Elämä ei ole reilua.. :(

Sain alkuviikolla kuulla että ystävälläni on aivokasvain.. :'( En vieläkään oikein tajua sitä todeksi, niin uskomattomalle se kuullostaa.. :/ Toivon koko ajan että tää on vaan pahaa unta ja kohta mä herään tästä.. Mutta totta tää on.. Valitettavasti.. :( Nyt täytyy vaan kerätä itsensä kasaan ja olla tukena ystävälle vaikka vaikealle se tuntuu.. Vasta toissa keväänä olin aivan samassa tilanteessa kun mieheltäni löydettiin kasvain ja kun siitä on päässyt vihdoin ja viimein yli, niin taas joutuu käymään tän kaiken läpi uudestaan, tällä kertaa ystävän kanssa. Onneksi mieheni selvisi ja olen päättänyt jo että kyllä ystävänikin selviää tästä!! :heart:

mä tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu... mun ystävälläni on aivosyöpä. ei voida leikata koska jos leikataan niin näkö menee 100%:lla varmuudella ja kuolema koittaa 85%:lla varmuudella. ja hällä kaks pientä lasta.

siis on tosi vaikeeta yrittää rohkasta ja hänkin on kyllä positiivisuuden perikuva, ja yleensä puhelun jälkeen itkenkin vuolaasti...

toivotaan ettei ystäväsi aivokasvain ole syöpää, kaikki eivät ole, ja että se voidaan leikata.

:hug:

Voimia sinne. Kamala tunne varmasti kun olet jo kerran painiskellut kyseisen sairauden kanssa läheisen ihmisen kanssa. Sitä luulee että on selvinnyt jostakin ja samantien paiskataan uusi koettelemus päin kasvoja. Mulle saa laittaa yv:tä jos siltä tuntuu, en kyllä tiedä osaanko auttaa. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
:hug: :hug:
Ymmärrän sun tilanteen!Tosi rankka paikka,yritä pysyä vahvana ja tukea ystävää.Voimia!Ja yritä itsekin saada sellainen "ulkopuolinen" ihminen,jolle voit asiasta puhua,ja sada myös itse tukea.
Tännehän mä tulin tukea hakemaan.. :ashamed: Eipä tästä oikein voi puhua kelleen ulkopuoliselle kun kaikki tuntee kaikki ja tää asia pidetään toistaiseksi salassa.. Että ystäväni saa rauhassa levätä ennen leikkausta..

Voimia sinulle ystävän tukemiseen. :hug: ...Ja jaksamista muutenkin: tällaiset sairastumiset on niin niin raskaita. :'( Tiedätkö, miten hänellä sairaus oireili? Oliko kauan oireita?

(Olin kerran lapsen kanssa päivystyksessä ja kuulin siellä, kun lääkäri kertoi eräälle potilaalle, että hänellä on aivokasvain. Tuli itelle niin paha olo, vaikka en nähnyt potilasta! Lääkäri jutteli potilaan kanssa sermin takana, potilas makasi päivystyksessä sängyssä...)

Alkuperäinen kirjoittaja tähkäpää:
Voimia sinulle ystävän tukemiseen. :hug: ...Ja jaksamista muutenkin: tällaiset sairastumiset on niin niin raskaita. :'( Tiedätkö, miten hänellä sairaus oireili? Oliko kauan oireita?

(Olin kerran lapsen kanssa päivystyksessä ja kuulin siellä, kun lääkäri kertoi eräälle potilaalle, että hänellä on aivokasvain. Tuli itelle niin paha olo, vaikka en nähnyt potilasta! Lääkäri jutteli potilaan kanssa sermin takana, potilas makasi päivystyksessä sängyssä...)
Ei niitä oireita ehtinyt olemaan kuin kolmisen viikkoa, sitten selvisi syy niihin oireisiin..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Alkuperäinen kirjoittaja tähkäpää:

Ei niitä oireita ehtinyt olemaan kuin kolmisen viikkoa, sitten selvisi syy niihin oireisiin..
oliko muitakin oireita kuin päänsärkyä? kun mulla ollut päänsärkyä useamman viikon ajan, mutta muita oireita ei... lääkäri ei ainakaan pistäny eteenpäin tutkimuksiin, ainoastaan särkylääkeresepti käteen...

:'( :'( :'( juuri soitin ystävälleni kysyäkseni viimeisimmät kuulumiset. vastaus oli tyly: elinaikaa pari kuukautta, kasvain aivoissa levinnyt... ei voi ymmärtää vielä mutta tosi, TOSI pahalta tuntuu nyt.

Yhteistyössä