Eka juonne naamassa!

• Viestiketjun aloittaja iiks
  • Ensimmäinen viesti
iiks
Täytän kohta 27 ja huomasin pari päivää sitten, että yksi ilmejuonne silmien välissä ei palaudu sileäksi ollenkaan. Siinä se näkyy, hienon hienona uurteena kun läheltä katsoo peilistä, joka kerta. Ei näy vielä ulkopuolisille varmaan, mutta itselle näkyy.

Jännää.

sama täällä pahempana
Olen 27 ja olen juuri vastikään huomannut otsassani kaksi syvää ryppyä, nyyh :(. Olisikin siis silmäkulma tai joku vastaava. Olen varmaan ollut otsa rypyssä siis liian suuren osan elämästäni. Sitä ne isot ongelmat elämässä teettää.

"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä pahempana;28051971:
Olen 27 ja olen juuri vastikään huomannut otsassani kaksi syvää ryppyä, nyyh :(. Olisikin siis silmäkulma tai joku vastaava. Olen varmaan ollut otsa rypyssä siis liian suuren osan elämästäni. Sitä ne isot ongelmat elämässä teettää.
Minullekin tuli mieleen, että otsa rypyssä oon ollu liikaa, kun tuo oma on just sellanen kulmienkurtistusjuonne.

Epänormaalin myöhään
En ole ikinä nähnyt 24v naista jolla ei olisi mitään merkkejö ihon vanhenemisesta, ilmeisesti eivät itse vain näe sitä sitten jos täälläkin kaikki 27v:t ovat olevinaan teini-ihoisia. ;)

"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Epänormaalin myöhään;28051993:
En ole ikinä nähnyt 24v naista jolla ei olisi mitään merkkejö ihon vanhenemisesta, ilmeisesti eivät itse vain näe sitä sitten jos täälläkin kaikki 27v:t ovat olevinaan teini-ihoisia. ;)
Olen tarkkaillut naamaa kaksvitosesta lähtien ja tää on kyllä eka ruttu minulla. En tosin ota aurinkoa ikinä kummemmin mitä nyt normaalissa ulkoilussa kesällä saa, en käytä meikkiä juuri koskaan eli juhlissa vaan ja kuivan ihon takia oon rasvannu naaman aina apteekin voiteilla. Suojannu kyllä paljon nuo toimet eli ei minusta ihme, että vasta nyt. :)

"hehee"
[QUOTE="aapee";28052018]Olen tarkkaillut naamaa kaksvitosesta lähtien ja tää on kyllä eka ruttu minulla. En tosin ota aurinkoa ikinä kummemmin mitä nyt normaalissa ulkoilussa kesällä saa, en käytä meikkiä juuri koskaan eli juhlissa vaan ja kuivan ihon takia oon rasvannu naaman aina apteekin voiteilla. Suojannu kyllä paljon nuo toimet eli ei minusta ihme, että vasta nyt. :)[/QUOTE]

Meikki itseasiassa suojaa ihoa ja on hyväksi varsinkin talvella ja auringonpaisteessa. On kaikilla ei-auringolla joka kesä itseään kärventävätkin normaalisti vanhenevia. :)
On kyllä todellinen ihme jos sinulla on luonnonnoikku teini-ikäisen iho 27v asti. Ei se mitään onhan se mahdollista, aika kumma kyllä kun en koskaan ole nähnyt sellaista vaikka työni puolesta näen ikäisiäsi satoja enkä ole vielä kohdannut ketään täysin 17v ihoista kaksvitosta. :D Kuiva iho altistaa ennenaikaiselle rypistymiselle btw.

"aapee"
[QUOTE="hehee";28052030]Meikki itseasiassa suojaa ihoa ja on hyväksi varsinkin talvella ja auringonpaisteessa. On kaikilla ei-auringolla joka kesä itseään kärventävätkin normaalisti vanhenevia. :)
On kyllä todellinen ihme jos sinulla on luonnonnoikku teini-ikäisen iho 27v asti. Ei se mitään onhan se mahdollista, aika kumma kyllä kun en koskaan ole nähnyt sellaista vaikka työni puolesta näen ikäisiäsi satoja enkä ole vielä kohdannut ketään täysin 17v ihoista kaksvitosta. :D Kuiva iho altistaa ennenaikaiselle rypistymiselle btw.[/QUOTE]

En väittänyt, että minulla sentään teini-ikäisen iho olisi! :D On selvästi samentunut väriltään ja pinnaltaan, löystynyt ja muutenkin "ottaa osumaa" helpommin valvomisesta, juomisesta, nestekertymistä, painaumista ja ties mistä taikamaailman asioista.

Eka selkeä juonne tuo kuitenkin on, muualla ei vielä näy mitään tai siis juonteet palautuu sileiksi äkkiä. :)

Yhteistyössä