Onko ne taas niitä FB-juttuja????Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Minne nassukkaan??????Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näitkös kun laitoin vaavikuvia nassukkaan....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O
Onko ne taas niitä FB-juttuja????Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Minne nassukkaan??????Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näitkös kun laitoin vaavikuvia nassukkaan....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O
juu onAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Onko ne taas niitä FB-juttuja????Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Minne nassukkaan??????Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näitkös kun laitoin vaavikuvia nassukkaan....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O
ai mulla? mekö?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::heart: :heart: Sulla on muuten kivan näköset lapset!!! Ja te ootte söpö pari.
Miksi sun profiilissa ei oo enää kuvia ym. kuten ennen?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näitkös kun laitoin vaavikuvia nassukkaan....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O
mä voisin syödä tommosen banaanin....Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Että tekis mieli syödä omenia mut en jaksa kuoria :attn: . Mitäs sitä sitten söis? Sitruunamuffinssejako taas? Hmm
Just niin!SullaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ai mulla? mekö?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::heart: :heart: Sulla on muuten kivan näköset lapset!!! Ja te ootte söpö pari.
Välillä näinkinAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Miksi sun profiilissa ei oo enää kuvia ym. kuten ennen?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näitkös kun laitoin vaavikuvia nassukkaan....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O
kiitos....mulle täällä on sanottu kun tuo mun mies on mua 10 vuotta nuorempi, et ihmiset tuijottaa ja nauraa kun mies on joutunut ottamaan vanhan kääkän vaimokseen....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Just niin!SullaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ai mulla? mekö?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::heart: :heart: Sulla on muuten kivan näköset lapset!!! Ja te ootte söpö pari.
Ja sit se sun feikkivauva on :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kiitos....mulle täällä on sanottu kun tuo mun mies on mua 10 vuotta nuorempi, et ihmiset tuijottaa ja nauraa kun mies on joutunut ottamaan vanhan kääkän vaimokseen....
Mistä lienee sekin vaavi tullu....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ja sit se sun feikkivauva on :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kiitos....mulle täällä on sanottu kun tuo mun mies on mua 10 vuotta nuorempi, et ihmiset tuijottaa ja nauraa kun mies on joutunut ottamaan vanhan kääkän vaimokseen....
Sappas se- varmaan naapurista..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mistä lienee sekin vaavi tullu....
Aivan....selvis tämäkinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Sappas se- varmaan naapurista..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mistä lienee sekin vaavi tullu....
Palstalla oppii...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Aivan....selvis tämäkin
Siis, mä olen viisastunut niin paljon sen jälkeen kun olen tullut palstalle....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Palstalla oppii...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Aivan....selvis tämäkin
Me kuulutaan mensaan....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kuin myös, mä oon ihan viksu...
Oota, mä tuun kans....Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa jaa, menen saunaan :wave:
Mä kans.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Oota, mä tuun kans....Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa jaa, menen saunaan :wave:
Tottakai!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Me kuulutaan mensaan....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kuin myös, mä oon ihan viksu...
Kimppasauna...uuuuuuAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä kans.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Oota, mä tuun kans....Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa jaa, menen saunaan :wave:
Kiitos kuuluu kaksplussalleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tottakai!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Me kuulutaan mensaan....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kuin myös, mä oon ihan viksu...
B)