• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Ekaluokkalainen unohti kirjan kouluun...

  • Viestiketjun aloittaja Ekalainen
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on pari kertaa soitettu luokkakaverille ja otettiin kopsut kun ei ollut tehnyt tai sit kerran kaverin äiti kertoi tehtävät ja mä tein ne paprulle ja poika teki ne siitä. Oli opea huvittanut :D .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Meillä on pari kertaa soitettu luokkakaverille ja otettiin kopsut kun ei ollut tehnyt tai sit kerran kaverin äiti kertoi tehtävät ja mä tein ne paprulle ja poika teki ne siitä. Oli opea huvittanut :D .
Tää on just jotain mitä voisin kuvitella itse tekeväni jos lapsi alkaa kirjojaan unohtelemaan. Ainakin oppii, että hommat hoidetaan parhaalla mahdollisella tavalla vaikka ollaan oltukin hajamielisiä tai muuten mokailtu. Aika harva aikuinen tosin tuohon varmaan ryhtyy, mutta mun mielestä toi on tosi jees!
 
Meillä tuo 6.luokkalainen tekstas tänään KESKEN koulupäivän,välkällä,ettei ollu tehny tän päivän hissan läksyä kun unohti EILEN kirjat lokeroonsa!!!No,mä tekstasin et'koita ehtiä jollain välkällä tekeen...=)Ja niinhän se oli sit tehny niin...=)Kyllä asiat hoituu ja ekaluokkalainen on ekaluokkalainen=)
 

Yhteistyössä