ekaluokkalaisemme lähtee huomenna aamulla ekaa kertaa yksin kouluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
ja olen revetä huolesta!Tiedän, että pärjää ja kaikki käyty läpi mitä aamulla tehdän ja vaatteet katsottu valmiiksi ja aamupala tarvikkeet nostettu lapsen korkeudelle jääkaapissa.Tuo tien ylitys aamulla minua huolettaa.Nopeusrajoitus 80km/h ja voitte arvata , että ei siinä nopeusrajoitusta juuri noudateta.No liikennettä siinä on, mutta ollaan kyllä harjoiteltu niin monta kertaa tienylitystä, että minun on vaan luotettava, että tyttäreni pärjää.Kännykkä kovassa käytössä aamulla, enkä voi hengittää ennenkuin tiedän, että tyttäreni on linja- autossa turvallisesti.
Halkean huolesta, mutta kait se on pikkuhiljaa päästettävä irtikin.... :/

Mä tiedän tuon tunteen... lapset on vähitellen päästettävä pois siipiensä suojista itsenäiseen lentoon :'( Meillä kuopus aloitti nyt koulun, ja musta tuntuu siltä, että nyt meillä ei enää ole lapsia! Vaikka onhan nuo :heart: :heart: :heart: ... mutta pikkulapsiaika on totaalisen taaksejäänyttä eloa.

Kuopuksella on nyt pari viikkoa itsenäistä kulkemista takana... huoli hellittää vähitellen, mutta kyllä mäkin olin täynnä huolta, kun poika lähti ensimmäistä aamua itsekseen. Muistutin autojen varomisesta ja heti piti soittaa mulle, kun pääsi koulun pihalle. Tähän saakka on kaikki mennyt hyvin, toivottavasti tulevaisuudessakin! Niin menee teilläkin! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
:hug: kaikki menee hyvin

Kiitos...Kuinka tämä onkaan niin vaikeaa, vaikka itsekkin olen ekaluokalla yksin kouluun aamuisin lähtenyt.Ei ollut kännyköitä, kävelymatkaa n.3km ja selvitty on, mutta taidan olla autuaasti unohtanut sen ajan
:ashamed:

hyvin se menee. mulla tuo haaveilija poikakin on osannut ottaa aamiaisen, pukea ja lähteä ajoissa kouluun. olen kyllä kännykkään vastannut useasti aamun aikana, kun poika soittanut, että joko voi lähteä kouluun tai ei saa viilipurkin kantta auki :D kansikin sitten lopulta aukesi,kun malttoi ottaa rauhallisesti... luultavasti se oli vaan tekosyy soittaa.
ekana aamuna puhelin soi tunnin aikana kuusi kertaa, kun poika pelkäsi, että unohdan soittaa ja käskeä lähtemään kouluun :D

Yhteistyössä