eka päivä sairaaladiettiä takana...

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
Hengissä ollaan! :)
Pinaatti oli pakko korvata luumulla kun en onnistunut tähän hätään saamaan pinaattia!! Hirveesti on vessattanut pitkin päivää, joten on nesteet ainaskin lähtenyt liikkeelle...(eka kurkusta alas ja sit vähän ajan päästä pöntöstä alas... ;) :whistle: )
Kyllä tuo kaks viikkoa tuntuu pitkältä mutta jos tällä niitä kiloja lähtee niin oon valmis mihin tahansa!!! ;) :D
(eikä oo edes nälkä, kun on juonut niin paljon vettä...!)
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2004 klo 23:50 äitykkä kirjoitti:
Rohkaisuksi vaan, kilot alkaa tippua heti eka päivinä. Se lisää aika hyvin motivaatiota jatkaa.
Joo, eilisestä tippu 1 kg... ja meinasin vaihtaa dieettiä, mutta vedänkin tään läpi...
Rasvanpolttokeitto on niiiiin karmeen makusta, et ei oo miun konsti...(tää dieetti on huomattavasti helpompi...
:) ) meinas yrjö lentaa kun yritin väkisin saaha kurkusta alas sitä mautonta litkua... :eek: :eek: :eek: :whistle:

 
Disa
Joo kuulemma tolla dieetillä lähtee kilot hyvin, mutta ne ei suosittele sitä kauheasti. Yleensä tota dieettiä käytetään sairaalassa ja lääkärin valvonnan alaisena toteutettavana.
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2004 klo 13:59 Disa kirjoitti:
Joo kuulemma tolla dieetillä lähtee kilot hyvin, mutta ne ei suosittele sitä kauheasti. Yleensä tota dieettiä käytetään sairaalassa ja lääkärin valvonnan alaisena toteutettavana.
noh, minun dieetti loppui jo tiistaiseen migreenikohtaukseen... :/ ...oli pakko syödä kunnolla että sais pään asettumaan!!! Noh, onpahan kokeiltu ja nyt voi palata tähän tavalliseen laihuttamiseen, jolla ne kilot sitten toivottavsti lähtee pysyvästi..!!! :) :D
 
Joo toi päänsärky kuuluu aika olennaisena osana näihin pika dietteihin (kokemus... keittodietti)

Oon muutamat kerrat kokeillu sekä tän että sen keitto dietin ja ekana viikkona aivan mieletön päänsärky! Toisena viikkona alkaa särky helpottaa ja on semmonen kumma euforinen olo ja energiaa vaikka muille jakaa.. No mulle sitten käävi kuitenkin nuorempana tää kääntöpuoli että dietin jälkeen en enää syöny kun ehkä yhden leivän tai omenan päivässä!
No tippuhan sitä 15kg muutamassa kuukaudessa mutta uusi poikaystävä (nykyinen aviomies) sanoi että tää peli ei vetele ja iski pyttipannua nenän eteen! siitä se sitten lähti, eka söin ihan terveellisesti ja sit karkas mopo käsistä... Tässä on lopputulos :D

Tähän syömattömyyten en kuitenkaan enää vanno, tissitkin kun roikku polvissa ja maha oli kun tyhjä reppu :$
 
Voikohan pinaatin korvata jollakin, kun en saa pinaattia missään muodossa alas kurkusta, yök...... Ja jos joku ihanainen viittis kirjoittaa ohjetta niin pakko yrittää alka vi'uttaa kun ei kilot liiku ainakaan alaspäin.Olen kuullut tuosta dietistä kaikkee varsinki mikreeni immeiset ei kuulemma voi kokeilla tätä diettii, tiedä nyt sitten ;)
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2004 klo 16:14 Tiku kirjoitti:
Voikohan pinaatin korvata jollakin, kun en saa pinaattia missään muodossa alas kurkusta, yök...... Ja jos joku ihanainen viittis kirjoittaa ohjetta niin pakko yrittää alka vi'uttaa kun ei kilot liiku ainakaan alaspäin.Olen kuullut tuosta dietistä kaikkee varsinki mikreeni immeiset ei kuulemma voi kokeilla tätä diettii, tiedä nyt sitten ;)
Dieetin ohje on tuossa alempana olevassa alotuksessa: sairaaladieetti! Ja soppadieetin ohje löytyy sivuilta www.kauneusjaterveys.fi
Tuli huomattua että migreeni-ihmiset ei voi kokeilla dieettiä... :$ :/ ...päänsärky oli aivan hirvee.....!
Kaikki ruoka-aineet pitäis syyä, mutta jos et millään saa pinaattia alas niin ei kai siihen kuole jos jättää sen pois...!!! ;)
 
