Eipä ne lapset aina iloa kaikille tuo!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RAIVOSTUTTAVAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RAIVOSTUTTAVAA

Vieras
Siis toki vanhemmilleen aina, varsinkin jos toivottuja ovat.
Mutta arvatkaa kuinka mua oikeasti masentaa, kun itse en elämäntilanteeni vuoksi vielä voi jättää ehkäisyä pois ja anoppi ei hyväksy mua ollenkaan perheeseen varsinkaan kun en ole suonut hänelle lapsenlapsia. Toinen miniä taas paistattelee suosiossa juuri lapsen vuoksi. Olen niin lapsellinen, typerä ja sairas ihminen, että olen katkera LAPSELLE! Pohjimmiltani en voi sietää hänen äitiään, eli tuota toista miniää, mutta sitä kautta en voi sietää viatonta lastakaan. Onneksi osaan käyttäytyä enkä näytä pahaa oloani ja lapsellista katkeruuttani heille/muille. Niin ja mahdollisimman vähän olemme ylipäätään tekemisissä, juuri siksi, etten halua nähdä heitä.

Ja niin paljon kuin haukkuja tästä saankin, niin painotan, että tuntemukseni inhottavat itseänikin! En ymmärrä, miksi helkkarissa tunnen näin, mutta pakko kuitenkin purkautua. Ja ne teidän haukkunne eivät todellakaan auta, vaan toivoisin sellaisia sanoja, joista saisin ajattelemisen aihetta ja mahdollisesti voimia muuttaa ajattelutapaani.

Tuo toinen miniä on puhunut musta paljon pahaa selkäni takana ja on mua kohtaan äärimmäisen kiero, mut esittää jotain pyhimystä ja saa teeskentelyllään muut vihaamaan mua entistä enemmän. Siitä katkeruus häntä kohtaan, ja katkeruus VALITETTAVASTI hänen lastaankin kohtaan.

Niin ja en ole tehnyt mitään pahaa anopille tai miehen muulle suvulle, ja siksi mua niin satuttaakin, etteivät hyväksy mua ja ovat mulle niin tylyjä. Olisi edes joku syy, mutta ei.

Kyllä mä ymmärrän.
Eikä se varmaan helpota asiaa, jos itse haluat lapsen (?) Silloin sitä voi tuntea katkeruutta lähes kaikille joilla sellainen on jne. Vaikkei siis olisi edes riitoja tai muuta...

Inhimillisiä tunteita.

Aina ei henkilökemiat kohtaa, joten vaikka et olis mitään tehnyt, ei aurat natsaa... joten totuttele nyt vaan olemiseen siinä suvussa. Ei tänä päivänä tarvitse naida kun mies, ei sukua. Näin ainakin meillä.

minä en tykkää itse toisen miniän lapsesta,se jotenkin ällöttää ja varmaan johtuu siitä että en tykkää lapsen äidistä.en ole koskaan näyttänyt sitä heille.
sitä vastoin tämä äiti on naama pitkällä heti,jos meidän lapset tekee/sanoo jotain ja anopin kanssa arvostellaan.
kivittäkää

Tavallaan ymmärrän tunteesi. Aikoinani olin miniäehdokkaana perheessä, johon oli syntynyt ensimmäinen lapsenlapsi. Minä todella pidin lapsen äidistä, mutten voinut sietää sitä lapsen palvontaa ja pilalle lellimistä, mitä suku harrasti. Koko kakara ärsytti, vaikken sitä muille tietenkään näyttänytkään.

harmillinen tilanne....ja ymmärrän sua täysin. Itselläni hankala anoppi, jolla kaksi miniää ja molemmilla meillä yksi lapsi. Kuitenkin se toinen miniä on niin paljon parempi äiti, koska tekee just niinkuin anoppi tahtoo...
Se on kummallista vaan, että kun niitä lapsenlapsia tulee, pää tahtoo jollain lailla höpertyä.

Niinpä! Ja just tuo, että sitä lasta palvotaan (luonnollista toki), ja väkisinkin tulee sellaisiakin ajatuksia, että onko meidän lapset sitten aikoinaan (jos niitä meille suodaan) mitättömiä ja saavatko saman kohtelun anopin edessä kuin minä!?

Yhteistyössä