Eläinlääkäri lopetti koiramme VAHINGOSSA!!

  • Viestiketjun aloittaja "Musti"
  • Ensimmäinen viesti
"Musti"
Käytin eilen koiraamme rokotuksella tai niin ainakin oli tarkoitus! Olen kuullut puhuttavan, että koiria viedään piikille. No, sanoin lääkärille, että tulimme sitten piikille. Lääkäri alkoi kysellä ihmeellisyyksiä, mutta ajattelin,että kyllähän neuvolassakin lasten rokotuksista ollaan ensin juteltu. Lääkäri tosiaan kysyi,että olenko varma tästä? No, olen, vastasin. Sitten se kysyi,että haluanko olla läsnä kun se tehdään. Siinä ajattelin,että onpas kumma, no voin mä mennä käytävään odottamaan. Pian sitten tultiin kysymään,että haluanko vielä nähdä koirani??!! Sitten valkeni koko totuus: lääkäri oli LOPETTANUT rakkaan koirani!! Järkytys ihan valtaisa, minun ensimmäinen koirani ja en saanut pitää sitä luonamme kuin vuoden verran :(
 
appee
[QUOTE="vieras";28343156]Mitään vahingossa tehnyt, itsehän käskit.[/QUOTE]

no en todellakaan käskenyt, nyt vaan karvaasti tiedän sen, mitä koiran "piikille" vienti tarkoittaa :( Olen lapsilekkin puhunut piikistä kun ollaan neuvolaan menty ja tiedän,että siellä rokotus saadaan.
 
Blue
[QUOTE="vieras";28343190]Miten niin ei voi? Kannattaa ainakin yrittää! Kuvien kanssa![/QUOTE]

Juu, unohtamatta mainita eläinlääkäriasemaa ja virheen tehnyttä lääkäriä.
 
Koiransa lopettamaan joutunut
Jos tää nyt on totta, ni eikö hälytyskellot yhtään soineet siinä kohtaa kun eläinlääkäri jututti? Varmaan kysyi, että oletko varma kun on ilmesti nuoresta koirasta kyse? Kyllä mua haastateltiin aika tarkkaan kun omaa sairasta 2v koiraani vein lopetettavaksi.... ei jäänyt epäselväksi, mistä toimenpiteestä on kyse...
 
"hehe"
Niin ja lisään vielä, että olisihan omistaja tajunnut siinä vaiheessa itsekkin kun koiralle annetaan ensin rauhoittava. Sen jälkeen vasta lääkkeet. En ihan usko tätä nyt.
 
"aapee"
Jos tää nyt on totta, ni eikö hälytyskellot yhtään soineet siinä kohtaa kun eläinlääkäri jututti? Varmaan kysyi, että oletko varma kun on ilmesti nuoresta koirasta kyse? Kyllä mua haastateltiin aika tarkkaan kun omaa sairasta 2v koiraani vein lopetettavaksi.... ei jäänyt epäselväksi, mistä toimenpiteestä on kyse...
koira tuli meille kun se oli 8v. eli ei ollut kyseessä enää nuori koira. Sekarotuinen koira. No kyllähän se lääkäri kyseli,että olenko nyt varma päätöksestä ja sekin tietty,että haluanko jäädä katsomaan vai mennä käytävään odottamaan. Olisi pitänyt nuista tajuta :(
 
"vieras"
Tottahan toki. Näinhän tämä varmasti menikin :) Kaikkihan me koiranomistajat tiedetään että eläinlääkärille mennään sanomaan vaan että "tultiin piikille" koska rokotus-sanahan on ihan tuntematon käsite ja sitä ei käytä ketään osapuoli koskaan :D

Tuitui, toivottavasti lapsesi on vielä tolkuissaan...
 
Näyttäkää mulle eläinlääkäri joka lopettaa terveen(nuoren?)koiran vaan sen takia että omistaja heittää hhuonoa läppää piikille menosta. Aloitusviesti oli jopa provoksi niin huono että uskoisin tarinan tosielämässä johtavan koiran huostaanottoon vatipää omistajan takia.
 
näin
Joko ap on "hieman" yksinkertainen tai sitten tää on huono provo. Kaikki eläinlääkärit, jotka on omaa koiraa hoitaneet, ovat selostaneet tarkkaan jopa nukuttamisprosessin. Ja kerran vein lemmikkihamsterin lopetettavaksi, se proseduuri käytiin myös omistajan kanssa läpi tosi tarkkaan. Samoin kuin se, minne kuollut eläin toimitetaan.
 
keksi lisää
Mitä rokotusta menit hakemaan? Jos sanoit että piikki kiitos, mistä se eläinlääkäri olis tienny, mitä tarkotat. Ei kukaan oo niin tyhmä, että menee hakeen koiralle mitä tahansa rokotusta. Kai 8 vuotias koira on saanut jo tarvittemansa rokotteet.
 

Yhteistyössä