Eka ultra takana ja tosi hyvä fiilis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rv 11
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rv 11

Vieras
Pakko vaan hehkuttaa tätä. On se vaan niin hieno tunne nähdä ensimmäistä kertaa oma pieni vauva :) en arvannutkaan, että se on samalla niin hieno mutta outo kokemus. Nyt en pysty tekemään muuta kuin tuijottamaan ultrakuvia. Mies on yhtä höpsönä. Isovanhemmat ja tulevat kummitkin innostuivat, kun laitoimme sähköposteihin kuvat pienokaisesta. Ehdottomasti elämäni ihanimpia hetkiä :) maaliskuussa saankin tämän pienen kääryleen syliini. Tuskin maltan odottaa.

Ja ei, tällä viestillä ei ollut muuta pointtia kuin hehkuttaa tulevaa esikoistani :D

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Onhan se! Hirmuisesti onnea teille :flower: !

Minulla kyllä "meinaa" kyyneleet virrata joka ultrassa. On se vaan sen verran liikuttavaa nähdä oma vauvansa siellä hyvin voivana :).

Kiitos :) oli se kieltämättä tosi liikuttavaa nähdä toukka niin hyvinvoivana. Itselläni ei kyyneleet tullut vielä ultrassa vaan vasta sen jälkeen. Olin niin yllättynyt, että voiko tuo pieni todella olla minun ja minun sisälläni :D

Onnea odotukseen! :) Mukavaa, että teillä kaikki hyvin.

Itse kävin vime viikolla samassa ultrassa ja uutiset olivat meille vähän huonommat: niskaturvotusta yli 3mm ja odotuksen onni romahti sillä sekunnilla, kun terveen lapsen todennäköisyys putosi roimasti. Nyt vain odotellaan jatkotutkimuksia, muuta ei voi toistaiseksi tehdä. :(

Voimia. Itselläni sylissä nyt virkeä ja hyvinvoiva vauva, mutta olin jokaisessa ultrassa kauhusta kankeana aiempien kokemusten vuoksi (jotka tosin olivat keskenmenoja, eivätkä siis samanlaisia kuin nyt sinulla). Toivon kovasti, että teidän pienellänne on kaikki kuitenkin hyvin ja pystyt vielä jossain vaiheessa nauttimaan odotuksesta. Kaikkea hyvää sinne!

Ap:lle onnea ja hyvää odotusaikaa!

Alkuperäinen kirjoittaja myös odottava;27007791:
Onnea odotukseen! :) Mukavaa, että teillä kaikki hyvin.

Itse kävin vime viikolla samassa ultrassa ja uutiset olivat meille vähän huonommat: niskaturvotusta yli 3mm ja odotuksen onni romahti sillä sekunnilla, kun terveen lapsen todennäköisyys putosi roimasti. Nyt vain odotellaan jatkotutkimuksia, muuta ei voi toistaiseksi tehdä. :(

Voi ei :( itsekin pelkäsin juuri tuota turvotusta. Toivottavasti selviätte vain säikähdyksellä ja vauvalla ei ole hätää

Yhteistyössä