Elämäni kevät

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Sambaatteko koko perhe? :D Entä pienin?
Poika ei sambaa mutta Mestreä ei muita ollut kun toinen poika loukkaantui vakavasti ja mun poika nyt vei sen pestin sitten :D Hänelle ja hänen parilleen annetaan Mestre koulutus toukokuun aikana niin ovat valmiit sitten kulkueeseen :D
Poika on capoeirassa sitten taasen, eli kyllä meillä koko perhe on mukana brassiliikunnassa :D Tosin poika on sitä mieltä, että alottaisi bateriassa soittamaan....
 
IhanaValo
Heips!
Tää iltapäivä on vietetty niin sohvaperunoidessa että ihan hävettää.
Aamusta käytiinkin sitten asioilla, puheterapiaa ja verikokeita..

Onnittelut Bootyn pojalle! Tuo on vissiin hieno juttu:)

Toivotaan että jäärä on saanu hyviä uutisia..
 
Täällä! :wave: Kotiuduttu ollaan sekä gyneltä että hammaslääkäristä. Pään toinen puoli ja kieli edelleen ihan tunnoton kun paikattiin särkevä hammas.
Ultrassa kävin ensin ja siellä näin ruudussa huomattavasti kasvaneen vauvan jolla sydän sykki hienosti ja yllättävää kuulemma oli että pikkuinen yritti jo liikkua ja heilutteli kädennysiään ja päätään ja korvatkin näkyi.
Mutta kun olen tällainen vellihousu pelkuri niin mietityttää tuo puuduttaminen edelleen kun hammasläääkäri oli sellainen nuori kloppi. Moneen otteeseen kyllä mainitsin raskaudestani että kaipa se sitten otettiin huomioon.
Gyne otti sitten kelakorvauksien jälkeen yli 140 e . Mutta hienoja kuvia sain. Kysyin myös että mikä km-riski mulla nyt ja vastasi että erittäin pieni . perinteiseti laskien nyt rv8+3 mutta ultran perusteella JO 8+6 kun kokoa katsottiin eli hyvin oli kasvanut.
Huomenna sitten eka neuvola. :heart:
 
Meillä lapset hyppi seinille kun tulin kotiin vaikka luulin heidän jo olevan untenmailla...olivat saaneet vappuhuiskia ja muuta tilpehööriä ja vappuhuiskan palasia oli revitty ympäri huushollia et näky oli ja on edelleen hirmuinen mut en jaksa tänään siivota...kahlataan sitten paperipylsyssä. Näyttää kuin olis ollut isommatkin vappubileet :LOL:
 

Yhteistyössä