ekat kuukautiset pillereiden lopetuksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hentsu84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hentsu84

Jäsen
28.04.2008
719
1
16
eli koska teillä tullut ekat menkat ku lopetettu pillerit..viime kerralla ku lopetin pillerit ni menkat alko ihan ajallaan mut nyt on muutaman päivän viivästynyt..ja aina ollu niin säännölliset menkat..

ihan normaalisesti tuli ja ajallaan kellon tarkkuudella, nyt kun oon parisen vuotta käyttäny e-piikkiä niin ½ vuosittain on ollu ja sekin kellon tarkkuudella.

Mulla oli eka kierto 40 päivää. Nyt toinen kierto menossa kp 23 muistaakseni, saa nähä kuin pitkälle menee... Aikasemmilla kerroilla pillereiden lopetuksen jälkeen on ollu suunnilleen se 28 päivän kierto.

söin diane novaa 10 vuotta ja sen jälkeen ollut viimeiset 9kk kuukautiskierto aivan täysin selkaisin. ensin pari kk pois, sitten kamalasti vuotoa monta päivää, parit kuukautiset millä sattuu kiertovälillä ja nyt viimeiset 6vk jatkuvaa vuotoa, välillä välipäiviä, mutta koko ajan verta tulee (tosin aika vähän) ja välillä ruskeaa - veristä vuotoa. onko muilla kokemusta vastaavasta? onko tämä normaalia?

Mulla sama ongelma, lopetin Diane Novat kaksi kuukautta sitten ja sen jälkeen kierto ollut aivan sekaisin ja viimeiset 4 vk jatkuvaa vuotoa muutamaa välipäivää lukuunottamatta. En ole vielä mennyt lääkäriin kysymään onko normaalia. Muilla samanlaisia kokemuksia?

Itse olin syönyt n. 8 vuotta Merciloneja. Lopetin pillerit Joulukuussa 2008 ja ekat kuukautiset alkoivat ihan ajallaan, 29. päivä. Kärsin kauheasta päänsärystä pillerien syönnin aikaan. Nyt ei ole särkenyt päätä sen jälkeen kun lopetin pillerit :)

Yhteistyössä