M
Murkkujenkin äiti
Vieras
Siis toinen vanhemmista tyttäristäni tuli tänään kotiin yökylästä tyttökaverinsa (toivottavasti) tyköä. Koko päivän pitänyt päällään huppua ja ollut oikeen hiphop-lookkia..... Ja ku laittoi yöpaidan päälle illalla ja tapani mukaan menin jutteleen niiden huoneeseen, niin ei katsonutkaan minuun, kummallisessa asennossa pitkä tukkansa edessä ja sieltä jutteli ihan normaalisti.
Tuli vaan mieleen, että taitaa olla jotain peiteltävää. Muistan ite, miten ton ikäsenä (15 siis) pukeuduin korkeakauluksiseen villapaitaan kesähelteellä!!! ettei äiti näkis fritsuja. Ja ihan varmasti äiti tiesi, että jotain kummaa on, ku meikä helteellä villapaita päällä!!!
Omasta kokemuksesta tiedän, että fritsut ei tarkoita seksielämää, mutta silti...
Miten te olette reagoineet/reagoisitte nuoren fritsuihin?
Olisitteko mun tapauksessa ihmetelleet ihan selvää peittelyä vai antaneet asian olla? Kiusoitelleet vai tuominneet? Vai mitä tekisitte?
Itse tein niin ku äitini aikoinaan, että annoin asian olla....
Tuli vaan mieleen, että taitaa olla jotain peiteltävää. Muistan ite, miten ton ikäsenä (15 siis) pukeuduin korkeakauluksiseen villapaitaan kesähelteellä!!! ettei äiti näkis fritsuja. Ja ihan varmasti äiti tiesi, että jotain kummaa on, ku meikä helteellä villapaita päällä!!!
Omasta kokemuksesta tiedän, että fritsut ei tarkoita seksielämää, mutta silti...
Miten te olette reagoineet/reagoisitte nuoren fritsuihin?
Olisitteko mun tapauksessa ihmetelleet ihan selvää peittelyä vai antaneet asian olla? Kiusoitelleet vai tuominneet? Vai mitä tekisitte?
Itse tein niin ku äitini aikoinaan, että annoin asian olla....