa mahdollisesta leikkauksesta, joka pitäisi jossain vaiheessa olla edessä. Tämän lääkärikäynnin jälkeen, kun pääsin vielä hoitajan luokse käymään läpi leikkausohjeistusta potilaan kannalta. Kaiken muun infon lisäksi tietenkin tarkistettiin lähiomainen ja sairasloman tarve. En tiedä miten näihin keskiarvoisesti vastataan, mutta hieman epäilen, että keskiarvoisella keski-ikäisellä miehellä harvemmin on lähikontaktina oma äiti tai että sairaslomalle ei ole tarvetta, koska työtä ei ole ollut vuosiin tai vähään aikaan näkyvissä. Ennen olisin näihin kysymyksiin yrittänyt varmaan jotain lieventävää selitystä yrittänyt keksiä, mutta en mä enää jaksa. Mun lähikontakti on oma äiti ja kyllä, olen pitkäaikaistyötön.

Onko asian hyväksyminen sitten jonkinlainen askel eteenpäin vai se lopullinen osa liukumaa kohti poispääsemätöntä luuseriutta? En tiedä, mutta näinpähän taas, että miten kaukana normaalista tämä oma elämä onkaan. Oikeastaan jokaiselta kannalta.

Blääh. Saisipa vain istua aina kotona.

[ap]
 
vierailija
Tekemättömyys on vain asennekysymys.

Antiikin kaleeriorjista jokainen souti käskettäessä koska vaihtoehto soutamiselle oli vielä paljon ikävämpi.

Jos on motivaatio niin sitten ihminen tekee asioita. Motivaatio voi olla ulkoinen tai sisäinen, kunhan siitä tehdään tarpeeksi kova jotta se kasvaa voimakkaammaksi kuin mitä halu tekemättömyyteen on.
 
vierailija
Aika monet mun ystävät ovat muuten pariutuneet deittisivustojen avulla! Ihan hyviä tyyppejä ovat onnistuneet löytämään.
Saattaahan se vaatia aikaa, mutta mitä sitten? Pitäisiköhän sun jatkaa tutkimista?

Sä oot hyvä ihminen kirjoituksiesi perusteella. Lisäks oot fiksu ja huumorintajuinen. Nämä ovat sinun sosiaalinen status.
Jos itse etsisin miestä niin pitäisin noita asioita tärkeimpänä. Luulen, että moni muukin nainen pitää.
Voisit alkaa arvostamaan itseäsi enemmän!

Raha on vain rahaa, se tulee ja menee, sitä saa aina lisää eikä se lopu koskaan.
Tittelitkin ovat jotakin mitkä eivät loppupeleissä meitä määritä, eikä niitä saa mukaansa kun täältä poistuu. Eikä sinun titteleitä kukaan tule muistamaan vaan sinut muistetaan ihan muista asioista.


Tässä on mielestäni monta hyvää ajatusta. Pidän!
Olen myös kuullut ihan hyviä kokemuksia näistä deittisivustojutuista. Ovat käyneet useilla treffeillä, kunnes löytynyt itselle se toinen puolisko. Eikä sitä treffeillä käymistä pidä tehdä liian vakavalla ajatuksella, mene ja tutustu ihmisiin rennosti ja uteliaalla mielellä.
Rehellisyys on tärkeä ominaisuus, miksi keksiä itsestään jotain mitä ei ole. Älykkyys, huumorintaju ovat jo riittäviä hyviä asioita. Osaat myös kirjoittaa.
Mielestäni kertoo naisen typeryydestä, jos tärkeimpiä asioita on hänen elämässään raha ja tittelit. Sellainen nainen myäs katoaa elämästä, kun talous on tiukemmalla. Haluaisitko edes tutustua sellaiseen naiseen?
Itse kuuntelen mitä mies kertoo itsestään ja onko hänellä mielenkiintoisia juttuja, joista voi kehittyä lisää keskustelun aiheita.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Lispetti
vierailija
Tekemättömyys on vain asennekysymys.

Antiikin kaleeriorjista jokainen souti käskettäessä koska vaihtoehto soutamiselle oli vielä paljon ikävämpi.

Jos on motivaatio niin sitten ihminen tekee asioita. Motivaatio voi olla ulkoinen tai sisäinen, kunhan siitä tehdään tarpeeksi kova jotta se kasvaa voimakkaammaksi kuin mitä halu tekemättömyyteen on.
Tämä sama rinnastus kaleeriorjiin oli mainittu tässä ketjussa noin kolme vuotta sitten. Olitko se sinä silloinkin?

Kieltämättä motivaatiopohdinnoissasi silti oikeassa, oli ajatus vanha tai ei. Nyt mulla ei ole mitään tekijää, joka motivoisi muuttumaan tai tekemään. Ei ole sisäistä paloa, joka pakottaisi yrittämään ja kun Suomen systeemi on mitä on niin mulla ei ole myöskään ulkoista pakottajaa vaan voin elää elämääni verorahoilla kustannettuna tekemättä oikeastaan mitään ja vailla velvollisuuksia. Suurimmalla osalla ihmisistä tuollainen motivaatio erinäisistä tekijöistä johtuen löytyy. He kokevat, että tekemällä ja yrittämällä voivat saavuttaa jotain, joka parantaa heidän elämänlaatuaan. Minäkin koin niin joskus, mutta kun kymmeniä vuosia sitten putosi kelkasta niin enää motivaatiota yrittää, koska en usko, että pystyisin enää onnea elämääni saavuttamaan.

[ap]
 

Yhteistyössä