Ejakulaatio...vai mikä se naisen "siemensyöksy" nyt on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ihmettä

Vieras
Kuinka paljon sitä nestettä tulee?
Koin ekan semmosen ..luulen ainakin ja lakana oli noin peffan kokoiselta alueelta märkä.
Tuli mieleen tapahtuiko tuo vai olisko se pissaa!!!????

Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmettä:
Koin ekan semmosen ..luulen ainakin ja lakana oli noin peffan kokoiselta alueelta märkä.

Vaihtelee, toisinaan tulee vain tirskahdus, toisinaan "pulpahtelee" ja oikeasti lakana kastuu. Tunne täysin erinlainen kuin että pissit tulisi...et voi hallita sitä..tai minä en ainakaan voi. On kirkasta ja ei maistu pissalta...monta kertaa todistettu :D

Tästä asiasta on tehty Amerikan maalla tutkimuksiakin. Neste tulee virtsaputkesta ja sisältää mm. ureaa ja kreatiinia. Mutta se ei kuitenkaan haise/maistu normipissalta. Tutkijat epäilevät, että seksuaalinen kiihottuminen muuttaisi virtsan koostumusta.

Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmettä:

Vaihtelee, toisinaan tulee vain tirskahdus, toisinaan "pulpahtelee" ja oikeasti lakana kastuu. Tunne täysin erinlainen kuin että pissit tulisi...et voi hallita sitä..tai minä en ainakaan voi. On kirkasta ja ei maistu pissalta...monta kertaa todistettu :D

+Ihan kiva tunne oli :)Mutta ärsyttää et ainako tuo lakana menee vaihtoon kun sänky tulvii...

Yhteistyössä