Ekat sanat?

• Viestiketjun aloittaja Ratiritiralla
  • Ensimmäinen viesti
sanoin miehelleni (siinä vaiheessa kun sain tytön syliini) :"Tällä on sun jalat!" En tiedä olinko ilokaasusta niin sekaisin, mutta tyttömme jalat näyttivät niin isoilta! En edes sukupuolta nähnyt ennen näitä jalkoja! =)

Valitettavasti en saanut tyttöä syliini koska hänet vietiin teholle välittömästi syntymän jälkeen, onneksi kuitenkin kuulin rääkäisyn käytävässä että tiesin hänen olevan elossa. :)
Koko raskausajan olin varma että saan pojan, samaa mieltä olivat kaikki kaverit, sukulaiset ja miehenikin... No, kaunis tyttö meille syntyi ja ensimmäiset sanat olivatkin (hävettää!) "Ei #&%£$!*, eikö sen pitäny olla poika?!"
Kätilö kysyi jälkeenpäin varovasti, oliko tyttö jollain tapaa pettymys. Heh, ei todellakaan ollut, tuo oli vain niin spontaani reaktio koska 9 kuukautta oli ollut lähes 100 % varma että mahassani asustaa poikavauva. =)

Mulla myös ensimmäisenä sanana "tyttö...", kun kätilö nosti vauvan mun nähtäväksi ja sanoi, että no, miltäs näyttä? Myös mun lähipiiri oli ihan varma, että meille olis ollu tulossa poika, mutta mulla oli koko raskauden ajan sellanen pinenpieni kutina, että tyttö se taitaa olla!

criss
Tunsin melkein koko ajan että tyttö tulee ja lääkärikin sanoi että kyllä tytöltä näyttää. Kätilö sitten nosti vauvan ylös ja näytti sen peräpäätä ja sanoi "katohan kumpi tuli" ja mun ensimmäiset sanat oli "mähän sanoin että se on tyttö" Pikkasen oli polla sekasin kaikista lääkkeistä...

Sidney
Mä sanoin tohkeissani tyttö...
Meille ultrassa sanottiin, että poika tulee ja saimme kaikilta sukulaisilta poikien vaatteita yms ja sitten se olikin tyttö...
Äiti oli soittanut isännälle ja kertoi tytöstä niin hän itki puhelimessa, toivoi niin tyttöä ja ultralääkäri sanoi, että poika ja oli onnessaan...Tyttö onkin hänen silmäteränsä!!

yritin kai sekavissa tunnelmissa kysyä vauvalta että kumpaa sukupuolta olet.kätilöt ei puhunu mitään ja mieski vaan sano et 'vissiin' poika..kaikki tuntu olevan vähä sekas..poika se oli kuites.

Mamseli86
jotakin kait minäkin äidin pojasta höpöttelin, en voi muistaa ku olin niin sekaisin onnesta ja siitä etä vihdoib se syntyi :) :) :) :)
sit isi meni pesemään poikaa ja katilö kahto mut ja käski suihkuun ja sit suihkun jälkeen mä höpöttelin lisää meidän "viikarille"....

ekasta muistaakseni että "minähän sanoin, että se on tyttö", tokasta että "mitä helv... eikö se ollutkaan tyttö" (oli ultrassa nähty, että e on, oli vaan häpyhuulet vähä turvoksissa) kolmannelle vaan jotain että "älä nyt hys hys" tms kun huusi niin kamalasti

Yhteistyössä