Eivätkö naiset enää halua flirttailla kehollaan?

Mutta sitten ei myöskään saa vinkua mee toota jos provosoi tahallaan toista vain pitääkseen hauskaa. Se että viestii väärää informaatioita toiselle tahallaan on raakaa peliä.

No se on totta!

Mutta.


Miten mulla on fiilis, että jos kaikenlaiset - ja näköiset naiset hyväksyttäisiin mediassakin seksikkäiksi, haluttaviksi, ylipäätään kuvaamisen ja kirjoittamisen arvoisiksi, niin ongelmaa ei edes olisi. Tai ehkä vielä toisinpäin. -Tietynlaista naista ei ylipäätään pidettäisi näkyvästi esillä. Tai sit ainakaan ne lehdet eivät voisi olla muuta kuin kuvalehtiä. Sanomista on turha puhua jos keskeisessä asrmassa on kuva eikä sana.




Miksi lehdet saavat olla pullollaan täyteltyjä, pisteltyjä, värjättyjä, kiillotettuja misuja mut ku tavallinen nainen näkyy katukuvassa tai rannalla ni se on pahasta?
 
vierailija
No se on totta!

Mutta.


Miten mulla on fiilis, että jos kaikenlaiset - ja näköiset naiset hyväksyttäisiin mediassakin seksikkäiksi, haluttaviksi, ylipäätään kuvaamisen ja kirjoittamisen arvoisiksi, niin ongelmaa ei edes olisi. Tai ehkä vielä toisinpäin. -Tietynlaista naista ei ylipäätään pidettäisi näkyvästi esillä. Tai sit ainakaan ne lehdet eivät voisi olla muuta kuin kuvalehtiä. Sanomista on turha puhua jos keskeisessä asrmassa on kuva eikä sana.




Miksi lehdet saavat olla pullollaan täyteltyjä, pisteltyjä, värjättyjä, kiillotettuja misuja mut ku tavallinen nainen näkyy katukuvassa tai rannalla ni se on pahasta?
Miksi pitäisi valehdella siitä, että kaikki ihmiset muka ovat kauniita ja haluttavia?
 
Miksi pitäisi valehdella siitä, että kaikki ihmiset muka ovat kauniita ja haluttavia?
Yhtä hyvin voidaan kysyä, miksi jokaisen pitäisi pitää juuri tietynlaista kauneutta kauniina. Ja taas, miksi haluttavuuskin on karsinoitu jonkun äänekkään vähemmistön mielen mukaiseksi.
Mielestäni vanhassa sanonnassa, kun yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä niin kaikki tulee naitua, on edelleen jonkinlainen totuuden siemen.
 
vierailija
Median luoma illuusio, kuvamanipulaatiota, osittain kauneus-, vaate-, plastiikkakirurgian-, liikuntabisneksen tukemista ja markkinointia. Lopputuloksena arvomaailma kysymys ja kuinka moni saadaan leikkiin mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Deleted member 149094
Mutta sitten ei myöskään saa vinkua mee toota jos provosoi tahallaan toista vain pitääkseen hauskaa. Se että viestii väärää informaatioita toiselle tahallaan on raakaa peliä.
Tarkoitatko, et jos mies näkee tissivaon, niin siihen voi tarttua kiinni tai sitä saa kommentoida tms?
Kyl tohon käypi sama, kuin tavalliseen puheeseenkin. Älä usko kaikkea, mitä kuulet. Et se "informaatio" saattaakin olla toiselle tarkoitettu.
 
Deleted member 149094
No mitä ovat naisten ottamat selfiet rinnoista, hauiksista, pakaroista, vatsasta, koko kropasta...... joita levitetään sosiaalisessa mediassa? Miksi pukeudutaan "voimaannuttaviin" ranta-asuihin, pakaroita korostaviin housuihin, vatsaa tai rintoja korostaviin asuihin? Eivätkö nämä ole flirttailua omalla keholla? Minusta on turha kieltää tosiasiaa eteikö varsinkin nuoret naiset olisi kehokeskeisiä. Urheilutiloissa näitä naisia varten on oltava seinän kokoiset peilit, joista he voivat seurata itseään.
Näin vasta n.70:sen naisen, jolla oli violetti, kevyt mekko ja nahkatakki. Kyl sitä tyyliä vois jo flirtiksi kutsua :unsure:
 
vierailija
Vuosia sitten kävelin poikani silloin 19 v kanssa kaupungin kadulla hemaisevan naisen perässä. Kun ohitimme tämän neitokaisen niin yllätys oli melkoinen kun naamataulu oli 60 v naisen. Poikani tokaisi että hyi helvetti, pitäisi olla jotain itsekunnioitusta ettei 60 vuotiaana pukeudu kuin teini.
 
vierailija
Miten mee too sit liittyy siihen? Ei kai kauriinmetsästäjät varpusia ammu?
No nainen laittautuu ja lähtee baanalle. Tapaa mukavia tyyppejä ja flirttailee ja antaa ymmärtää että on tosi kuuma typy. Joku onneton mies menee vipuun ja kuvittelee että nyt kävi flaksi. Rohkaistuu ja tekee jotain sellaista, joka ei sovikaan naisen suunnitelmiin. Tilanne johtaa siihen, että nainen syyttää miestä (mee too) ahdistelusta, vaikkei hän nainen itse ole mielestään mitenkään itse provosoinnut tilannetta koska hänhän vain oli saalustamassa eikä aikonutkaan saada saalista.
 
