Voi ei! :hug: :hug: . Paranemisia sinulle :hug: !Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :'( Mä olen kipeänä kotona.
Voi ei! :hug: :hug: . Paranemisia sinulle :hug: !Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :'( Mä olen kipeänä kotona.
nii minäki :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :'( Mä olen kipeänä kotona.
Voi teitä :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nii minäki :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :'( Mä olen kipeänä kotona.
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Voi teitä :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nii minäki :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :'( Mä olen kipeänä kotona.
Meillä on ovet auki jokaiselle jotka haluaa tulla syömään herkkuja....pitopöytä on avoinna lauantaina on pojan roda ja sen jälkeen tivolliin hetkeksi...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mitä wappusuunnitelmia?
Taisin jo tuossa vuodatellakin et meidän isäntä lähtee vapuksi venäjälle joten mulla ei oo vappuheilaa :| . Toi viimeinen hymiö tarkoittaa sitä et oikeestaan odotan et tuo lähtee niin saa vähän aikaa olla rauhassa kun on taas ollut kireemmät tunnnelmat...!
tosi pahassa :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Elämä alkaa jo voittaa... =)
Mites päätön, oletko pahassakin taudissa?
Ihan totta? Mikä sulla on? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tosi pahassa :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Elämä alkaa jo voittaa... =)
en mä tässä ala selvittämään tuskallisia yksityiskohtia :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ihan totta? Mikä sulla on? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tosi pahassa :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Elämä alkaa jo voittaa... =)
Ymmärrän, sama juttu Tsemppiä silti.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä tässä ala selvittämään tuskallisia yksityiskohtia :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:http://members.tripod.com/~star_43/gifs/nurse1.gif
ei mullakaan muuta nävyAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä kuva tuossa pitäis olla. mulle näkyy vaan "image hosted by tripod..."
=) Hyvä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave:
Heips! Hengissä vielä, ainakin toistaiseksi..