jaa minkä verran sulla on ikää?ihan vain siksi kyselen kun mie olen koko elämän ollu laihiksella ja jos sulla on ensimmäinen kerta... tasan ei käy onnen lahjat. paitsi on meillä kotona kyllä ollut siihen aina painostusta kun olen aina ollut pyöreä, nyt bmi yli 30 eli todella lihava. olen siis itse 23 vuotias 2 lapsen äippä. minäkin haluaisin laihtua ja tarvetta olis painoindeksin mukaan ainakin 20kg. tällä hetkellä paino 81,5kg ja pituutta 161cm. ja painonvartijoiden ryhmään ei ole varaa mennä mut niitä ohjeita joita aikasemminkin tuli noudattamalla on jo maanantaista lähteny 1,5kg. eli kasviksii kasviksii ja marjoja.ja nukkumaan ei kannate mennä tyhjällä mahalla, aamulla on vain paha mieli. ruisleivästä olis tarkoitus tulla mun uusi suosikki, ja kyllä sitä on mennykkii.
olen viime huhtikuussa jo aloittanu, lähtöpaino oli silloin 97kg. kesän juhlia varten pääsin 85kg ja syksylläoli tauko että näen vähän itsekin retkahdanko saman tien takaisin pullakarkkisuklaa- linjalle. ja siis pari kiloa jopa lähti. et mitään ihmettä ei kannate odottaa vaan sitkeyttä ja voimia!