J
Jumppari
Vieras
Millainen teidän Zumbaajien ensimmäinen kerta oli? Olen huomenna menossa kokeilemaan, ja jännittää, etten pysy perässä, jolloin turhaudun enkä uskalla enää kokeilla uudestaan. Aiempaa tanssitaustaa minulla on ja rytmitaju kohdillaan, mutta jos kaikki menevät tuttuja kuvioita eikä ohjaaja opasta ollenkaan (kuten on joskus käynyt toisenlaisella jumppatunnilla), haluaisin vajota maanrakoon itkemään häpeästä.. Pääseekö ensikertalainen siis helposti mukaan vai joutuuko Zumbaa muutaman kerran harjoittelemaan ennen koitosta?
Entäs sitten BodyPump, olen halunnut koittaa sitä jo monen vuoden ajan, mutta ne PAINOT jännittävät minua! Onko sopivat painot helppo ottaa, ja kuinka monet eri painot otetaan? Näilläkin tunneilla kaikki tuntuvat olevan jo vanhoja konkareita, jotka salamannopeasti syöksyvät ottamaan vakipainonsa ja lautansa..
Olen turhasta murehtija, mutta haluaisin kuulla vähän kokemuksia ennen kuin lähden keltanokkana sähläilemään
Entäs sitten BodyPump, olen halunnut koittaa sitä jo monen vuoden ajan, mutta ne PAINOT jännittävät minua! Onko sopivat painot helppo ottaa, ja kuinka monet eri painot otetaan? Näilläkin tunneilla kaikki tuntuvat olevan jo vanhoja konkareita, jotka salamannopeasti syöksyvät ottamaan vakipainonsa ja lautansa..
Olen turhasta murehtija, mutta haluaisin kuulla vähän kokemuksia ennen kuin lähden keltanokkana sähläilemään