Joopa joo. Oliivihan on hedelmä/marja!joo, siksihän italiaanotki on niin sairaita kun ne vetää litroittain oliiviöljyä
Et itsekään vissiin käytä rypsi/rapsi/maissi tms. teollisuuteen takoitettuja öljyjä, mitä minä tietenkin tarkoitin!
Joopa joo. Oliivihan on hedelmä/marja!joo, siksihän italiaanotki on niin sairaita kun ne vetää litroittain oliiviöljyä
Lähes kaikki makkarat ja leikkeleet, jotkut jopa lihatuotteista marketeissa, ovat yliprosessoituja. Ei niitä kannata syödä.Tää on muuten jännää. Siis ku on vähentänyt lihansyöntiä. Ollaan jätetty kaikki makkarat ja leikkeleet ja muut valmiit lihatuotteet veks ja vähennetty sikaa ja nautaa ruokavaliosta kunnolla.
Osa ollaan vaihdettu peuraan ja karitsaan, mutta...
Ihan selkeästi on parempi olo niinä päivinä kun on syönyt kasvispainotteisesti! Kala on okei kunhan sitä ei ahtaa liikaa kerralla. Ja hippunen lihaa esimekriksi luista keiton joukossa on vielä okei mutta täysin selkeästi nukkuu paremmin ja olo on kevyempi ku ei ole syönyt lihaa.
Ihan superärrsyttävä toteamus ku grillikausikin alkoi jo!
(ja harmalijalle ;D tiedoksi että nyt mä valitin)
Lähes kaikki makkarat ja leikkeleet, jotkut jopa lihatuotteista marketeissa, ovat yliprosessoituja. Ei niitä kannata syödä.
Mutta, aito punainen luomuliha on edelleen ravinteikkain ravinto mitä ihminen voi syödä.
Mutta, aito punainen luomuliha on edelleen ravinteikkain ravinto mitä ihminen voi syödä.
voiko maissistakin tehä öljyäJoopa joo. Oliivihan on hedelmä/marja!
Et itsekään vissiin käytä rypsi/rapsi/maissi tms. teollisuuteen takoitettuja öljyjä, mitä minä tietenkin tarkoitin!
Voe tokkiisa, kaekestahannuo nykyään öljyä puristavat.voiko maissistakin tehä öljyä
nevöhööd
Kotimaiset omput juu, ulkolaiset ei.Hedelmien/marjojen/kasvisten terveyshyödyistä on niin paljon tutkimustietoa, että en vain voi ymmärtää, miten joku ei niitä usko. Onko siis Lisbetin mielestä kaikki nämä tutkimukset jotain propagandaa ja vääristelyä, vai mitä?
Itse en voisi elää ilman omenoita, mustikoita ja porkkanoita. Ei sitä turhaan sanota, että omena päivässä pitää lääkärin loitolla.
Ne ulkolaiset ovat kotimaisia niille sen maan asukkaille, josta ne tulevat.. Tuo lisääntymisjuttusi on taas ihan höpöhöpöä.Kotimaiset omput juu, ulkolaiset ei.
Tosin omppujen poisjättäminen ei aiheuta mitään, mutta koitas jättää pois eläinrasva ja liha niin aivotkaan eivät enää toimi - etkä lisäänny/lisääntyminen tulee vaikeaksi.
Kun sappikivi ihminen syö omenan, niin on hyvä tilata samantien ambulanssi.Hedelmien/marjojen/kasvisten terveyshyödyistä on niin paljon tutkimustietoa, että en vain voi ymmärtää, miten joku ei niitä usko. Onko siis Lisbetin mielestä kaikki nämä tutkimukset jotain propagandaa ja vääristelyä, vai mitä?
Itse en voisi elää ilman omenoita, mustikoita ja porkkanoita. Ei sitä turhaan sanota, että omena päivässä pitää lääkärin loitolla.
Jos olet vaikka Puolassa reissussa, niin syötkö siellä "kotimaista" eli puolalaista? Tai jos reissaat jenkkilään, niin syötkö siellä paikallista ruokaa vai vaaditko, että sinulle tuodaan suomesta sapuskat? Vai etkö matkusta? Minusta ei ole suomalaisella ja puolalaisella omenalla juurikaan eroa. Syksyllä toki syön suoraan omasta puusta, mutta näin keväällä on ostettava sitä mitä saa ja monesti se on puolalaista. Oikein hyvää omenaa.Kotimaiset omput juu, ulkolaiset ei.
