Eka käynti julkisella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimoosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimoosa

Vieras
Meillä on aika julkiselle parin viikon päästä.
Pitääkö miehen olla välttämättä mukana ensimmäisellä kerralla? (miehellä on juuri silloin koulutus toisella paikkakunnalla)
Siemennesteaalyysin tulokset tulevat ensi viikolla, joten ne otan tietenkin mukaan.
Minulta on otettu papakoe, klamydia, kilpirauhaskoe ja prolaktiini tk:ssa, lääkäri määräsi ne kun kävin hakemassa lähetettä tutkimuksiin.

Ja haittaako jos juuri silloin on menkat kun on eka tutkimus?

Lapsettomuutta takana kaksi vuotta, joten en viitsisi aikaa turhaan perua, koska jonot julkiselle on mitä on. Uutta aika saisi taas odotella kuukausia.

Kiitos vastanneille! :flower:

Moi!

Riippuu varmaan siitä että missä sulla on aika! Mulla on aika joulukuussa naikkarille, ja mulle on sanottu että esim just naikkarilla ni jos ei mies oo ekalla kerralla näyttäytymässä ni turha mennä. Niin siis olen kuullu. Meillä se tilanne, että ollaan jo hoidoissa yksityisellä mut aattelin et menis käymään naikkarilla et jos homma venyy esim useaan IVF:ään ni olis halvempaa. Mut tiedän etten saa miestä mukaan sinne, ni taitaa olla turha toivo. Ehkä vaan perun ajan.

Kannattaa selvittää kyseisen paikan kanssa ja selvittää tilanne koska on aika yksilöllistä B) Ja sehän on harmi et ensin täytyy jonottaa ja jos ne sitte ilmottaa et homma ei etene ilman miehen mukana oloa...

-Nea

Taysissa miehen ei tartte olla ekalla kerralla mukana. Mun mies ei päässy, eikä se lääkäreitä haitannut. Siellä ne pyytää sitten kun haluavat miehen mukaan. Sen sijaan kuukautisista ainakin mulle sanottiin, että niiden aikana ei vastaanotolle.

Mulla mies matkassa aan inssissä. Muuten ei oo ollut mukana. Hyvin on silti mennyt. Hän mieluummin tekee töissä rahaa kuin tulee tyhjän pantiksi sairaalaan. Nyt tosiaan inssissä mukana.

Siili! Säkö ite et mee menkkojen aikaan sairaalaan? vai siis mieskö ei saa tulla sillon mukaan?

Jännää, koska mut käskettiin taysissa ennen kp 5 ultraan. Menin kp 4. Aattelin etteivät ultraa, koska menkat. Mainitsin asiasta lääkärille et menkat on viel kehissä, niin se vaan sano et ei haittaa. Sit vaan ultrattiin. Nytkin sanottiin et varaa aika ennen kp 5, jos inssi siis ei ole onnistunut.

Ohhoh! Aika jännä - sama paikka, mutta eri tapoja. Saako udella, kuka sun lääkäri on? Mulle tehtiin aukiolotutkimus tässä syksyn aikana (oiskohan ollu syys- tai lokakuussa) ja meinas mennä säätämiseksi, kun pe (joka olis ollu sopiva kierron päivä) oli vielä kuukautiset. Ja sitten ma oli jo tavallaan vähän "myöhäistä". Ko. maanantaina sitten menin, eikä loppupeleissä haitannu yhtään, että vasta silloin, koska auki olivat molemmat johtimet selvästi.

Mulla on lääkärinä Helena Tinkanen, tässä kierrossa oli Pia Das. Kun Helena kuulemma jossain kouluttamassa. Mä luulin tosiaan et menkkojen aikaan ei tehä mitään. Mut näin kävi et tehtiin. Koska sä sit kävit ekan ultran ennen inssiä? Mikä kp?

No toi selitti vähän, koska mulla on eri lääkäri.

Piti oikein hakea kalenteri, kun kyselit niistä kierronpäivistä. Syyskuun kierossa kp6 oli verikokeita ja sit kp10 oli aukiolotutkimus. Sit taas terolutit kehiin. Lokakuun kierronpäivinä 3-7 clomifenit ja ultra oli kp11. Kp14 pregnyl ja inssi kp16.

Tosi jännää että eri lääkäreillä on eri tavat. Samassa talossa. Mutta näin se on. Pääasia että olemme molemmat tyytyväisiä omaamme.Taitaa talo olla täynnä(ainakin se puoli) hyviä lääkäreitä. :)

Yhteistyössä