G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mutta kun meidännico-petteri ei osaa jos äiti ei ole näyttämässä, jos meidän 12v nico-petteri ei pääse naisten puolelle niin ei minua haittaa vaikka minä menisin sitten itse miestenpuolelleAlkuperäinen kirjoittaja ekaluokkalaisen tytön äiti;28115276:Jatkuvasti tästä jaksetaan jauhaa...
KYLLÄ! Koululaisen paikka on jo oman sukupuolensa puku-, sauna- ja pesutiloissa.
EI! Ketään aikuista naista tuskin häiritsee vaikka sinun NicoPetterisi siellä olisikin, mutta
KYLLÄ! Se saattaa hyvinkin häiritä NicoPetterin luokalla olevaa Liisaa, joka joutuu riisumaan NicoPetterin edessä ja joka seuraavana päivänä joutuu koulussa kuuntelemaan välitunnilla lällätystä siitä, kuinka NicoPetteri näki hänet alasti.
Ja KYLLÄ! Tämä on esimerkki elävästä elämästä!
Näin meidänkin uimahallin järjestyssäännöissä lukee. Eli jos 7-vuotiaasi on uimataidoton, häntä ei saa jättää edes pukkariin ja suihkutiloihin ilman täysi-ikäistä valvojaa. Olen ainakin 6-vuotiaan pojan ottanut vielä naisten puolelle mukaan, enhän pysty vahtimaan ettei hän mene uima-altaalle yksinään ennen minua ja pienempää sisarusta, jos on aiemmin valmis. Vaikka vannotettaisiin mitä ennen uintia, niin äkkiä ne ohjeet voi unohtua.Järjestyssäännöissä sanotaan vain:
"ALLE 7-VUOTIAAT LAPSET saavat tulla uimahallitiloihin vain täysi-ikäisen
seurassa. Uimataidotonta lasta ei saa jättää yksin uimahallin missään tiloissa."
Ei mitään muuta ikärajoista tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28115438:Missä vaiheessa pojista on alettu kasvattaa tuollaisia nössöjä? Miesten puolelle vaan...
meillä 8v. Harjoittelee vielä ja tulee mun mukaan naisten puolelle ja sillä siisti. Jos jotain haittaa, niin olkoon hyvä ja menköön itse pojan kanssa miesten puolelle. Joka viikko käydään uimahallissa, kun poika harrastaa uimista, joten eikähän tuosta pikkuhiljaa rohkene miesten puolelle yksinkin. Eihän sitä koskaan tiedä mitä pedoja siellä miesten puolella on ja poikaa ei kyllä sitten yhtään kiinnosta naisten asiat ja yksityiskohdat, joten niitä ei uimahallissa katsele, vaan keskittyy omaan olemiseensa ja tekemisiinsä.