ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Millaiset ne yleensä on ? Mulla on nyt noin 4 kk synnytyksestä (sectio ) ja olen tässä kolmisen päivää tuhruttanut verta (pärjään pikkuhousunsuojalla ) ja välillä tulee kipuja kuten kuukautisissa niin voiko näin pieni vuoto olla, kun kuulemma yleensä ekat kuukautiset on runsaammat ? Mulla on normaalisti runsaat kuukautiset..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Millaiset ne yleensä on ? Mulla on nyt noin 4 kk synnytyksestä (sectio ) ja olen tässä kolmisen päivää tuhruttanut verta (pärjään pikkuhousunsuojalla ) ja välillä tulee kipuja kuten kuukautisissa niin voiko näin pieni vuoto olla, kun kuulemma yleensä ekat kuukautiset on runsaammat ? Mulla on normaalisti runsaat kuukautiset..

Mul oli tosi runsaat, toi tuhru voi olla ennakkoa siitä että tulossa ovat ja hormonitoimnta on käynnistymässä.

piti vielä jatkaa... että joka raskauden jälkeen kk ovat tulleet niukemmiksi, joten taitaa olla aika yksilöllistä. Minulla ekat kk raskauden jälkeen ovat olleet aivan samanlaisia kuin sitä seuraavatkin.

no jään odottelemaan mitä tästä tulee... nyt tosiaan kolmisen päivää tuhrutellut... yleensä tosiaan tosi kipeät ja runsaat kuukautiset niin ihmettelin vaan tätä tuhruamista...

Yhteistyössä