Elämäni kevät

IhanaValo
Ei oo mitään vappukrääsää ja mahd. vähällä yritetään selvitäkin. Jostain kaupasta varmaan ostetaan tytöille pallot ja kotiin voi muutaman pallon puhkua (mies saa hoitaa sen) ja laittaa jotain serpentiiniä vähän tms.

Apua,mitä vappuna syödään?..Iski blackout.. :eek: Tippaleipiä ja simaa?

Paranemisia sairastajille!! :hug: :hug:
 
Lilii ei pääse mihinkään
Äh. Tietokone HAJOSI! :headwall: se sammui vaan eikä enää inahda. Miten mä pärjään huomenna sairaspäivän ilman nettiä :( Tietääkö kukaan mikä tossa voi olla vikana? Tällä kännykällä pääsee vain satunnaisesti nettiin... Ärhhh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii ei pääse mihinkään:
Äh. Tietokone HAJOSI! :headwall: se sammui vaan eikä enää inahda. Miten mä pärjään huomenna sairaspäivän ilman nettiä :( Tietääkö kukaan mikä tossa voi olla vikana? Tällä kännykällä pääsee vain satunnaisesti nettiin... Ärhhh!
:hug: :hug: mä oon nettiriippuvainen, enkä selviäis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii ei pääse mihinkään:
Äh. Tietokone HAJOSI! :headwall: se sammui vaan eikä enää inahda. Miten mä pärjään huomenna sairaspäivän ilman nettiä :( Tietääkö kukaan mikä tossa voi olla vikana? Tällä kännykällä pääsee vain satunnaisesti nettiin... Ärhhh!
pölyä täynnä, kuumenee ja sammuu itekseen. imuroi se..
 
Liliin kone vieläkin rikki :(
Läppäri ei tee mitään. :( Ehkä se ylikuumeni, mut ei toimi vieläkään. Pääsin puhelimella kirjautumaan mutta heittää koko ajan ulos. Kai mun pitää nyt vaan elää irl ;)

HAUSKAA VAPPUA :D
 

Yhteistyössä