Elämää ja erotiikkaa

anteeksi, kun vastaus kesti. siis näytön tarkkuudeksi tulee asettaa vähintään 800x600 kuvapistettä. jossain vanhemmissa näytöissä ja koneissa on tarkkuutena 640x480 jolla sivut ei näy oikein.

tarkkuuden voi muuttaa nytön ominaisuudet ja sieltä asetukset välilehti.

Äippä23 harmaana
Meillä on kyllä koneet ihan kunnossa ja uusimmasta päästä, jotta tuskin vika siinä on. Ja mitäs nyt- palstalla muutkin mainitsivat ko. asiasta. Kiva kuitenkin et vastasit.

Rutku
Meillä ainakin sivut toimivat moitteettomasti ja tilaus on tehty :p

Onhan se mukavaa,että on uusi kone-vielä kun osaisi käyttää sitä :x Siispä kannattaa päivittää sivua,jos on välimuistiin jääny joku häiriötilanne päälle :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 15:47 Möllibulli kirjoitti:
Nyt on vihdoin sivut auki!

www.halipusimaa.com

Kun innostutte tilailemaan, mainitkaa tilauksen yhteydessä että olette saaneet tiedon sivuista täältä niin saatte 10% alennuksen! =)
katsoin noita naisten asuja, tosi kauniita! =) tekisi mieli piristykseski itselle ja miehelle tilata joku niistä asuista.. mutta mutta.. nuo kuvan naiset on niin povekkaita ja kaunisvartaloisia.. näyttääkö asu miltään MINUN päällä :( olen aika pienirintainen, normaalivartaloinen kuitenkin muuten..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2004 klo 19:56 Susette kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 15:47 Möllibulli kirjoitti:
Nyt on vihdoin sivut auki!

www.halipusimaa.com

Kun innostutte tilailemaan, mainitkaa tilauksen yhteydessä että olette saaneet tiedon sivuista täältä niin saatte 10% alennuksen! =)
katsoin noita naisten asuja, tosi kauniita! =) tekisi mieli piristykseski itselle ja miehelle tilata joku niistä asuista.. mutta mutta.. nuo kuvan naiset on niin povekkaita ja kaunisvartaloisia.. näyttääkö asu miltään MINUN päällä :( olen aika pienirintainen, normaalivartaloinen kuitenkin muuten..
ihan samaa itse aina katselen, kiva olisi tilata ja mieskin tykkäisi, vaan pienet rinnat ei olis minkään näköiset missään :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2004 klo 08:03 Äippä23 harmaana kirjoitti:
Meillä on kyllä koneet ihan kunnossa ja uusimmasta päästä, jotta tuskin vika siinä on. Ja mitäs nyt- palstalla muutkin mainitsivat ko. asiasta. Kiva kuitenkin et vastasit.

Niin toimi täälläkin sivut ihan normaalisti.

Eihän ne tietenkään samalta näytä luomuvartalossa mutta tuskin mies sitä olettaakaan! Ja kannattaa huomata että suurimmassa osassa asuissa on B- ja C- kuppia joihin kuitenkin on sullottu kovin suuret silikoonit, tarkemmin siis kun kuvia katselee niin kaarituet ei ole lähellekkään siellä missä pitäisi!

Ehdotin iskälle että kuvataan asut mun päällä niin ihmiset näkee että niitä voi läskimakkaratkin ostaa mut sit menattiin et sit asiakkaat ajattelee et voi kamala, tursuuko noista korseteista aina noin paljon läskiä :p

Yhteistyössä