ekaa kertaa oon tyytyväinen lapsen joulukalenteriin :) Mites muut?

• Viestiketjun aloittaja "jennni"
  • Ensimmäinen viesti
"jennni"
Tytöllä ollut vaikka mitä tavarakalentereitä ja mun mielstä ovat ihan typeriä. LPS toissa vuonna oli surkeuden huippu. Sieltä tuli ihan ihme juttuja, ei tiedetty edes mitä ne pitäs olla.
Mut nyt tytöllä on trolli kalenteri. TIlasin sen elloksesta alella syksyllä. Se on ihana! Tyttökin tykkää. Kolme trollipeikkoa jo tullut vaikka vasta viides päivä.

xfh
Viime vuonna oli Hello Kitty kalenteri ja sieltä tuli paljon niitä figuureja. Niillä leikitään vieläkin. Hello Kitty sormuksetkin oli ihan kivoja. Tänä vuonna en ko. kalenteria nähnyt myynnissä. Nyt on Lego friends kalenteri ja ihan kiva sekin.

"vieras"
Mä oon ollut ihan tyytyväinen lego-kalenteriin. Olin jo asennoitunut, että sieltä tulee suunnilleen yksittäisiä palikoita. Eihän noi isoja olekaan, mutta ihan kokonaisuuksia kuitenkin.

"..."
Kuvakalenterit 1,5 ja 4 vuotiaille. Ihan innoissaan ovat avaamassa aamulla luukkuja. Viime vuonna oli esikoisella muumikalenteri ja kiva oli sekin ja vieläkin figuureilla leikitään.

Muttei kannata aliarvioida kuvakalenterin voimaa :)

Meillä on tänä vuonna Lego City-kalenteri.. ja kyllä tuo poitsu siitä on ollut iloinen.. ihan kivoja legojuttuja sieltä on jo tullut, varsinkin kun meillä on jo aikasemmin noita samanlaisia pelastushahmoja :)

[QUOTE="Iikku";27650028]Lego-kalenteri on ihan sutta ja sekundaa. Ensi vuonna ostan 30 euron leego-setin pojille, enemmän sille on käyttöä.[/QUOTE]

No en mä siitä täyttä hintaa ois alkanut maksaan :) Sain sen 1.päivä 10 €:lla niin ostettiin pojalle :)

Cccc
Meidän lapsilla on Kinder-kalenterit. Muita suklaakalentereita ei enää osteta, niin kamalaa kuraa se "suklaa". Lisäksi tytöllä on meikkikalenteri, jonka sai syntymäpäivälahjaksi marraskuun lopulla.

[QUOTE="jennni";27649872]Tytöllä ollut vaikka mitä tavarakalentereitä ja mun mielstä ovat ihan typeriä. LPS toissa vuonna oli surkeuden huippu. Sieltä tuli ihan ihme juttuja, ei tiedetty edes mitä ne pitäs olla.
Mut nyt tytöllä on trolli kalenteri. TIlasin sen elloksesta alella syksyllä. Se on ihana! Tyttökin tykkää. Kolme trollipeikkoa jo tullut vaikka vasta viides päivä.[/QUOTE]

:LOL: Tarkoitatko että kaks hutia jo:D

LPS
Meillä on sellainen LPS kalenteri 3,5 vuotiaalle tänä vuonna ja tyttö on ollut ihan innoissaan niistä romuista, mitä sieltä on tullut tähän saakka. Siis tullut sellainen muroastia, juomamuki ja pullo. Hiusdonitsi nyt oli ihan persiistä.

Mulle tosin oli pettymys se petso itsessään. Sellainen feikkihalpis, jonka pää ei edes pyörinyt :/

"Joo"
Pitkään kateltiin kalentereita miehen kanssa, kun poika itse ei vielä osannut valita, eikä vielä tiennyt mitä ne ovatkaan. Kateltiin kuvakalentereita, muumikalenteri vaikutti tosi kivalta. Päädyttiin kuitenkin ostamaan itsetäytettävä kalenteri. (Kirpparilla tuli vastaan, 2€) Laitettiin osaan karkkia, osaan rusinoita, pieniä autoja, duplo-ukkoja, magneetteja jne.. Ovat olleet tosi mieluisia pojallemme 2,5v. :)

En minä rupea kalentereihin satsaamaan. Ei lasten tarvitse viettää kuukauden mittaista joulua, ihan parin päivän juhlintakin riittää. Ostin ihan normaalin suklaakalenterin, taisi maksaa 2,90e, molemmille. Hyvin kelpasi.

Meillä on lapsilla nuo haribon kalenterit. Kai he on olleet tyytyväisiä. Niillä ei kyllä ole hajuakaan mistään lego yms. kalentereista. Olisin ostanut tavalliset suklaakalenterit, mutta meidän lapset ei syö suklaata.

Yhteistyössä