Ekoterroristi kärsii vilua ja nälkää ilman susiturkkia Murmanskin vankilassa1

• Viestiketjun aloittaja ilon ja onnenpäivä
  • Ensimmäinen viesti
-
Mun näkemys koko jupakkaan on se, että tyhmyydestä kärsii.
Esisijaisesti, mitä hyvää siitä voi seurata, että rikkoo lakeja ja tunkeutuu toisten tiluksille tekemään tihutöitä. Mun mielestä törkeää. Tarkoitus ei pyhitä keinoja ainakaan aina. Ja se, että tollasta menee tekemään vielä venäjän lakien alle, niin saa olla aika saatanan tyhmä. Olis varmaan kannattanut selvitää etukäteen, mitkä seuraukset siitä voi olla. Ja sitten, kun paskat on housussa parutaan muille, että voivoi ja kyllä teillä nyt on velvollisuus auttaa, kun mä käyttäydyn kuin idiootti ja nyt kun siitä kärsin, niin se on teidän velvollisuus jeesiä.
Ihme paskapersevinkujia. Multa ei heru piirun vertaa sympatiaa tollasille ääliöille.

"Purppura"
Mun näkemys koko jupakkaan on se, että tyhmyydestä kärsii.
Esisijaisesti, mitä hyvää siitä voi seurata, että rikkoo lakeja ja tunkeutuu toisten tiluksille tekemään tihutöitä. Mun mielestä törkeää. Tarkoitus ei pyhitä keinoja ainakaan aina. Ja se, että tollasta menee tekemään vielä venäjän lakien alle, niin saa olla aika saatanan tyhmä. Olis varmaan kannattanut selvitää etukäteen, mitkä seuraukset siitä voi olla. Ja sitten, kun paskat on housussa parutaan muille, että voivoi ja kyllä teillä nyt on velvollisuus auttaa, kun mä käyttäydyn kuin idiootti ja nyt kun siitä kärsin, niin se on teidän velvollisuus jeesiä.
Ihme paskapersevinkujia. Multa ei heru piirun vertaa sympatiaa tollasille ääliöille.
Älähän nyt, kyllä tästä paljon hyvääkin seurasi kuten esim. Vihreän ministerin ero. Hetki sitten taisi tulla ohjelma, jossa puhuttiin arktisesta alueesta ja jäänmurtajista. Pikkuisen näytti siltä että tuo ministerin siirtyminen syrjään lisäsi mahdollisuuksia hyödyntää arktista aluetta. Näinollen Suomen suunnasta katsottuna mielenosoituksen tulos oli päinvastainen kuin mihin GP pyrki.

"Purppura"
[QUOTE="vieras";29132280]Puskasta huutelevat ilkeilevät persut taas äänessä. Miksi en voisi koskaan äänestää ko. puoluetta? Koska en halua lukeutua tuollaiseen roskasakkiin.[/QUOTE]

En kylläkään kuulu persuihin, enkä tule kuulumaan. Eettiseltä kannalta persujen huutelu on kuitenkin paljon pienempi rikos kansaa kohtaan kuin kansalaisten asettaminen eri arvoiseen asemaan lain edessä. Vihreä ex-ministeri syyllistyi juuri tähän.

''Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia mutta toiset eläimet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset''

Miten tämä eroaa eettiseltä sisällöltään seuraavasta:

Kaikki suomalaiset mielenosoittajat ovat tasa-arvoisia lain edessä, mutta Greenpeacen mielenosoittajat ovat tasa-arvoisempia kuin muut.

vali vali
[QUOTE="vieras";29132393]Greenpeace on ihan samanlainen terrori järjestö mitä muslimit on, ei muuta kuin nappi ohtaan ja monttuunn.[/QUOTE]

Hautala HS:lle: Olen ollut ay-liikkeen sylkykuppi | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Hautala HS:lle: Olen ollut ay-liikkeen sylkykuppi

"Entisen kehitysministerin Heidi Hautalan (vihr) mukaan hänen eroonsa liittyvät tapahtumat kertovat jännitteistä hänen ja ammattiyhdistysliikkeen välillä.

- Olen ollut ay-liikkeen sylkykuppi, Hautala sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa.

Ex-ministerin mukaan syntipukki oli tarpeen, koska teollisuuden rakennemuutos ja sen mukana katoavat työpaikat ajavat ay-liikkeen epätoivoon."

Haista sinä vitun lesbo vittu!!! Senkin paska pikku törkysäkki, olet aktiivisesti tuhonnut suomalaisten ihmisten työpaikkoja aivan saatanasti. Tiedätkö mitä on työväen oikeus, lumppu? Toivottavasti se sinulle vielä selvitetään!!! Olet työväenluokan vihollinen, loinen mikä nostaa itse korkeaa palkkaa siitä että tuhoaa työväenluokan elämän! Tulet narttu oppimaan työväenluokan oikeuden kun iskurityöläiset järjestävät siitä sinulle hyvin käytännönläheisen luennon. Sen jälkeen sinulla tulee olemaan aivan uusi näkemys siitä, mitä seurauksia sillä oli kun sait orgasmeja ajaessasi suomalaisia työläisiä tuhoon.

Yhteistyössä