F
Femme27
Vieras
Oltiin eksäni kanssa ystäviä ennen kuin alettiin seukata, seukattiin vajaa vuosi ja sitte erottiin. Elvytettiin ystävyys siitte vähän myöhemmin, kun sillä oli uus tyttöystävä ja aattelin, että se on päässy yli minusta ja voitas olla taas vaan kavereita. Meillon kumminkin ollu jonkinmoista seksuaalista energiaa meidän välillä. Monta vuotta oon pitäny siihen yhteyttä vain netin kautta, ettei mitään tyhmää tapahdu. EN ole mitään pettäjätyyppiä. Eksäni on vähemmän seksikäs kuin nykyiseni ja koko minun ja eksän suhde oli virhe. Minkä ihmeen takai meillä sittenon tätä seksuaalista energiaa? Kumpikin ollaan nyt varattuja ja tää jätkä vinkkailee mulle jatkuvasti, että "koska tuut käymään. Oot nainen, jonka kanssa voisin pettää." Onhan tää imartelevaa, mutta vähän kyllä ahdistaakin. Mitä tässä tilanteessa pitäis tehdä? Olis varmaan fiksuinta antaa yhteydenpidon hiipua..
Mulla on kai kolmenkympin kriisi lähestymässä kun mietin nostalgisesti teinivuosiani ja sen ajan luokkakavereita ja kaikkia. Oikeasti se ei ollut mitään ihanaa aikaa minulle. Olisi vain kiva nähdä mitä niistä kusipäistä on tullut. Kummallista nähdä heistä joitakin facebookissa ihan aikuisen näköisinä.. Oisko tää vetovoima eksään jotenkin kytköksissä tähän nostalgiaan? Teinivuosien loppupuolella siis seukattiin...
Mulla on kai kolmenkympin kriisi lähestymässä kun mietin nostalgisesti teinivuosiani ja sen ajan luokkakavereita ja kaikkia. Oikeasti se ei ollut mitään ihanaa aikaa minulle. Olisi vain kiva nähdä mitä niistä kusipäistä on tullut. Kummallista nähdä heistä joitakin facebookissa ihan aikuisen näköisinä.. Oisko tää vetovoima eksään jotenkin kytköksissä tähän nostalgiaan? Teinivuosien loppupuolella siis seukattiin...