Tosin omppujen poisjättäminen ei aiheuta mitään, mutta koitas jättää pois eläinrasva ja liha niin aivotkaan eivät enää toimi - etkä lisäänny/lisääntyminen tulee vaikeaksi.
Se on nyt tietyn porukan hullutusta. Näkevät ehkä sitten seuraukset omassa elimistössään. Syökööt mitä haluavat.Hedelmien/marjojen/kasvisten terveyshyödyistä on niin paljon tutkimustietoa, että en vain voi ymmärtää, miten joku ei niitä usko. Onko siis Lisbetin mielestä kaikki nämä tutkimukset jotain propagandaa ja vääristelyä, vai mitä?
Höpöhöpö. Paljon on fiksuja kasvivyöjiä ja vegaaneja. Ihan kansanedustajina asti (ei nyt aleta väittelemään siitä, toimiiko Riikka Purran aivot miten hyvin, mutta todistettavasti hän on kyennyt lisääntymään, samoin Halla-aho).Kotimaiset omput juu, ulkolaiset ei.
Kun sappikivi syö omenan, vai se ihminen? Sori, oli niin hassu tuo sinun lauseesi.Kun sappikivi ihminen syö omenan, niin on hyvä tilata samantien ambulanssi.
Jos olet vaikka Puolassa reissussa, niin syötkö siellä "kotimaista" eli puolalaista? Tai jos reissaat jenkkilään, niin syötkö siellä paikallista ruokaa vai vaaditko, että sinulle tuodaan suomesta sapuskat? Vai etkö matkusta? Minusta ei ole suomalaisella ja puolalaisella omenalla juurikaan eroa. Syksyllä toki syön suoraan omasta puusta, mutta näin keväällä on ostettava sitä mitä saa ja monesti se on puolalaista. Oikein hyvää omenaa.
Tietyn porukan?Se on nyt tietyn porukan hullutusta. Näkevät ehkä sitten seuraukset omassa elimistössään. Syökööt mitä haluavat.
Ei kannata syödä omenaa myöskään jos on IBS, mutta silloin se ihminen tietää itse mitä välttää.Kun sappikivi ihminen syö omenan, niin on hyvä tilata samantien ambulanssi.
Aika lailla, niitä yhdistää moni muukin asia - ja etenkin "otan itse selvää asioista" -asenne.Tietyn porukan?
Mä oon sitten joku luonnonoikku, kun mulla on kolme lasta ja olen ollut vegaani teini-ikäisestä lähtien. Ja toiseen ketjuun viitaten, vegaanimiehelläni on omat hiukset päässäkoitas jättää pois eläinrasva ja liha niin aivotkaan eivät enää toimi - etkä lisäänny/lisääntyminen tulee vaikeaksi.
Niissä on laccaa ja vaikka mitä kakkaa. Myös torjunta-aineet imeytyvät omppuihin. Peseminen, eikä kuoriminenkaan täysin jeesaa.Ne ulkolaiset ovat kotimaisia niille sen maan asukkaille, josta ne tulevat.. Tuo lisääntymisjuttusi on taas ihan höpöhöpöä.
Se kertoo siitä kuinka huonosti sulavaa omena on ja kasvisruoka on yleensä huonosti sulavaa raakana, mutta kypsennettynä on sulavampaa. Kasvisravinnolla varmaan tulee toimeen niin kauan kun pysyy täysin terveenä ja energian tarve on vähäinen esim. päivän työt on keveitä.Kun sappikivi syö omenan, vai se ihminen? Sori, oli niin hassu tuo sinun lauseesi.
Mutta tuollaisista ja muista vaivoista kärsivä ihminen yleensä tietää, mitä kannattaa panna suuhun ja mitä ei.
En kuluta siihen malliin c-vitamiinia kuin roskatuotteiden kuluttajat. Eli, en varsinaisesti tarvitsisi c-vitamiinua niin paljon, mutta, rakastan maksaa, syön sitä silloin tällöin.Mistä lisbetti saa liharuokavalioonsa tarpeeksi c-vitamiinia?
Perunoissa on c-vitamiinia.En kuluta siihen malliin c-vitamiinia kuin roskatuotteiden kuluttajat. Eli, en varsinaisesti tarvitsisi c-vitamiinua niin paljon, mutta, rakastan maksaa, syön sitä silloin tällöin.