Niin on! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::heart: ihanaa ....
Niin on! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::heart: ihanaa ....
mä sain eilen apua tuon mun samba-asun ompelussaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Niin on! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::heart: ihanaa ....
Oliko siitä vinkkiä fb:ssä?? Taisin huomataAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä sain eilen apua tuon mun samba-asun ompelussaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Niin on! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::heart: ihanaa ....
Oli juu piti vähän vihjasta....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Oliko siitä vinkkiä fb:ssä?? Taisin huomataAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä sain eilen apua tuon mun samba-asun ompelussaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Niin on! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::heart: ihanaa ....
Mä en vihjaile, mä meen suoraan asiaanAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Oli juu piti vähän vihjasta....
Mä taas tämmönen äitin kiltti pikkutyttö...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä en vihjaile, mä meen suoraan asiaanAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Oli juu piti vähän vihjasta....
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä taas tämmönen äitin kiltti pikkutyttö...
äläs naura elämän reaaliteetilleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä taas tämmönen äitin kiltti pikkutyttö...
:saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:äläs naura elämän reaaliteetilleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä taas tämmönen äitin kiltti pikkutyttö...
TänxAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:näe unessas ötököitä :wave:
WOUUUU! Pyöreitä tullut täyteen :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Käytetäänpäs nyt tää viesti tänne: Meinaan viesti numero 6000 :attn: B)
:hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :'( Mä olen kipeänä kotona.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :'( Mä olen kipeänä kotona.