Ekakerta

  • Viestiketjun aloittaja Neitsyt
  • Ensimmäinen viesti
Neitsyt


Katsoin netistä kuvia naisista ja miehistä alasti...Luin seksinovelleja.Rakoni alkoi kastumaan.Ujutin käsiäni #&%?$!* päälle,puristelin ja siirryin hieromaan karvaista ja hikistä pimppiäni pyörien ja huokaillen.Veljeni kaveri Alex tuli taakseni.

-Katselin sua,Alex sanoi.
Punastuin vähän ja hikoilin vieläkin orkusta.
-Mä katselin sua kokoajan,ja mua alko himottaa ihan #&%?$!*...

Ja kokonaan varoittamatta Alex työnsi ihanan kielensä suuhuni.suutelimme.Pian hän kosketteli rintamustani,joka on varsin kookas ja terhakka.
-Edestä avattavat....Uuuh,tuhma tyttö,Alex kuiskaili korvaani.Kikatin.
Alex sai liivieni hakaset auki.Kiimaiset,hikiset ja pystyssä törröttävät nännini halusivat Alexin suuhun.Alex nuoli.Minä revin hänen paitansa auki ja nuolin hänen lihaksiaan.
-Tuhma poika...

Alexilla oli hyvin tiukat mustat kalsarit...Rakoni kiihtyi.Minua HALUTTI ihan #&%?$!*.Tunsin lämpöä kiihkeässä #&%?$!*.
Puraisin häntä kevyesti korvasta ja nykäisin hänen kalsarinsa auki.Sieltä paljastui mahtava seisokki.Hänen patukkansa oli haljeta.Minäkin olin märkä.

Kierimme lattialle tyynyjen päälle.Alex nuoli hampaitani.Hyväilin hänen tiukkoja pakaroitaan.Nautimme.

Oli tullut aika avata pyhäkköni,paljastaa #&%?$!* johon miehen muna ei ollut koskaan koskenut.Minulla oli stringit.Alex repäisi niiden nauhan helposti poikki.Suutelimme kiihkeästi.

Alex hyväili pebani vakoa ja minä hänen.Hänen rintansa hieroi kovia nännejäni,jotka olivat kuin legopalikat.

Levittäydyin haara-asentoon.Alexin tikku kosketteli #&%?$!* houkuttelevasti.Tuntui kun räjähtäisin.Puristelin hänen #&%?$!*.Hän laukeasi kohta,ooh..

Sitten hän työnsi sen.Työntö,työntö,työntö...Voihkin.Aah,uuh,AAAAAHHH!!!Suutelin hänen niskaansa.Ratsastin hänen munallaan intohimoisesti.Pyöritin nuorta #&%?$!* kahdeksikkoa..

Nestettäni valui alemmas.Ja silloin hän laukesi,ihanaa....


Se oli mahtavaa...Saimme molemmat kunnon panon.Peräni tykytti.

 

Yhteistyössä