Deleted member 149094
No nainen laittautuu ja lähtee baanalle. Tapaa mukavia tyyppejä ja flirttailee ja antaa ymmärtää että on tosi kuuma typy. Joku onneton mies menee vipuun ja kuvittelee että nyt kävi flaksi. Rohkaistuu ja tekee jotain sellaista, joka ei sovikaan naisen suunnitelmiin. Tilanne johtaa siihen, että nainen syyttää miestä (mee too) ahdistelusta, vaikkei hän nainen itse ole mielestään mitenkään itse provosoinnut tilannetta koska hänhän vain oli saalustamassa eikä aikonutkaan saada saalista.
Eli sun mielestä naiset valehtelee tai miehet ei ahdistele...? Okei.
Kyl mun mielestä sitäkin, et ei aio saada saalista, pitäis kunnioittaa, eikä heti alkaa ahdistella. Miehet ei vissiin oikeen osaa lähestyä enää naisia ollenkaan.
 
vierailija
Eli sun mielestä naiset valehtelee tai miehet ei ahdistele...? Okei.
Kyl mun mielestä sitäkin, et ei aio saada saalista, pitäis kunnioittaa, eikä heti alkaa ahdistella. Miehet ei vissiin oikeen osaa lähestyä enää naisia ollenkaan.
Harva ihminen on ajatustenlukija. Ei naiset valehtele vaan omasta mielestään pitävät toisen kustannuksella vain hauskaa. Naisen pitäisi sitten suoraan sanoa näille ympärillään pyöriville miehille että sorry mutta ei tipu. Miesten "kädet" on aikalailla jo sidotut tänäpäivänä eli kuka uskaltaa lähestyä naista kun ei voi tietää haluaako tämä saaliin vai eikö halua. Pitäisi varmaan sopia jokin merkki vaikka hakaneula rintapielessä, että olen tosimielellä.
 
Deleted member 149094
Harva ihminen on ajatustenlukija. Ei naiset valehtele vaan omasta mielestään pitävät toisen kustannuksella vain hauskaa. Naisen pitäisi sitten suoraan sanoa näille ympärillään pyöriville miehille että sorry mutta ei tipu. Miesten "kädet" on aikalailla jo sidotut tänäpäivänä eli kuka uskaltaa lähestyä naista kun ei voi tietää haluaako tämä saaliin vai eikö halua. Pitäisi varmaan sopia jokin merkki vaikka hakaneula rintapielessä, että olen tosimielellä.
Entä jos nainen on vaan luonnostaan kaunis ja pirteä sillä tapaa, että sen voi lukea flirtiksi? Meinaatko, että kaikkien naisten tulis aina ilmoittaa statuksensa automaattisesti vaikka työpalavereiden alussa? Entäs kauppareissuilla? Kuulutus suoraan marketin kaiuttimista?
Entä miten se kuumuus muuten sit määritellään? Jos laittaa ripsiväriä ja poskipunaa, kun lähtee vaiks Prismaan, niin saattaa olla verraten kuuma pakkaus, jos toiset onkin liikkeellä suoraan hikisistä töistä.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
No nainen laittautuu ja lähtee baanalle. Tapaa mukavia tyyppejä ja flirttailee ja antaa ymmärtää että on tosi kuuma typy. Joku onneton mies menee vipuun ja kuvittelee että nyt kävi flaksi. Rohkaistuu ja tekee jotain sellaista, joka ei sovikaan naisen suunnitelmiin. Tilanne johtaa siihen, että nainen syyttää miestä (mee too) ahdistelusta, vaikkei hän nainen itse ole mielestään mitenkään itse provosoinnut tilannetta koska hänhän vain oli saalustamassa eikä aikonutkaan saada saalista.

Mutta hei.


Siis jos nainen on saalistamassa ihan todenteolla ja pukeutunut tyrkysti ja pistänyt punatkin huuleen niin saako slloin sanoa niille miehille, jotka eivät kiinnosta, ei?

Miten sä muka erotat etsiikö nainen oikeasti seuraa?

Ite olen, miestä etsiessäni, antanut pakit tuhansille miehille ja saanut siitähyvästä osalta kuulla jopa huorittelua. Mut nyt mulla on se oikea ukko. Etsivä löytää kunhan ei tyydy siihen epätyydyttävään ensimmäiseen joka ois mukaan tarttumassa.
 

Yhteistyössä