Eka lapsi kesällä

• Viestiketjun aloittaja niina85
  • Ensimmäinen viesti
niina85
Hei, kaipaisin ystävää :flower:

Meille on tulossa eka lapsi heinäkuussa :heart: ja odottavan aika on pitkä. :whistle: Haluaisin kuulla muista äideistä, miten on mennyt ja ehkä neuvoja tulevan varalle sekä kohtalontovereistä, joilla kesällä odotettu h-hetki. Millä mielellä olette? Ystäviä ei ole koskaan liikaa. :)

Olen itse Keski-Suomesta ja täytän kevään aikana 20. Olen kihloissa ja meillä on n. 6kk vanha pikkunen "valkoinen lammas" eli koira Wili Wilperi (kääpiövillakoira/cotton de tulear). :p

Jos kaipaat s-posti seuraa laita mailia tulemaan.
suklaa_rusina@luukku.com

:hug:

niklas ja mamma85
onneksi olkoon minäkin olen 85!! täytin joulukuussa19.minulla on 4kk ikäinen poika joka syntyi keisarileikkauksella 3viikoa ennen laskettua aikaa painoa oli vain 1835kg.oikeen mukavaa odotus aikaa sinulle sinne... :)

Mari81
Hei!
Ajattelin kirjoittaa, kun etsin kans mammaa, joka oisi samoilla viikoilla kuin minäkin. Ei ole suht samanikäisiä kohtalotovereita ystäväpiirissä, perheellisiä ovat jo. Olisi kiva tietää kuulumisia joltakin, joka kokee samaa.
Odotan myös ensimmäistäni ja LA olisi minullakin heinäkuussa, 17.7. =) Olen potenut pahoinvointia rv 6 lähtien ja joutunut oleen sairaslomalla. Ei kiva. Nyt kuitenkin on hieman parempi olo, onneksi.
Vielä ei ole kunnolla päässyt nauttimaan odotuksesta tuon pahoinvoinnin takia, mutta toivossa on hyvä elää... =)

Yhteistyössä