eli kertokaas mitä piätte elämänne tähän astisista kokemuksista ihanimpana ja kamalimpana.
hauska lukee, me ihmiset ku koetaanki eri asiat nii eri lailla, heh
Ihaninta on ollut molempien lasten syntymä. Mutta ensimmäinen lapsi syntyi alle kilon painoisena joten se oli yhtäaikaa myös kamalin kokemus, pelko ja huoli oli todella suuri!
Ihanin kokemus,ehdottomasti tyttömme syntymä ja äitiys :heart:
Kamalin,piti hetken oikeen miettiä kun niitä kurjiakin aikoja löytyy menneisyydestä,mut se taitaa olla se yks kevätjuhla-aamu(yläaste aikoina)kun sain tietää Puppe-kanimme kuolemasta.. :'( Näin lyhyesti sanottuna se ei ollut ihan normaali kuolema..
Onneksi tähän nykyhetkeen mahtuu niin paljon ihania asioita ja tapahtumia et sitä kaikkee vanhaa tulee mietittyä enää kovin vähän.. =)
-Fyysisesti kamalin kokemus: esikoisen synnytys.
-Ns henkisesti kamalin: isän menetys. Ikävä ei prkl lakkaa vaikka siitä on jo 17v aikaa.
-Ihanin kokemus: tulla äidiksi. Saada olla äiti :heart:
kamalimmat kokemukset ovat: ex-poikaystäväni veljen (ja minun ystäväni) äkillinen kuolema kaksi päivää ennen joulua, viisi vuotta sitten.olisi selvinnyt jos ambulanssi olisi saapunut paikalle.katu oli oikea, kaupunki väärä :headwall: ja sitten kun exäni jätti minut moden vuoden jälkeen, toisIEN takia.
ihanin kokemus on ehdottomasti 10.6.1998 kun pikkuveli syntyi äiti oli kokenut sitä ennen keskenmenon vkl 13 ja kokoajan oli pelko että ehkei veljenikään tule henigssä ulos.niins e vaan tuli, ja on ollut koko elämänsä ajan kaikista rakkkain minulle :heart:
ihania on paljon..
varsinkin se kun miehen kanssa sanoimme tahdon
kamalin on se kun pari viikkoa sitten istuin ja itkin eläinlääkärin vastaanotolla lattialla ja shelttimme oli sylissä kun kukaan ei tienyt jääkö se henkiin vai ei..
paha kohtaus vaan tuli..
mutta hyvin kävi silti...koira makaa tuossa vieressä tyytyväisenä...
Ihanin kokemus, ehdottomasti se, kun kuuli, että koiranpennut ovat maailmassa hyvävoimaisina ja emo on heräilemässä. =)
Kamalin kokemus, ei nyt tule kuin yksi mieleen; se, kun jouduin lähtemään ja jättämään erään ihmisen yksin olosuhteiden pakosta. Kärsin siitä vieläkin vaikka tapahtumasta on aikaa jo useampia vuosia.
Heh, mä oon varmaan nyt luopio kun äitiys ei todellakaan ole mun elämäni IHANIN asia vaikkakin tietysti tyttöä rakastan kovasti enkä osaisi ilman elää.
Ihanimpia ovat ne hetket kun huomaa arjen keskellä kuinka mallillaan asiat ovatkaan ja kuinka paljon rakkaita ihmisiä on elämään saanut.
Kauheimmat yleensä liittyy jollakin tapaa menetykseen.
ihanin: esikoinen sanoi 4 kuisena äi-i kun halusi jotain. ei pajoa turhasta itkenyt. :heart: silloin.
kamalin: joskus alta 10-vuotiaana yksi setäni joka tykkäsi ilmeisesti kaiken ikäisistä naisista, alko kouria minun olemattomia tissejä "joko sulle kasvaa?" opinpa olemaan menemättä sen luo yksin. joko tämä tai se kun isäni haukkui h.uoraksi 14-vuotiaana ja yritti käydä käsiksi.