Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mulla alkoi 8kk ensimmäisestä synnytyksestä ja 11kk toisesta. Ihan vuodolla alkoi.
Oksetus liittyi aina vain raskauteen.![]()
En mä pelottele, se oli vaan toteamus. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:![]()
Yääh, ei saa pelotella!!!
No tietysti! Luulis olevan jo ihan sanomattakin selvääAlkuperäinen kirjoittaja n:ja sitten luonnollisesti heti kertoon tänne tulos![]()
Niinpä, ite aina täällä nälvimässä näitä "OONKO RASKAANA1!!" -tapauksiaAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Käy ihmeessä siellä apteekissa. Testin hinta on pieni hinta epätietoisuuden poistamisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:No tietysti! Luulis olevan jo ihan sanomattakin selvääAlkuperäinen kirjoittaja n:ja sitten luonnollisesti heti kertoon tänne tulos![]()
![]()
Meillä on nyt 7 viikkoa synnytyksestä ja täysimetyksellä, ei näy, ei kuulu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:mulla menkat alkoi ystävällisesti 5vk synnytyksestä, ensin 3vk kesti jälkivuoto.. |O
Ja toisesta tais alkaa huikeat 6vk synnytyksestä, molemmat oli täysimetyksellä jos sillä on olevinaan jotain merkitystä menkkojen suhteen :headwall:
:hug: miten kauan sulla on synnytyksestä?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Testi tehty! Ei nyt ainakaan vielä toistaiseksi näy mitään huolestumisen arvoista mutta voihan tuo olla ettei vielä näkyisikään... Voi jestas tätä elämää... :'(
ystävälläni alkoi menkat vuoden kuluttua synnytyksestäAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Meillä on nyt 7 viikkoa synnytyksestä ja täysimetyksellä, ei näy, ei kuulu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:mulla menkat alkoi ystävällisesti 5vk synnytyksestä, ensin 3vk kesti jälkivuoto.. |O
Ja toisesta tais alkaa huikeat 6vk synnytyksestä, molemmat oli täysimetyksellä jos sillä on olevinaan jotain merkitystä menkkojen suhteen :headwall: