Eka kertaa seksiä eron jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Ja liitossa oli pitkä kuiva kausi ennen kuin lähdin. Varmaan 5 vuoteen ei ollut seksiä. 17 vuotta olin yhdessä tuon saman miehen kanssa.

Nyt meillä on ensi viikonloppuna uuden miesystäväni kanssa yhteinen pitkä viikonloppu hänen mökillä. ja seksiä. Hyväilyjä on ollut ja suutelua. Vähän tekstaria mistä tykätään jne.

Mutta... mä oon 46 ja ihan eri näköinen kuin parikymmentä vuotta sitten. menin katsomaan peilillä alapäätä... järkytyin ja meinasin perua koko viikonlopun ja lopettaa suhteen... Kyseessä on aikuinen mies jolla on myös lapsia ja ero takana.

Alapään karvoitus oli jotenkin harventunut ja muutenkin oli hirveä. miten pystyn antamaan toisen tutkia sitä...

Apua!

Mä nyt oletan, että mies on oikeesti aikuinen ja ymmärtää, että niin kuin hänkin on vuosien kuluessa muuttunut, niin se sama pätee toisiinkin ihmisiin. Sitä paitsi - hän on sinusta kiinnostunut ja hurmaantunut, koko paketista päästä varpaisiin, ja intohimon viedessä mä luulen ja villinä veikkaan - ei sun miettimällä asialla ole niin minkään valtakunnan merkitystä.

Kyllä se pääpaino on silloin jossain aivan muussa asiassa :)

Tehän olette jo tapailleet ja lähentyneet jne. En todellakaan usko että alapääsi ulkonäöllä tai karvoituksen tiheydellä on miehelle mitään merkitystä, hän varmasti pitää sinua haluttavana ja kauniina. Monesti naiset on ihan turhan kriittisiä omaa vartaloa kohtaan, olen varma että sinulla on aivan riittävän hyvä ja kaunis vartalo, iän mukanaantuomista muutoksista huolimatta. Älä mieti turhaan ulkoisia seikkoja, vaan nauti täysillä, kun viimeinkin saat kauan kaipaamaasi läheisyyttä ja kosketusta. :)

En varmasti aja posliiniksi, sitten se vasta hirveä on. Sekin vielä että se on pullea! En ole laiha ja ihan sujut sen kanssa, että on ylimääräistä. Mutta muuten olen suht nuorekas esimerkiksi kasvoilta, mutta alapää on jotenkin kuin jonkin mummon...

Mies on kasvoista vanhempi tai ehkä omanikäisen näköinen, mä oon ikäistäni nuoremman näköinen. Ollaan samanikäisiä. En usko että mies on muuttunut niin paljon intiimialueelta vrt mitä on ollut joskus 20 vuotta sitten. Ei oo esimerkiksi synnyttänyt ;)

Kauheaa tämmöinen epävarmuus... että jos en ookkaan millainen hän odottaa jne.

[QUOTE="apua";30796806]Mies on kasvoista vanhempi tai ehkä omanikäisen näköinen, mä oon ikäistäni nuoremman näköinen. Ollaan samanikäisiä. En usko että mies on muuttunut niin paljon intiimialueelta vrt mitä on ollut joskus 20 vuotta sitten. Ei oo esimerkiksi synnyttänyt ;)

Kauheaa tämmöinen epävarmuus... että jos en ookkaan millainen hän odottaa jne.[/QUOTE]

Hei nyt olet höpäjämäti siellä :hug: :)...nauti hyvä nainen tuosta ihanasta ihastumisen/rakastumisen tunteesta ja anna elämän viedä - sekä miehen :). Niin kuin tässä on jo moni muukin sanonut, niin mies on susta kokonaisuudessaan kiinnostunut :). Älä tuommosia asioita sitten edes mietikään :).

Miehen silmissä olet se kaikista kaunein nainen ja sillä hyvä :). Ole siinä tunteessa sinäkin :).

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kiitos tsempistä... avioliitosta jäi niin pahat traumat, ex-miehellä oli terveysongelmia ja sen takia erektio-ongelmia. Mutta salaa epäilin että se johtui vain ettei halua mua. Tosin eron jälkeen on yrittänyt takaisin...

