Elämä muuttui kertaheitolla

Moikka.
Ajattelin tuossa n.kk sitten alkaa pikkuhiljaa etsiskellä töitä/hoitopaikkaa tytölle (s.16.6.05)Viime lauantaina törmäsin vanhaan pomooni,joka pyys töihin.Kävin sitten Ti hänen luonaan haastellussa ym.ja aloitin työt Keskiviiikkona!!!Siinä ei paljoa mietitty!Teen muutamaa tuntia päivässä ja lähinnä aamupäivisin,neitimme sai heti hoitopaikan läheisestä kivasta päiväkodista,jossa olimme sitten heti To tutustumassa ja Pe neiti oli siellä isänsä kanssa,(jäi 2 tunniksi yksin)samanlailla huomenna menee.

Tiistaina jää jo itsekseen klo 8-14.Hoitajien mukaan tosi reipas ja sopeutuvainen tyttö.

Onhan tää vähän outoo ja mulla itku pääs ekana aamuna kun töihin piti lähtee,mutta kyllä se siitä.Kova on kiire kyllä töistä neidin luo :heart: :heart: :heart:

Tosi kivasti on sulla käynyt :) ja varmaan kiva että voit aloitella vähän kevyemmällä tahdilla.
Ja mitä lapsen hoitoon jäämisestä niin ei kaikilla tosiaankaan tule itkuja tms. tai jos tulee niin on parissa viikossa ohi...joten älä sinäkään suotta itkeskele ;)

katmat
minä en kyllä malttaisi viedä hoitoon, siinähän jää vaikka mitä ihania metkuja ja kehitysaskeleita näkemättä... lapsi täyttää kohta 2v ja olen kotona niin kauan ku mahdollista, ainaki sinne 3v asti. Käydään avoimes päiväkodis ja äitilapsipiiris, se riittää. Musta on ihanaa olla kotona lapsen kanssa kun näkee kaikki kehitysaskeleet ja joka päivään mahtuu monenlaista ihanaa.

Yhteistyössä