Elämänkerta-harmaa! Anna palaa tässä ketjussa :)

vierailija
Mun mielestä tämä ihana kirjoittaja myös vastaa kulloisenkin ketjun aiheeseen kirjoittaessaan. Miksi siis hänen pitäisi keskittää juttunsa yhteen ketjuun, kun vastatessaan ketjuihin monet voivat lukea hänen mielipiteensä asiasta ja lisäksi siitä rönsyilevät muut ajatukset. Paljon monipuolisempaa, musta ainakin.
 
Mun mielestä tämä ihana kirjoittaja myös vastaa kulloisenkin ketjun aiheeseen kirjoittaessaan. Miksi siis hänen pitäisi keskittää juttunsa yhteen ketjuun, kun vastatessaan ketjuihin monet voivat lukea hänen mielipiteensä asiasta ja lisäksi siitä rönsyilevät muut ajatukset. Paljon monipuolisempaa, musta ainakin.
En ole aina vastausta löytänyt. Tai kai se jotenkin on piilotettuna ollu.

Enkä mä oo hänelle äkänen.
Enkä mä oo mikään mrs.Kaksplus, en mä määrää. Mutta eri aiheet omiin lokeroihinsa, sitähän Anna.fi:n porukka on myös toivonut.
 
Viimeksi muokattu:
Mun mielestä tämä ihana kirjoittaja myös vastaa kulloisenkin ketjun aiheeseen kirjoittaessaan. Miksi siis hänen pitäisi keskittää juttunsa yhteen ketjuun, kun vastatessaan ketjuihin monet voivat lukea hänen mielipiteensä asiasta ja lisäksi siitä rönsyilevät muut ajatukset. Paljon monipuolisempaa, musta ainakin.
Ja muistutan palstan ekasta säännöstä:

"Ohjeita hyvään keskusteluun:

1. Kirjoita vain otsikon asiasta, ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen)."
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ap. sopisi hyvin ison sonnilauman karjankasvattajaksi. Siinä hommassa naisviha lauhtuisi.
Samalla voisi kokeilla härkätaistelua niin jäisi vähemmälle tällä palstalla keljuilu.
 
Ap. sopisi hyvin ison sonnilauman karjankasvattajaksi. Siinä hommassa naisviha lauhtuisi.
Samalla voisi kokeilla härkätaistelua niin jäisi vähemmälle tällä palstalla keljuilu.
Hmm, miksi tykkäät ajatuksesta härkätaistelusta, jonka sais kieltää Espanjassa? Se on eläinrääkkäystä, oli siinä miten vahva sonni tahansa. Samoin rodeo.
Mä säälisin sitä eläintä, sen sukupuolesta riippumatta.
 
Mutta nyt mää sen keksin!
Paikka missä saa puhua omista jutuistaan on The ketju, welcome. :)

Pst. On sinne FM ja DG:kin uskaltaneet, ei olla purtu.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kysymyksen voisi muotoilla myös näin: miksi hän EI halua kirjoittaa niissä paikoissa, joissa se on palstasääntöjen mukaan suotavaa?

Ja siis tämä on vain vastaus sulle, en edelleenkään halua ärhennellä hänen kanssaan.
Täällä on kirjavaa sakkia ja osa kirjoittaa sujuvastikin ohi otsikon, miten nyt yhtäkkisesti joku satunnainen vierailija ottaa sua noin kovin päähän, että hänelle pitää ohjeistamaan ja suorastaan määräämään sun ruveta? Pitäskö ottaa rennommin?
 
Täällä on kirjavaa sakkia ja osa kirjoittaa sujuvastikin ohi otsikon, miten nyt yhtäkkisesti joku satunnainen vierailija ottaa sua noin kovin päähän, että hänelle pitää ohjeistamaan ja suorastaan määräämään sun ruveta? Pitäskö ottaa rennommin?
Ei hän ole enää mikään satunnainen vierailija ollu varmaan pariin kuukauteen.

Mutta, nyt en vastaile enää, koska tää menee vänkäämiseksi enkä halua tästä asiasta riidellä. Tää kirjoittaja tehköön mitä haluaa.
 

Yhteistyössä