Mä olen ymmärtänyt, että tän dietin idea ois muuttaa aineenvaihduntaa ja näiden ruoka-aineiden yhteisvaikutus saa sen aikaan. Eli, kuten dietissä sanotaan, sitä tulee noudattaa kirjaimellisesti...jokainen kuitenkin päättää itse miten sen toteuttaa.
 
erica-74
:D pitää joo noudattaa aivan PILKULLEEN ,mitään ei saa korvata toisella tuotteella tai jättää pois!sehän siinä raaka peli onkin.Olen ihmeissäni ,että viime kesänä tuohon pystyin.Mutta IHANA tunne herätä joka aamu vähän laihempana =) se vain ,että kun ne pirut pomppas takaisin...varmaan olisi pitänyt jatkaa kituuttamislinjaa ,mutta hampurilaiset maistuvat LIIAN hyvin jne....ELÄMÄNTAPA olisi pitänyt myös ja syömistavat muuttua :/
 
Hitsi vieköön! Mäkin ajattelin vetää ton dieetin läpi ennen Kyproksen lomaa, mutta kun mulla on kala-allergia ja siinä syödään yhtenä päivänä höyrytettyä kalaa. Voiskohan sen korvata vaikka keittokinkulla? Ei kai se voi sekottaa koko hommaa?
 
Täällä on toinen päivä menossa. Aivan tajuton nälkä oli eilen illalla, ja tuntui että lähtee taju. Kumma euforinen olo aina kun on syönyt. Alkaa liha maistua puulta, onneksi sitä saa maustettua erilaisilla yrteillä.

Onko kenelläkään menossa juuri nyt tätä dieettiä? Miten on mennyt?
 
Kirjoittelenpa kokemukseni kuuden lapsen äitinä ja kuuden lastenlapsen mummona.

Ihmettelen nykyäitien laihdutushuolia. Terveellistä ruokaa on saatavana, vähärasvaistakin. Syökää monipuolisesti, mutta ihan tavallinen kunnolla valmistettu kotiruoka on hyvää. Onhan ruokia, jotka eivät sovi imettävälle äidille, koska aiheuttavat ilmavaivoja vauvalle. Allergioista ym:sta saatte varmasti tietoja lastenneuvolastanne ja lukemalla. Paino kyllä palautuu ajan kanssa normaaliksi, jos onkin hieman yläkantissa imetyksen ajan.
Liikunta ja terveellinen kohtuullinen syöminen auttavat.
Nauttikaa vauvastanne!
 
HEI HALOO!!!!! Se on vaarallinen itsekseen tehtynä!!! Kaliumit ja natriumit menee sekasin ja sydän ei tykkää!!! Aineenvaihdunta toimii kun käy lenkillä aamulla ennen aamiaista! Ja mä oon käyny läpi anoreksian, toi on menoa siihen, sitä on nähty paljon!!!!! Sairaaladiettiä ei suositella missään nimessä!! Monipuolinen ruokavalio! Ottakaa selvää protsku/hiilari/rasvasuhteista ja sitten liikkumaan!!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2004 klo 21:21 melle kirjoitti:
HEI HALOO!!!!! Se on vaarallinen itsekseen tehtynä!!! Kaliumit ja natriumit menee sekasin ja sydän ei tykkää!!! Aineenvaihdunta toimii kun käy lenkillä aamulla ennen aamiaista! Ja mä oon käyny läpi anoreksian, toi on menoa siihen, sitä on nähty paljon!!!!! Sairaaladiettiä ei suositella missään nimessä!! Monipuolinen ruokavalio! Ottakaa selvää protsku/hiilari/rasvasuhteista ja sitten liikkumaan!!
anteeksi nyt vaan, mutta oon kyllä täysin eri mieltä tosta että se olis vaarallinen!!! Esim. ihminen voi paastotakkin viikon ja se tekee VAIN hyvää, kun elimistö puhdistuu!!! Itse asiassa ihanne olis jos kerran viikossa pitäis paastopäivän ja kerran vuodessa kunnon puhdistuskuurin! Ja lisäks pitäs syyä terveellisesti!!!
Itsekkin anoreksian ja bulimian sairastaaneena voin sanoa senkin verran että jos tollasen dieetin tekee niin ei se nyt ole menoa heti syömishäiriöön.... :eek: Siihen tarvitaan paljon muutakin mm.vääristynyt ruuminkuva, huono itsetunto yms. yms. yms. ja itse olen täysin parantunut syömishäiriöstä ja vaikka kokeilenkin joitain dieettejä ei minulla silti ole syömishäiriötä!! Laihdutan terveellisesti ja herkuteltuakin tulle (ehkä liiankin usein :whistle: ;) ) eikä minulle tule huonoa oloa siitä jos syön!!!
Lisäksi olen lukenut paljon ravitsemuksesta ja opiskelen lisäksi terveydenhuoltoalaa, joten ihan tuulesta temattuja tietoja nämä ei ole...!!!!!
Ja dieetti on turvallinen!!! :)
 

Yhteistyössä