Mutta on hurjan jännittävää olla alasti eka kerran uuden miehen kanssa kun edellisestä kerrasta vastaavassa tilanteessa on lähemmäs parikymmentä vuotta...

Olen ihastunut, ei kai sillä muuten olisi väliä mitä hän ajattelee ;)

Uskon, että se jännittää! Mutta - ole oma itsesi ja anna mennä! Ei ne miehetkään ole ikuisesti kakskymppisiä. Voihan se olla, että kyseessä ei ole vuosisadan rakkaustarina, mutta so what! Anna mennä tyttö!

[QUOTE="apua";30796822]Kiitos tsempistä... avioliitosta jäi niin pahat traumat, ex-miehellä oli terveysongelmia ja sen takia erektio-ongelmia. Mutta salaa epäilin että se johtui vain ettei halua mua. Tosin eron jälkeen on yrittänyt takaisin...

Mutta on hurjan jännittävää olla alasti eka kerran uuden miehen kanssa kun edellisestä kerrasta vastaavassa tilanteessa on lähemmäs parikymmentä vuotta...

Olen ihastunut, ei kai sillä muuten olisi väliä mitä hän ajattelee ;)[/QUOTE]

Tilanne on molemmille uusi, ei vain sinulle :)

[QUOTE="apua";30796761]En varmasti aja posliiniksi, sitten se vasta hirveä on. Sekin vielä että se on pullea! En ole laiha ja ihan sujut sen kanssa, että on ylimääräistä. Mutta muuten olen suht nuorekas esimerkiksi kasvoilta, mutta alapää on jotenkin kuin jonkin mummon...[/QUOTE]

Usko, ei miehiä kiinnosta miltä se näyttää.. Se pointti on jossain ihan muussa. :)

[QUOTE="apua";30797196]molemmille uusi mutta tuo on eronnut aiemmin ja seurustellut tässä välillä ennen kuin tavattiin. eli ei oo niin jäissä kuin minä...[/QUOTE]

Tiedän tunteen. Itse olin 15v eksän kanssa, sitten tapasin miehen ja jännittihän se aluksi. Mutta asiasta puhuttiin kuitenkin niin vähän helpotti :)

Ensinnäkin... unohda kaikki negatiivinen mitä itsestäsi pohdit. Ei nuo asiat ole miehele tärkeitä. Mies haluaa sinua satavarmasti ja pitää sinua kauniina. Emme me miehet piittaa tuollaisista "kauneusvirheistä". Emme itsekään ole täydellisiä.

Kiitos... miesystävä on reissussa, hän soitti mulle eilen illalla ja kuuli äänestä, että olen surullinen... kyseli mikä on. En tiedä, mistä sain rohkeutta, mutta kerroin että rupesi jännittämään, kun en ole ihan samannäköinen kuin parikymppinen jolloin edellisen kerran olin vieraan miehen kanssa alasti... Mies sanoi heti että olen hänestä paljon parempi ja hän ei ole ikinä nähnyt seksikkäämpää naista, että eka kerran kun näki mut niin oli silloin että oikeastiko tämä nainen halusi hänet tavata (löytyi siis treffipalstalta). Ja ollaan kuitenkin suudeltu ja kosketeltu toisiamme aika kiihkeästikin, niin hänen on hirveän vaikeaa uskoa, etten vastaisi todellisuudessa hänen mielikuviaan millainen olen alasti.

Hän luuli ehkä, että ongelma on, etten oo yhtä hoikka kuin nuorena (sen kanssa oon sujut), mutta sain jopa sitten sanottua sitten ihan tarkkaan tämän jutun, mistä tämä ajatus lähti, kun mies kyseli. Mies naurahti ja sanoi että oli karvoja tai ei tai millä lailla ne on, niin se on hänelle ihan sama, ja jos on pehmeä ja pullea häpykumpu se on hänestä todella seksikäs... ja hän odottaa nyt tämän jälkeen vielä kovemmalla innolla ensi viikonloppua...

Että nyt on ihan hyvä mieli, että ihan turhaan hermostuin.

Yhteistyössä