Ekat menkat?

Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
:eek: :eek: Yääh, ei saa pelotella!!!
En mä pelottele, se oli vaan toteamus. :saint:

Kerroin kaverille nähneeni unta jossa olin raskaana. Kaveri tuumasi heti että taisi olla enneuni, kyllä se ehkäisyrengaskin voi pettää. |O Se oli pelottelua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Käy ihmeessä siellä apteekissa. Testin hinta on pieni hinta epätietoisuuden poistamisesta.
Niinpä, ite aina täällä nälvimässä näitä "OONKO RASKAANA1!!" -tapauksia :D

Hitto ku hävettää kyl mennä tuon vauvan kanssa apteekkiin, ne varmaan kattoo huuli pyöreenä ku täti painaa 7viikkosen kanssa hullunkiilto silmissä ostamaan kaikki maholliset testit :LOL:

Tumpula
Apteekissa on kiva käydä. :xmas: Mä olin ennen täkäläisessä apteekissa töissä joten porukka on tuttua. Viimeksi kun kävin, jo ovelle hihkaistiin "moi, tulitko raskaustestiä ostamaan vai onko kolmonen jo tulossa?". :D
Ei kyselty enää kun iskin ehkäisyrengasreseptin eteen. :D

Testit on aika halpoja kuitenkin, kyllä niitä kannattaa mielenrauhan vuoksi tehdä. Itsekin tein joitain kuukausia sitten "turhan" testin kun oli menkat pari viikkoa myöhässä.

mulla menkat alkoi ystävällisesti 5vk synnytyksestä, ensin 3vk kesti jälkivuoto.. |O
Ja toisesta tais alkaa huikeat 6vk synnytyksestä, molemmat oli täysimetyksellä jos sillä on olevinaan jotain merkitystä menkkojen suhteen :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mulla menkat alkoi ystävällisesti 5vk synnytyksestä, ensin 3vk kesti jälkivuoto.. |O
Ja toisesta tais alkaa huikeat 6vk synnytyksestä, molemmat oli täysimetyksellä jos sillä on olevinaan jotain merkitystä menkkojen suhteen :headwall:
Meillä on nyt 7 viikkoa synnytyksestä ja täysimetyksellä, ei näy, ei kuulu :xmas:

A shadieeyah
Testi tehty! Ei nyt ainakaan vielä toistaiseksi näy mitään huolestumisen arvoista mutta voihan tuo olla ettei vielä näkyisikään... Voi jestas tätä elämää... :'(
:hug: miten kauan sulla on synnytyksestä?

muoks..luinkin.. no jospa se sieltä vielä..
tosin mulla on kyl menkat alkanu 6viikon päästä synnytyksestä ja niihin kuulu oksettava olo ja turvotusta et voi olla ihan siitäkin kun kroppa ei oo balanssissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Meillä on nyt 7 viikkoa synnytyksestä ja täysimetyksellä, ei näy, ei kuulu :xmas:
ystävälläni alkoi menkat vuoden kuluttua synnytyksestä

Yhteistyössä