ekaa kertaa oon tyytyväinen lapsen joulukalenteriin :) Mites muut?

• Viestiketjun aloittaja "jennni"
  • Ensimmäinen viesti
Hirsis harmaana
Meillä on sellainen LPS kalenteri 3,5 vuotiaalle tänä vuonna ja tyttö on ollut ihan innoissaan niistä romuista, mitä sieltä on tullut tähän saakka. Siis tullut sellainen muroastia, juomamuki ja pullo. Hiusdonitsi nyt oli ihan persiistä.

Mulle tosin oli pettymys se petso itsessään. Sellainen feikkihalpis, jonka pää ei edes pyörinyt :/
Kyllä meidän Petsillä pääkin pyörii - ja lasten mielestä se eilinen ei ollut hiusdonitsi vaan Petsin kaulaliina :)

äippä x2
Meillä lapset sai ite valita kalenterit ja pienempi halus sen muumisuklaakalenterin, missä on pikku myyn kuva (tyttö siis 1,5v) ja isompi tyttö halus sen autot elokuvasta olevan suklaakalenterin, siis ihan suklaakalenteri missä kaks lisäyllätystä (tyttö vähän vajaa 3v). Molemmat sen verran pieniä ettei vielä edes tiedä tollasista tavarakalentereista ja siis halvalla päästiin ku toisen kalenteri 2€ ja toisen 5€. Ehkäpä ens vuonna sitten on hankittava tollaset kalliimmat kalenterit, toisaalta taas kun niistä ei koskaan tiedä et onko oikeesti hyviä ni vois olla kivempi tehdä ite ni sais täyttää sillä millä haluaa. Mulla itellä oli lapsena normi suklaakalenteri (ei sillon edes ollu mitään tollasia tavarakalentereita) ja sit ite tehty minkä vanhemmat täytti ja tykkäsin siitä kyllä hirveesti.

Yhteistyössä