Eka päivystyskäynti äidin roolissa tehty...

hysss... hiljaa, muuten meidänkin poika keksii vielä juosta pöydänreunaa päin jotta saisi junan :)

Itse olen kyllä kanssa ollut äitinä päivystyksessä, joskin potilaana samalla kertaa, ja pojalla oli niin mahtava (ambulanssi, lääkärit, laastarit... waau...) ettei tullut mieleenkään hankkia mitään sen lisäksi... :)
(nyt poika on ihan sairaalafani)

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
hysss... hiljaa, muuten meidänkin poika keksii vielä juosta pöydänreunaa päin jotta saisi junan :)

Itse olen kyllä kanssa ollut äitinä päivystyksessä, joskin potilaana samalla kertaa, ja pojalla oli niin mahtava (ambulanssi, lääkärit, laastarit... waau...) ettei tullut mieleenkään hankkia mitään sen lisäksi... :)
(nyt poika on ihan sairaalafani)
Meillä poika oli ihan hysteerinen jo kotona, kun todettiin et täytyy käydä näyttääs lääkärille.
Sairaalas oli muuten rauhallinen mut kieltäyty menemästä tiskille ilmoittautumaan ja nahkeasti hoitajan huoneeseen...
Hoitajalle ei puhunu sanaakaan, paitsi siinä vaiheessa kun hoitsu puhdisti haavaa ja liimaili (karju ja huus haluavansa pois täältä)...

Matkalla nähtiin 1 kolari, 3poliisi autoa ja 2 paloautoa, ne oli wau (paitsi se kolari).

Ihme juttu kun mä en vielä joutunu käyttään likkaa liimautettavana jossakin tms... se on kyllä kans kolonu itteensä siihen malliin että välillä on huulessa pieni ventti tai nenä vähän vuotaa ja mustelmia ja kuhmuja saattaa löytyä... eiköhän nuo isommatkin"pipit" vielä myöhemmin meijänkin elämään mahdu... esiharjotukset on ainakin hyvät :p

Yhteistyössä