Eka tatuointi?

Te kenellä on tatuointi/tatuointeja.... millainen oli teidän ensimmäinen ja mihin kohtaan sen otitte? Pitkään olen haaveillut että otan tatskan ja nyt haluaisin sen toteuttaa - en vaan tiedä millaisen ja mihin. Jonkun suht pienen kuitenkin ja jotain jolla on merkitys..
 
"..."
otin ison tribalin tonne selkäään lapaluiden väliin. otin sen, koska oon aina tykänny isoista tribaleista ja sain sen 17vuotis synttärilahjaks äidiltä. sattu niin pirusti :D olis ehkä voinu miettiä vähän kivuttomamman kohdan ekaks kerraks, mut onhan niitä sen jälkeen jo 6 kerääntyny :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sahram
"vieras"
Yläselässä keskellä, melkein niskassa siis teksti Memento Vivere. Tarkoittaa muista elää. Sillä on itselleni monta merkitystä ja olen sanonutkin että tatuointi valitsi minut enkä minä sitä. En siis ollut suunnitellut ottavani tatuointia, mutta kun näin tuon tekstin eräässä tietyssä elämäntilanteessa niin tiesin, että sellaisen otan. Ei sattunut paljon mitään. Pelkäsin pahempaa. :)
 
Eka tatuointi oli krapulassa hommattu kiinalainen merkki nilkkaan, mentiin paikalle porukalla ja valittiin vain joku. Työn jälki oli surkeaa ja tulehtui pahasti. Aion joko uudelleen värittää kuvan tai tatuoida päälle jotakin. Tatuointi tehtiin liian syvälle.

Toinen kuvani on pääskynen toisessa nilkassa. Siitä ei tullut sellainen,kuin kuvassa oli, koska tatuoija päätti väritellä sitä enemmän, mutta se on ihan kiva. Vähän on jäänyt kohtia värittämättä. Siihen tulee jatkoa vielä myöhemmin.

Viime kesänä otin Venäjällä tatuoinnin, maksoi 50e. Olen siihen kaikkein tyytyväisin, oli kaikista hygienisintä, nähtiin eniten vaivaa jo asettelussa, esivalmistelussa ja paikka oli ainoa, jossa tuli ammattimainen fiilis. Otin tatuoinnin selkääni, suunnilleen lapaluiden väliin. Asento oli hankala ja niskat meni jumiin,muuten ihan miellyttävä kokemus. Kipu ei ollut sietämätöntä. Tulos parempi kuin aikaisemmissa kuvissani. Otan loput tatuointini tästä lähtien Venäjällä samalla tatuoijalla.
 
Pee-Veli
Eka ja toistaiseksi ainoa tatuointini on tribaali alaselässä. Otin sen aika teininä melkeinpä hetken mielijohteesta, mutta en ihme kyllä ole vielä tähän päivään mennessä katunut.
Minulla on keskivertoa matalampi kipukynnys, joten koville se otti. Muuten olen kyllä tyytyväinen sekä kokemukseen että työn jälkeen.
 
Miä
Ai että kuume vaan kasvaa.. :p Onko vinkata jotain hyviä tatskasivustoja josta saisi ideoita? Sivustojahan on varmaan vaikka millä mitalla mutta sellaisia hyväksi todettuja.. :D
Niitä on niin hirveesti niitä hyviäkin :D Miä kerroin mitä haluan ja pyysin piirtämään siitä, tuli muuten täydellinen miun makuun.. Arvostelijoiden mukaan tribaalikukkia on kaikilla. Mut ei se mittään, nyt on miullakin kaikkien muiden lisäksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sahram

Yhteistyössä