Eipä oo hyvin tää alku lähteny käyntiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justme2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Justme2

Jäsen
10.11.2007
696
0
16
Ottaa vaan koko ajan päähän mietin mitä tossa sängys on tehty ja kaikki on kuulemma mun vikaani jos en oli tämmönen... mimmonen mä sit oon?? sain kaverilta hyvän tarjouksen, kaksio kalustettuna 75e/kk. Oon miettiny jos sen ottais kumminkin sitten olis niin paljon parempi ehkä... vois mennä paha olo pois nopeemmin.. mies on ku hänellä ei olis mitään sääntöjä nytki lähti yhden sen panon miehen kanssa kahville vaikka sanoin että jos se haluaa että tästä tulee joskus jotain niin se ei mene yksin hetkeen mihinkän vaan mennään perheenä, mut ei. ei sitä paskaakaan kiinnosta täällä olla et miks mun pitäis olla?? :'( No kai tää on sitten oikeesti mun vika... Hän käski mun eilen nimetä yks hänen averi ketä painaa enemmän ku minä oon kuulemma nätti naamasta mut läski. ei se sanonu suoraan et oon läski mutta mitä tosta nimeämisestä voi päätellä... Mä painan 80kg ja oon 170cm pitkä oonko nyt sit läski????? :(

Mitäs sun painosi tähän kuuluu? Jos sun miehesi kohtelee sua huonosti, hän kohtelisi sinua samoin painostasi riippumatta. Paino on vain tekosyy, jos syy ei olisi painossa, se olisi joku muu. Tasapainoinen ihminen ei nöyryytä rakastaan tai kohtele tätä muutenkaan huonosti.

Sinun täytyy nyt alkaa rakastamaan ja arvostamaan itseäsi. Mieti itsestäsi hyviä puolia ja muista että olet ainutlaatuinen - maailmassa ei ole toista kaltaistasi. Kunnioita itseäsi, niin et anna muidenkaan kohdella itseäsi huonosti.
:hug:

Niin siis lueteltiin toisistamme plussia ja miinuksia ja kun mies sano plussaksi pelkästään nätin naaman ni kysyin sitte entäniinku loppu kroppa? No se siihen et luettele yks kaveri ketä painaa enemmän ku minä... Eli siis olen läski kai... Se ei vieläkään ole sisäistäny sitä että olen helvetin arka kun mun ulkonäöstä ja mä vihaan kroppaani muutenkin... Synnytyksestä aikaa reipas vuosi ja toinen on jo tulossa ja maha kasvanut siitä kuten profiilista näkyy... mutta kai seki vaan on läskiä... ihmettelinki miks viikolla 12 voi olla näin iso maha... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Siis mies sanoo ettäkun sulla ylipainoa niin siksi käynyt panemassa muita ja se on vain ja ainoastaan sinun syysi?
Idiootti mies joka joutaakin pihalle.

Hän on käynyt pettämäs mua koska tein abortin :ashamed: Eli olen tähän kaikkeen ihan itse syypää ainakin miehen mielestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:
Siis mies sanoo ettäkun sulla ylipainoa niin siksi käynyt panemassa muita ja se on vain ja ainoastaan sinun syysi?

Hän on käynyt pettämäs mua koska tein abortin :ashamed: Eli olen tähän kaikkeen ihan itse syypää ainakin miehen mielestä...

Anteeksi että sanon mutta mä vetäisin ukkoa turpaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:

Anteeksi että sanon mutta mä vetäisin ukkoa turpaan.

Mä kävin sen päälle sillon ku sain näis huorist tietää... mut turpaan tuli....

Kauniilta raskausmahalta näyttää. Saman kokoinen mulla oli noilla viikoilla, kun toinen tuli aika pian ensimmäisen jälkeen.
Älä anna lapsillesi mallia tuollaisesta perhe-elämästä, jossa isä ei kunniota äitiä pätkääkään ja äiti alistuu. Lapset oppivat samanlaisen mallin ja heistä tulee joko alistajia tai alistettuja tulevissa ihmissuhteissaan - eikä se tee heistä koskaan onnellisia.

Lähtisitkö oikeasti vai haetko vain tukea täysin onnettomaan tilanteeseesi? Tullaksesi onnelliseksi sun on rakastettava itseäsi ja tehtävä se mitä pitää.

Vai jäätkö tuohon suhteeseen odottamaan että sinua vaan petetään lisää ja haukutaan lisää? Tee päätös ja pysy siinä. Muut eivät voi päättää mitään sinun puolestasi. Ja tuo ukko, se ei taatusti muutu mihinkään, vaikka olisit miten laiha.

Samaa mieltä, kuvasta näkee kuinka hoikka oikeesti oot, et edes "vähän tukeva". Tiedät sen itsekin, ja tiedät muutenkin mitä tehdä. Et varmastikaan voi kuvitella olevasi tuollaisessa suhteessa loppuelämääsi. Mitä nopeammin lähdet, sen helpompi.

Mun on ollut ihan kamala kasvaa tuon tyyppisessä perheessä, missä äiti yhä edelleen haaveilee poismuutosta, vaan ei saa aikaiseksi. Itse oon jo 28, ja päättänyt että noin ei saa kenellekään käydä tänä päivänä, kun on mahdollisuus omiin valintoihin. Se on nyt itse ihan alkoholisoitunut ja maailman onnettomin ihminen. Lastensa takia jäi... me oltais vaan oltu onnellisempia toisenlaisesta ratkaisusta ja terveistä vanhemmista.