Eipä tullut munkaan mies yöksi kotiin :( on diabeetikko ja pelkään että jotain on sattunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puhelimen vieressä päivystän kokoajan :(

Ei oo miehellä tapana ottaa paria kaljaa enemmän, diabeteksenkään takia..
Meidän yhdessäoloaikana (7v) en ole kertaakaan nähnyt humalassa, toivottavasti ei ole nyt repsahtanut :(

no kyllä se mun miehellä on repsahdus, viimeksi kun otti kännit niin joutui sairaalaan, sokeriarvot olivat pilvissä ja mies unohtanut piikittää :( päätti kuulemma sen jälkeen ettei paria kaljaa enempää ota koskaan

Alkuperäinen kirjoittaja Puhelin kouraan :
ja soita lähimpään sairaalaan jossa hän olisi jos olisi käynyt jotain. Eikös ne puolisolle kerro jos se ukko on siellä??

voin minäkii soitaa ja kysellä vaikka naapurin tietoja jos se ois joutunut sairaalaan. Eli riippuu hyvin paljon sairaalan käytännöistä antavatko tietoja puhelimessa.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja Puhelin kouraan :
ja soita lähimpään sairaalaan jossa hän olisi jos olisi käynyt jotain. Eikös ne puolisolle kerro jos se ukko on siellä??

voin minäkii soitaa ja kysellä vaikka naapurin tietoja jos se ois joutunut sairaalaan. Eli riippuu hyvin paljon sairaalan käytännöistä antavatko tietoja puhelimessa.

Eivät saisi antaa tietoja. Minä kysyin kadonneesta äidistäni ja eivät sanoneet ensin mitään, mutta kun pystyin todistamaan sukulaisuussuhteeni niin sitten myönsivät hänen olevan sairaalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kyllä se mun miehellä on repsahdus, viimeksi kun otti kännit niin joutui sairaalaan, sokeriarvot olivat pilvissä ja mies unohtanut piikittää :( päätti kuulemma sen jälkeen ettei paria kaljaa enempää ota koskaan

Ensinnäki jos on diabeetikko niin tuskin unohtaa pistosta -toisekseen alkoholi laskee verensokeria joten on jopa parempi vaihtoehto jättää piikki väliin kuin joutua shokkiin. Eikä sairaalaan yleensä oteta korkeiden verensokereiden takia vaa ne hoidetaan itse kotona niin että sulla taitaa olla toi diabetes vähän tuntematon juttu vaikka avokkis muka diabeetikko onkin. Toisekseen mikään laitos ei saa antaa sulle mitään tietoja onko joku asiakkaana vai ei ellei asiakkaalta ole siihen suostumusta. Niin että en ymmärrä miks ollaan aina soittelemassa ekana johki sairaalaan ku äijä katoaa..

Alkuperäinen kirjoittaja tota:

Ensinnäki jos on diabeetikko niin tuskin unohtaa pistosta -toisekseen alkoholi laskee verensokeria joten on jopa parempi vaihtoehto jättää piikki väliin kuin joutua shokkiin. Eikä sairaalaan yleensä oteta korkeiden verensokereiden takia vaa ne hoidetaan itse kotona niin että sulla taitaa olla toi diabetes vähän tuntematon juttu vaikka avokkis muka diabeetikko onkin. Toisekseen mikään laitos ei saa antaa sulle mitään tietoja onko joku asiakkaana vai ei ellei asiakkaalta ole siihen suostumusta. Niin että en ymmärrä miks ollaan aina soittelemassa ekana johki sairaalaan ku äijä katoaa..

Kaikkien miehillä ei ole tapana katoilla viikonlopun aikana... olisin itsekin todella huolissani jos mies ei olisi tullut kotiin, jos puhe oli klo 00:00 ajasta.

"Niin että en ymmärrä miks ollaan aina soittelemassa ekana johki sairaalaan ku äijä katoaa..."

Täälä sairaala antaa tietoja tai sitten mä oli kovinkovin vakluutta kun soittelin Pomon perään, se pohti miten paljon hän saa kertoa minulle, koitin samalla selittää että minä haluan Pomon vain puhelimeen, en sen kummempia tietoja halua. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tota:

no joo, ehkä laskee jos juo pelkkää viinaa, siideri, kalja yms kylläkin nostavat sokereita. Mun miehelläni oli melkein 30 sokeriarvot uutena vuotena kun oli vetänyt vähän viskiä, kaljaa, siideriä yms

Sokerit niin korkealla että ottivat sairaalaan, eivät meinaneet millään tasaantua vaan heittelehtivät miten sattuu

hehheh, että diabeetikko ei voi kännissä unohtaa piikittää? Jos on kovassa humalassa niin voi kuule unohtua ihan mikä vaan.. Mä olen monet kerrat piikittänyt omaa ukkoani kun on sammunut sohvalle alkoholinjuonnin seurauksena.

Yhteistyössä