eka kerta

• Viestiketjun aloittaja Kokematon
  • Ensimmäinen viesti
18
Olin täyttänyt hetki sitten 18 ja seurustellut puolisen vuotta nykyisin kihlattuni kanssa. Seksiä sain odottaa pitkään mutta kyllä se kannatti. Se oli molemmille eka kerta, joten häslättyä tuli vähän. Mua ei sattunu ollenkaan, ehkä siks kun olin niin kiimassa. Ihanaa se loppujen lopuksi oli. Ei kaduta, että säästin itseäni. :)

kokematon
Just juu! Mä oon kans ite 18 ja ekakerta odottaa vielä ja saattaa vielä jonkin aikaa odottaakkin kun kumppani ei ole vielä valmis, ollaan molemmat kokemattomia! En mäkään sitä oo niinkään epäilly että se sattuis ainakaan itseä kun harvemminhan miehiä sattuu yhdynnässä! kumppani pelkää että ei osaisi tehdä mitään oikein, tarttis saada se uskomaan itseensä että kyllä sä osaat! ei kukaan ole seppä syntyessään! On se ihan hyvä että on tunteet ensin kunnossa ja sitte vasta mennään pidemmälle! Kiitos kun kerroit omasta kokemuksestasi!

Joonas
Mun eka kerta oli vasta muutama kuukausi sitten... Olen jo 28v... Nainen oli 37 vuotias. Se oli ihanaa vaikka laukesin tosi nopeesti... Seuraava kerta meni sit paljon paremmin:)

Sussu
Itse olin 17-v ja poikakaverini (nykyinen mieheni) 28-v, ekakerta molemmilla. Nyt on yhteistä taivalta mittarissa reilu 20 vuotta. Alussa tuli tosi nopeasti, nykyään ehtii nauttia vähän pitempään... :)

vähän harmittaa
Olin 17 enkä ole kovin ylpeä siitä, kuinka tuo asia tapahtui. Poika seurusteli toisen tytön kanssa ja jahkasi minun ja hänen välillään. Olin hirvittävän ihastunut ja tiesin täsmälleen mitä tein. En kadu, mutta jälkikäteen ajatellen olishan tuota voinut vielä odotella että kyseessä olis ollu OMA poikaystävä...

Ei sitä ensimmäistä kertaa kovin mahtavaksi voi kuvailla, joskaan ei kamalaksikaan. Seksiä oppii vain harrastamalla, mutta kumppaniin pitää pystyä luottamaan. Yhden illan jutuista jää vain paha mieli eikä veda vertoja vakikumppanille.

Sweet
Varsinainen ekakerta tapahtui 17-vuotiaana, laivahytin yläsängyssä itseäni 9 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Aluksi nipisti vähän, mutta ei pahemmin sattunut. Olin aika kännissä, mutta silti täysin tietoinen, mitä tein. Painoimme kahteen otteeseen ja toisella kertaa alkoi tulla paikat jo vähän kipeiksi siitä hankaamisesta... Se juttu jäi sinne laivalle, kummallakin varmasti oli mielessä pelkkä pano.
Tätä ennen olin kuitenkin jo säätänyt niin monen jätkän kanssa sängyssä, että askel ei ollut iso. Olin siis tehnyt oikeastaan kaikkea muuta mahdollista, kun mennyt ihan loppuun asti.
Tapahtuu se kaikilla (ainakin melkein) ennemmin tai myöhemmin, joten ei siinä mielestäni muuta säästeltävää, muuta kun että ei nyt sentään ihan teininä sinne sänkyyn hyppää... :)

...
Eka kerta oli 18 vuotiaana. Olin jo täysin varautunu ja odotukset oli korkealla ennen aktia. Moninpuolin vapauttava kokemus oli. Alun teknisten ongelmien jälkeen on homma luonnistunut. ""Eihän kukaan ole seppä syntyessään"" :)

M48
Ekakerta 18 vuotiaana. Olin tavannut siron juuri 18v. täyttäneen tytön. Halusin tytön kanssa pidempiaikaiseen suhteeseen, joten otin tarkoituksella rauhallisesti. Kuumensin tyttöä pari kuukautta, sormin, etc,. ennen ensimmäistä naintia. Nainti onnistui täydellisesti, hän tuli rajusti ja minä perässä. Tytöllä oli ensikerta ollut jo 14v. Pidempiaikainen suhde siitä tulikin, en ole koskaan kertonut nykyiselle vaimolleni, että hän on ainoa nainen, jota olen nainut. En ole uskovainen, vaikka uskollinen olen ollutkin. Seksiä on aina ollut riittävästi, 2-3 krt/vko ja se on ollut nautinnollista, joten en ole uskaltanut, enkä halunnut riskeerata nykyistä onnea. En osannut koskaan kuvitella, että näin voisi käydä.

vierailija
Oin 21v sain ekakerran panna pimppiä oli tosi hyvä kokemus työnsin peniksen pohjaan asti ja samalla laukesin, tuntui ihanalta, kun tunsin miten hyvältä pimppiin paneminen tuntui.

• Tykkää
Reactions: Tane47
vierailija
Olin 19 ja tyttöystäväni 21. Ihan aluksi meni kirjaimellisesti reisille mutta yritettiin pian uudestaan ja pääsin hommaan kiinni ennenkuin laitettiin vaatteet takaisin päälle.

vierailija
15v ja eka. Poika oli kokenyt joten se meni hyvin. Eniten yllätyin miten vähän tuntuu. Vasta myöhemmin tajusin että hänellä on pieni. Kokemus oli kuitenkin ihan kiva ja parempi että hän oli eka kokemukseni kuin joku metrihalko.

vierailija
Olin pitkään harrastanut masturpointia ja tiesin miltä tuntuu, kun laukee ja saa voimakkaan siemensyöksyn. Sitten pitkän seurusteluajan jälkeen koitti päivä ja hetki, kun kostea pimppi oli auki ja ja sain erektiossa olevan peniksen työntää pimppiin siinä samassa laukesin ja tunsin voimakkaan rytmikkään siemensyöksyn purkautuvan peniksestä pimppiin, oli tosi kiihottava kokemus. Vaikka olin pitkään harrastanut masturpointia mikä oli ikäänkuin esiharjoittelua pimppiin panemiselle, oli ensi pano kuitenkin pajon antavampi kokemus mitä en unohda koskaan.

Olin 15 ja tyttöystävä samanikäinen. Eka kerta molemmille, sähläystä kortsun kanssa, kiirettä ja sotkua se oli. Meni nopeasti ohi ja molemmat mietittiin, että tässäkö se oli. Seuraava kerta sujui jo paljon paremmin 😊. Tutustuttiin toistemme alastomiin vartaloihin ja huomattiin mistä toinen piti. Kortsukin meni jo paljon paremmin päälle 😁

Yhteistyössä